![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var det bare å innse at ferieuken var "brukt opp" og nå venter arbeidslivet igjen. Blir en del møter inne og ute av kontoret før det forhåpentligvis blir en treningsøkt i ettermiddag. Ha en bedre fredag og en enda bedre start på helgen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra tåkebyen Mosjøen avd. MJF.
Postflyet fra BOO kom aldri og er i skrivende stund snart i OSY, morgenflyet fra MJF til BOO via SSJ står fremdeles på bakken og guttene framme i spydspissen forventer avg. rundt kl 0800... Jaja, er vi glad vi har kaffe eller? Og jeg lurer på hvorfor jeg takket ja til å jobbe ekstra i dag, hmmm... ![]() Kvelden... Tja, ingen planer! Time will show! E!
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra barteland
Planlegging av tur til "Tommy777-land" er unnagjort,tur i november må planlegges i god tid for mnd. mine er booket fulle..... nå avventes plass i biz. Forhåpentligvis ordner det seg med "årntli" hotelrom ( courtesy of vår venn Tommy777 ) ![]() Spredt skydekke med små solstråler, ca 10 grader på morran i barteland, i kveld går turen til Troms fylke, og retur foregår på søndag. Ha en fortreffelig fredag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
TGIF!!!!
Solskinn i KRS i dag, men det skal bli regn lørdag og søndag. Og det er derfor jeg drikker! I helgen er det Tatoo her i byen som jeg håpet jeg skulle få med meg. Parade gjennom byen lørdag på dagen, og selve tatoo'en i Gimlehallen lørdag kveld og søndag ettermiddag. Det frister litt, så vi får se! Ellers håpet jeg at far skulle få seg et par kolde pilsnere i aften!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God fredag morgen fra Oslo.
Akkurat lest side 2 i Dagens Næringsliv der man skiver om SAS eierandel i andre flyselskaper som "utgift til utgift erverv" - et innlegg om europeisk luftfart Egil - ser det er tåke i MFJ, +FG på metaren er ikke helt vanlig å se. Du får hilse til venstresetet i spydspissen fra undertegnede og fylle dem med kaffe i tåkehavet.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Lilletorget. Snart lunsj, inkludert varme vafler. Og så håper jeg at Meny har de hyppig anonnserte krabbeskjellene i dag, slik at jeg får testet ut en spennende oppskrift på kinesisk wonton med krabbekjøtt og ingefær når kvelden kommer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag. Litt arbeid på formiddagen før det blir en tur til frisøren, på tide. Gleder meg allerede til et par kalde øl før middag m/rødvin sammen med fruen, uten barn. Ser ut til at det blir en fin helg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Her var det forholdsvis tidlig opp, omelett til frokost. Nå er det avreise til Brandbu. Må kjøpe en bukett roser på turen oppover. Ha en fin dag!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
En lettere redusert morgen fra Oslo, var på DiDerre-konsert i Universitetshagen i går, stupte vel i seng sånn ca. klokken 3. Kjente at jeg var litt misunnelig på studentene som ikke trengte å stå opp og gå på jobb i dag!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
NEI!!! Spilte de i går? Det fikk ikke jeg med meg, nei! Jaja.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
De ble bare 271 minutter sen ut fra MJF i dag ![]() Det ble noen liter kaffe, en tur opp i tårnet og x antall turer ut for å se på været så de ble godt ivaretatt her! E!
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra WIAS West! Her meldes det 19 grader og lettskyet ... jobber med aa faa fruen opp av bingen .. hun skal nemlig paa obligatorisk korrupsjonskurs hos Siemens i dag. Hvorfor de trenger det er over min begripelse imidlertid, jeg trodde Siemens allerede var eksperter paa omraadet!
![]() Saa dermed faar jeg 'kontoret' for meg selv paa morran - det betyr hoey musikk! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Er det rart man drikker??? BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad fredag ettermiddag fra STO.
Om litt lander familien på ARN, og så skal vi hygge oss i den svenske hovedstaden i noen dager. Det blir hyggelig og moro. I morgen blir det Junibacken og Skansen. I kveld blir det pizza og fredagshygge i hybelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermidag fra Forus,
En travel jobbuke går mot slutten. Det skal bli godt med helg. Det blir guttetur til hytte på Sørlandet i helgen. Fruen blir hjemme på jentehelg. Været ser ut til å gi en fin helg. Godt med litt avkobling i helgene. Neste uke blir travel igjen med jobbreising over fjellet til øst og over vannet til øya i vest. Ha en fin helg forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fredags ettermiddag fra Toulouse! Her er det hakket varmere enn i Tromsø med knappe 30 grader og sol....
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tøff morgen. Satt oppe og så deler av NFL-sesongsåpningen før jeg klokken 0300 spurte meg selv hva f jeg holder på med når kampen går i reprise i dag... Ellers har jeg et ønske om at enkelte avdelinger i KUL kunne jobbe litt raskere med mine ting, og så synes jeg postens nye logo er stygg.
Og så er jeg glad for at det er fredag! :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Panera, Omaha. Toeft med to dagsturer to dager paa rad, saerlig med det kaoset som var i gaar paa ORD da restene av Carl Gustaf kom inn over omraadet..
Moete om halvtimen, deretter retur til ORD klokka 3ish. (haaper jeg...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. Tilbake i hovedstaden etter 5 dager i mindre sentrale strøk. Heldigvis har de gamle dratt på hytta så jeg har kåken for meg selv i helgen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God Fredag Morgen :) | FlyboyKarsten | Flyforum | 17 | 11-05-2012 19:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God Fredag Morgen | Twin Otter | Flyforum | 30 | 25-10-2008 08:31 |
God fredag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 21-04-2006 23:32 |