![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
JetX har malt opp minst en MD80 i hybrid-Primera-farger i tillegg til 737-800'ene som blir malt her i Atlanta.
http://web2.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5955915 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
farger og farger herr Mow
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Skulle akkurat til å si det samme
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hvor lenge varer dette Ticket-eventyret , en måned etter start ??
Tiden er over for lenge siden . Uansett det siste charter-operasjonen som vil dø ut er Star Tour. Før det My Travel Ving for de siste som trenger guide til å holde dem i hånda og en hyggelig person på Vingkontoret som forteller dem at dette hotellet i Palma Nova er det best i verden etc. Og det siste Vingkontoret som stenger er min hjemby Lillestrøm. Det holder flere år til Jeg er gammel på dette nivået ![]() Snart er det i Europa kun et selskap som heter TMT : "Thomas Cook/MyTravel/Tui ". Har selv fløyet dette i årtier fra Tjæreborg i Lille Grensen i 1968. Nå er det ubønnhørlig sluut , men takk for alt det gav oss !!:clap Tusen takk:clap |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
"In house" flyselskap er måten å gjøre det på i følge turoperatørene selv. Blir spennende og se om STS Solia klarer å gjøre business med dette selskapet.
Ser man på f eks MyTravel Airways Norden og TUIFly Nordic så gjør jo de meget gode penger og TUIFly Nordic noterte i fjor rekordresultat.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Primera Air 738 sikkerhedslander i AAL | oy-viv | Flyforum | 2 | 10-03-2018 01:33 |
Man kan tydeligvis ikke frakte en motorsag på flyet. | kekker | Flyforum | 10 | 26-09-2010 23:21 |
Ikke bare Menzies ..... | LN-MOW | Flyforum | 0 | 12-01-2006 12:08 |
Ikke bare Ryanair | TG923 | Flyforum | 31 | 21-06-2005 16:12 |
Ikke bare i Norge | Superhai | Flyforum | 0 | 07-12-2004 17:17 |