![]() |
|
![]() |
#1 |
Crew Chief ass.
|
![]()
Hei.
Noen som vet om noen gode norske nettbutikker hvor jeg kan få kjøpt flyplakater? Jeg har googlet litt uten det helt store hell. Jeg har funnet noen utenlandske butikker som selger posters, men skulle gjerne hatt en norsk nettbutikk. Søkte også på forumet her, men fant lite. Fant denne butikken. Men den er ikke norsk og prisene der var noe stive når man skulle ha litt størrelse. Var ikke så mange motiv som var noe å hoppe i taket etter heller. Hadde vært utrolig kult å fått tak i noen plakater av norske fly! Fra SAS-flåten f. eks Det er hovedsaklig papirplakater jeg er ute etter, som jeg kan henge på rommet. Skrik ut om dere vet noen plasser hvor jeg kan få tak i dette? Modeller er også av interesse! Alt som kan fylle gutterommet. ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg vet at Scanor her på forumet har masse forskjellige plakater, dog så vidt jeg vet ikke større enn A3. Send han en PM.
K |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hör med SAS Museum på Gardermoen. Det finns en serie med plakater i A3-format med klassiska motiv från DNL (t ex "Norway by airway"), DDL och ABA, även tidiga SAS-reklamplakat. Om du har tur, så säljer de dem fortfarande där. De är väldigt fina om man sätter dem bakom glas och ram.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Crew Chief ass.
|
![]()
Kom på noe nå.
Kanskje jeg kan sende en hyggelig e-mail til SAS og spør om de kanskje har noe jeg kan få i gave eller få kjøpe ![]() Bare å legge inn link folkens om dere vet om en norsk side hvor jeg kan kjøpe.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
www.boeingstore.com de har utrlig mye bra, og flotte "postere"
![]()
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sjekk ebay - mye rariteter som tilbys der ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Jeg har ett lass med bilder i A3 format og kan ta ut større. Dette er fotoplakater av høy kvalitet.
Motivene jeg har på "lager" er stortsett militære fly. Send meg en PM med hva du ønsker evt ) SA
![]() |
#8 |
Crew Chief ass.
|
![]()
Takk for det.
Tok å printet ut noen A3 ark i dag på skolen. Slicet også opp et bilde av en Airbus A340 i fire og printet ut det på fire A3 ark. Digert på veggen! Men ble noe skeivt nede, desverre ![]() SAS har enda ikke svart på e-posten jeg sendte.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]()
Prøv denne www.flugzeugposter.de
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor kan jeg få fløyet Avro? | OttoL | Småprat | 32 | 20-04-2022 22:00 |
Hvor kan jeg kjøpe flyseter? | Smodin | Samlerhjørnet | 3 | 27-05-2016 16:11 |
Hvor kan jeg kjøpe Travelpro? | Helikopter | Reiseforum | 34 | 11-04-2014 17:42 |
Hvor kan jeg rette krav ? | daghoi | Reiseforum | 4 | 20-04-2011 12:36 |
Hvor mye baggasje kan jeg ha med? | Marius_S | Flyforum | 14 | 13-02-2008 00:12 |