![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Jeg har 600 Euro i reisesjekker fra SAS (Denied Boarding Compensation) som må brukes opp innen noen måneder. Planen er å bruke disse som (del-) betaling for en tur til USA, fortrinnsvis Chicago, men andre SAS-destinasjoner i USA er også aktuelle. Så vidt jeg har forstått kan slike vouchere kun brukes på ruter som flys av SAS selv, ikke LH og andre star-partnere (?).
Jeg har søkt på sasbraathens.no på noen aktulle datoer i juli (avreisested Bergen), og funnet priser på over NOK 9000 til Chicago. Jeg er klar over at det er dyrt til USA midt på sommeren, men hadde likevel håpet å finne noe lavere priser. Det finnes jo fra tid til annen kampanjer til rundt NOK 5000 til USA, men jeg har ikke funnet noe som er gyldig i den aktuelle perioden (etter ca. 10.juli). Noen som kan hjelpe/har tips om bedre priser enn det jeg har funnet selv ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Du trenger vel ikke å reise i juli? Sjekkene må vel brukes til bestilling innen utløp, mens reisen kan være senere. I så fall burde du kunne finne rimeligere turer på høsten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Selvsagt.
Men nå er det nå sånn at spørsmålet var ang. om noen hadde tips om rimelige billetter i juli.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Om man har en kampanje i peak season så er man ganske dum. Hvorfor gi bort penger? Kanske kan du finne noe under 9000, men neppe rundt 5000. Bruk noen nettsider med "flexsøk", priskalender og alt hva det heter, det kan hjelpe. Restplass.no har en, og det finnes vel andre også. Ikke sikker på hvordan det funker med operating carrier, siden du må ha SK, men du kan jo teste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dette er normale priser i juli. Vil anbefale å kjøpe Economy Extra på sommeren. SAS har alltid kampanje på denne tiden i Extra og prisforskjellen i fjor var 500.- mellom økonomi og ekstra
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gode C-priser til USA i sommer | Peppep | Reiseforum | 11 | 27-04-2014 18:50 |
Rimelige priser i business med Unitied til USA i påsken | Fellowplane | Reiseforum | 10 | 14-01-2014 23:47 |
Priser til USA i aug/sept. | kosvines | Reiseforum | 13 | 23-11-2012 17:09 |
Kampanje-priser til USA | OEH | Flyforum | 24 | 17-05-2005 13:52 |
Priser til USA i 2005 | TOS | Flyforum | 5 | 01-11-2004 09:00 |