![]() |
|
![]() |
#1 |
SK*EBD, Skyteam Elite
|
![]()
Alle som skal ut å fly SAS har noe å se frem til.
Nå har de oppdatert hele Scanorama, og SAS-sidene heter nå "Our World". Her er det blitt mye bedre lay-out (for en design-fetishist er det deilig å se at de holder seg til profilprogrammet "2000+", oppdatert på en elegant måte). Endel nytt stoff - bl.a. "Million Point Club" intervju med en EBG (her er det vel mange på forumet som er aktuelle å intervjue ;-) Og "Aircraft of the Month" à la Lufthansa Magazine. SK har jo ganske mange flytyper å ta av til denne spalten, ettersom de har vært som en unge i sukkertøysbutikken når det kommer til flykjøp... :-D Men altså - Scanorama er blitt et utrolig bra inflight blad igjen, ikke sant??? Her er online-versjonen: http://www.scanorama.com/ - "Our World" er fra side 75! Last edited by LN-KID; 07-05-2009 at 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Den 10/5 skal jeg fly SK903. Jeg skal snoke til meg ett eksemplar, så får vi se!
Stein Kaptein
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Bladde selv i det forrige søndag og er enig at den nye versjonen av Scanorama ser bedre ut enn den forrige
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Så kjapt på det nye magasinet da jeg fløy t/r i smekkfulle SAS-fly i dag - men hadde en reisepartner og skal få bedre tid til å hygge meg med magasinet, og de oppdaterte fly- og rutesidene, når jeg skal med SAS til Frankfurt til uken. Gleder meg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gleder meg til å se "nye" Scanorama. Bladet har alltid vært et av de bedre "in-flight magazine"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() Magasinet har blitt veldig mye bedre, kult også med Scanorama-logo i retro font på forsiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Tror faktisk det stod EBG i reportasjen... Men uansett. Så bladet igår og likte oppfriskningen veldig godt. Nå står bladet ut av mengden, etter ha sakket noe akterut. Leste det forøvrig også i et smekkfullt SAS fly igår...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
SK*EBD, Skyteam Elite
|
![]()
Leste det forøvrig også på en herlig smekkfull A321 (!) fra LED - CPH. Vi måtte kjøpe C-billetter og bruke EBG-makt for å få kasta av noen stakkars backpackere som ble stående igjen. Føles litt kult iblant...
![]() Vel ombord fikk vi bare Economy Extra-matbokser, fordi SAS ikke er bra nok til å følge opp sin nye catering-leverandør. I praksis en downgrade dette. Høyst skuffende. Crewet prøvde å late som ingen ting. Har man krav på downgrade-kompensasjon da? Sorry for digresjonen... Last edited by LN-KID; 08-05-2009 at 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det får bli en liten tur ombord på en maskin när jag jobbar på söndag!
Egil: Co-mail kommer |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
-A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS legger ned Scanorama - Scandinavian Traveler er nytt konsept | FlightDeck | Småprat | 6 | 04-11-2014 07:13 |
Sliter med å få svar på sas.no sine EB-sider, hvordan booke billett? | TGjr | Reiseforum | 0 | 20-01-2013 09:27 |
Nye EuroBonus-sider | FlightDeck | Reiseforum | 2 | 08-07-2011 15:36 |
Nye SAS-sider | flyKSU | Flyforum | 26 | 22-06-2010 02:08 |
http://www.hangar.no/ med nye sider... | LTH | Flyforum | 2 | 25-01-2005 20:52 |