![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
G'day mates, fortsatt i Sydney. Overskyet og rundt 15 grader i dag og skal snart ut paa litt sightseeing. Begynte dagen med litt jobbrelatert arbeide, paa tross at jeg trodde jeg var paa ferie....men jammen driver ikke mobilen aa ringer naa og daa. I gaar ble Skippy spist! Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Skippy? Her er Skippy peanøttsmør...
![]() Her i Alpharetta er vi akkurat ferdig med et voldsomt tordenvær .. Bikkja er akkurat krøpet ut fra gjemmestedet bak Ekornes'en og selv sitter jeg og drekker skotsk myrvann til akkompangement av gammel Genesis ... Akk ja - livet kunne vært verre. Nå venter en ukes ferie .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Var det ikke Skippy den kenguruen het i serien med samme navn? Vel, spist er spist og det var godt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2007
|
![]() Quote:
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Skippy_the_Bush_Kangaroo Oslo er overskyet på morran, håper været letter og at solen kommer frem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad lørdag fra en hovedstad innpakket i skyer...godt at vi ennå ikke har brukt opp det fine sommerværet - ferien starter først tirsdag ettermiddag. I dag blir det en stille og rolig morgen/formiddag i heimen. Ha en flott lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God lørdag morgen fra sofaen. Frøkna ser TV2 Junior mens jeg leker med iPaden. Scanair luggage tags ankom i går med FedEx, så alle som har bestilt (og betalt!) får sine i löpet av et par dager. For de som ikke har bestilt kan det gjøres til scanairtag-alfakrøll-scanair.no En pakke med to tags koster NOK 100 inkludert porto (NO/SE/DK)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Her i Malmø er der fortsat lidt overskyet, men vejrudsigten siger sol og op mod 30 grader udag
![]() Konen mener der skal foretages lidt husligt arbejde i formiddag og over middag bliver junior hentet og så kommer nogle gode venner på besøg til tapas, Corona, rosevin, BBQ og Mojitos. Det tegner til at blive en god lørdag ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk.
Da var dagen i gang og kaffen er fortært. Snart på tide med frokost. Blir vel ned til sjøen for å finne krabbe og fiske litt.... Ha en fin lørdag godtfolk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra hytten i skjærgården!
Det ble en særdeles vellykket aften i går med reker og hvitvin. I dag ventes en aldri så liten invasjon og så blir det grill og rødvin til aftenen! Deilig med sommer på sørlandet, gitt! Solen skinner!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra Nærsnes. Her er det uventet fridag hjemme pga. gårsdagens rot. Ingen planer for dagen, men må si at reker og hvitvin frister i kveld.
Apropos mat: Jeg spiste også Skippy i Australia i 1999. På returbesøket i Norge, hjalp jeg til med å spise Rudolf, så stillingen er 0-0. Nå gjenstår det bare å gjøre kål på Flipper ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra bygde-Norge.
Her er man på besøk hos svigers i helgen, men det stopper meg ikke i å booke flybilletter ![]() Ellers er det bursdagsfeiring av bror til min bedre halvdel som står på programmet i dag. Ha en fin lørdag!
![]() |
#12 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Her blir det krabbe og sitron-lunch i dag og så kliner vi til med spareribs senere i kveld
![]() Smartclub pusser opp for tiden så det er ett sant helvete å handle der nå. Vanligvis er det bare ett helvete å handle der på lørdager, men i dag var det rett og slett deprimerende ille. For å gjøre dagen komplett burde jeg ramle innom IKEA og Sandvika Storsenter, men den sjansen tar jeg bare ikke! Ha en flott helg til alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tilbake etter en tidligvakt på jobb - tar noen timer i sengen, så får vi revurdere hva som skal skje i kveld - heller vel mot å bli hjemme og ta det rolig - eventuelt dytte inn en times GMAT-prepping også - men det er vel overkant optimistisk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Kona har lagt beslag på meg hele helgen, så noen gutteting kan jeg bare glemme. Men, hun skulle diske opp med noe indonesisk snadder i kveld så det blir sikkert bra. Ha en god helg.
![]() |
#15 |
Free Luigi
|
![]()
Jeg kjeder meg så på jobb at jeg holder på å implodere! Men det er bedre å kjede seg og få betalt for det, enn å kjede seg og ikke få betalt for det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag folkens!
Morgen ble tilbrakt på det lokale sammfunnshuset hvor man i gang i kvartalet server grøt og kaffe, en god start på dagen! ![]() Ellers så blir det en lat lørdag. Sommerferie fra skolen, og fri fra arbeid og hjemme alene ![]() Fikk forresten vite for kort tid siden at jeg skal tilbringe de neste 3 åra på Atlanten Videregående fra høsten av. Stuidespes, og forhåpentligvis bachelor i Luftfart etter de 3 åra. Stipend fikk jeg også ![]() Ha en fortreffelig flott dag karer(og dame) ![]()
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Browncoat
|
![]()
Kanskje du finner Flode også Espen
![]() ![]()
![]() |
#19 |
Free Luigi
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God kveld fra Oslo. Vært en nokså rolig dag i dag. Startet dagen med å spille tennis, før jeg dro til Elkjøp og kjøpte en MacBook. Må si at det er utrolig hvor deilig det er å bruke Mac. Vel, ha en flott dag videre folkens. Får krysse fingrene for at Tyskland tar bronse.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God loerdag morgen | LN-MOW | Flyforum | 20 | 15-03-2008 21:48 |
God loerdag Norge | dc-8-63 | Flyforum | 29 | 10-09-2007 15:39 |
God loerdag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 18 | 28-04-2007 18:31 |