![]() |
|
![]() |
#1 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var man godt i gang med innsjekk til dagens andre avgang her fra Vadsø
![]() Merker at det begynner å bli høst ute ja, men vi satser på en fin dag i dag likevel ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Hawaiisund. Er oppe alt for tidlig i dag, ettersom jeg ikke fikk sove!
![]() Ha en flott høstdag forumister!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra et skyet Sydney. Skoledagen er ferdig, og for resten av dagen har jeg ingen planer. Kanskje restaurant i kveld? Ha en god dag forumister. Deilig å høre at høsten har begynt i Norge. Her har våren begynt for fullt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God onsdag fra os i vest...sliter litt med BA og internet innsjekking...som ikke vil samarbeide....dagens grrr til BA
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
G'onsdag fra Kastrup!
Startet dagen med en løpetur fra ParkInn bort til terminalen, gjennom Kastrup "by" og tilbake. Deilig måte å starte dagen på. Nå er det klar for dusj og en bedre frokost før det blir nok en spennende dag med gode kolleger, som avsluttes med en bedre middag og litt spansk vin (skulle jeg tro). Ha ein framifrå dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad onsdag fra hovedstaden. Stort sett eksterne møter i dag - så litt planlegging før morgendagens reise - som byr på en ny flytype og et nytt flyselskap. Men enn så lenge - Ha en flott onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo, her skinner solen, frokosten er fortært og det er på tide å komme seg på jobb. Nok av oppgaver som venter på meg idag også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
I dag skal unge lovende Sirpjalle atter en gang på pine....æhhh skolebenken. Men det er først om ca 1 time, så i mellomtiden får det bli skumlesing av forum og kaffe. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon!
Sol och kallt = HÖST! Står inte mycket annat än studier på agendan idag. Kanske det blir tid att träna lite också. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Mornmorn!
Her er man plassert på skolen, og er klar for onsdagens første to timer - politikk og menneskerettigheter! Kjørte forøvrig til skolen idag, ettersom førarkortet kom i boks i går ![]() Ha en fin dag ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Lilletorget! Strålende høstvær i hovedstaden. Skulle nesten tatt årets siste utepils. Godt å være på jobben igjen i stedet for å sitte å deppe over at vi er i ferd med å få en topartistat uten et liberalt alternativ.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen i sola (i Oslo altså). Jobbpendling i dag, og så avsluttes dagen med septembermøtet i Vinforeningen. Det ser kort sagt ut til at dagen blir vellykket på alle måter
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Morn fra Breivika! Det er typisk høstvær, litt sol og litt regn. Og dagens plan er å jobbe ufortrødent videre med masteroppgaven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Sandvika,
Friskt og kjølig på morgenkvisten, kun 4grader på Gardermoen ved ankomst med SK4002 og LN-RNO i morgentimen. Fin tur over fjellet , skyet i sørvest og lettskyet østpå. Høstfargene har begynt å melde seg, det begynner å bli noe gult å se i skogen i tillegg til det grønne. det varer vel ikke lenge før vi ser det oransje/røde og . Det blir en travel dag i prosjektet her idag. Returen går imorgen før ukas tur over sjøen til ABZ fredag. Ha en fin dag godtfolk. Nå går det mot juletider! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Chicago. Her er kl. 02:30. Det ble daarlig med soving pga. et alt for varmt rom og air condition som ikke fungerer skikkelig og bare dundrer i vei. Nu venter "fitness senter" og en omgang. Saa faar vi se om man Krasjer i bingen etter det. Pleier aa funke!
Ha en fin dag.
![]() |
#16 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra et regntungt Trondheim
![]() Idag blir det jobb og atter jobb...MEN dagen avsluttes med levering/prøving av en A8 4,2 Limousine S-line...Skal nok kose meg i den ja ![]() Ha en tørrere onsdag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Sørlandets hovedstad.
Lettskyet i dag, og vi har besøk av Saga Rose, den gamle Norske Amerikalinje båten som visstnok er ute i sin siste sesong som cruiseskip. Så det er en gammel dame som i dag har lagt til kai her i byen. I går hadde vi forøvrig besøk av Tahitian Princess, men jeg tror vel cruisesesongen går mot slutten. Nok å gjøre på jobb i dag også! Lurer litt på om EB har tenkt å komme innom Krsand i neste uke? ![]() Quote:
![]() Forøvrig er det da slett ikke værst at man kan lære alt om politikk og menneskerettigheter på bare 2 timer! ![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag - onsdag ettermiddag allerede ja. Over halvveis i jobbuka, litt mye styr og mas i dag. For mye jurister(!) som er blandet inn i noe tekniske saker og da blir det litt....*kremt* tung og tørt kanskje. Får ta en tur ut i solen nå, ha en fin kveld.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdagsmorgen! | FBU 4EVER | Flyforum | 13 | 23-02-2011 20:26 |
God onsdagsmorgen | Hickok | Flyforum | 23 | 04-11-2010 01:48 |
God onsdagsmorgen | Someone | Flyforum | 22 | 28-10-2010 01:37 |
God Onsdagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 29 | 23-09-2010 12:28 |
God onsdagsmorgen ? | FBU 4EVER | Flyforum | 31 | 29-11-2007 00:37 |