![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Med nærmest umiddelbar virkning fra 31 juli! Noen som vet hvorfor og hvem som tar seg av cargo delen til Norwegian etter dette?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Hmmm... Da blir det mindre turer på meg med Pusjåen opp til Maksi.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jetpak og Norwegian har inngått en intensjonsavtale om flyfrakt. – Vi ønsker å forbedre og videreutvikle vårt frakttilbud til kundene. Jetpak har lang erfaring og vi ser fram til et godt og fruktbart samarbeid i tiden framover, sier adm. direktør Bjørn Kjos.
http://www.boarding.no/art.asp?id=32641 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Så mye frakt kan de ikke ha på sine flygninger. Da holder ikke 20min turnaround.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
På OSL tar vi ikke med frakten om det vil skape mer forsinkelse en normalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Men vi på SVG som skal ta ut frakten kan ikke velge om vi vil ta den ut eller ei.
![]() Og samarbeidet med Roadfeeders ser ikke ut tilå være avsluttet på SVG i hvertfall.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Sammarbeidet med road Feeders fortsetter i en overgangsfase slik at kundene ikke skal bli berørt! Det vil derfor fortsatt være mulig å sende frakt med Road feeders noen uker fremover.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Blir JetPak nå billigere med det nye samarbeidet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Snakket med en i Norwegian med ansvaret for dette. Han sa sitat "vi måtte gjøre noe når vi tjente minst av alle flyselskap på frakt".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Det kan jeg aldri tenke meg !!! Jetpak er og blir den dyreste flyfraktløsningen i Skandinavia,og Dy ( og SAS) tjener nok bra penger på dette produktet. Det positive for Sas er at dette vil generere mere inntekt på vanlig flyfrakt hvor det ikke haster så mye som hos Jetpak.
![]() Last edited by Tertit54; 09-08-2008 at 18:13. Reason: leif! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
OSL Slave
|
![]()
Nå vet jeg ikke hvor mye frakt DY har har med før, men hvis det nå blir dyrere å frakte med DY grunnet Jetpack (sånn jeg tror det blir da det ikke blir noen annen frakt enn Jetpack produktet) så vil jo kundene fortsatt ha frakta billig .. ergo der kommer SK inn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gunnar
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
evig optimist
|
![]() Quote:
Avtalen med oss gikk ut fredag klokka 23.. ingen overgangsfase etter dette ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]() Quote:
Jetpak er såpass høyt priset at hvis Sas Cargo,ihvertfall prøver, å lage et konkurerende produkt , så vil de ha enorme innteksmuligheter på dette, og samtidig ha "kontrollen" på kunden og kunne råde han/henne til den type frakt som er hensiktmessig. Det er ikke alltid det er nødvendig å betale Jetpak kr.2000 for å få en pakke frem på tid, hvis det kan holde med halv pris og komme frem neste samtidig. Jeg har vel adri greid å begripe hvro Sas solgte Jetpak for noen år siden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian etablerer nytt fraktselskap - Norwegian Cargo AS | Discus | Flyforum | 18 | 24-04-2013 12:27 |
Thai og SAS avslutter deler av sammarbeidet | MartinL | Flyforum | 8 | 24-09-2009 23:58 |
On the road to Vegas, med CO og hertz !! | SQ 777 | TripReports | 27 | 21-06-2008 17:51 |
Norwegian kutter ut Manchester | litt-amatør | Flyforum | 7 | 24-04-2007 10:10 |
Kutter Norwegian | SAS-SCC | Flyforum | 4 | 12-11-2005 11:52 |