![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen Norge og resten av verden. Tidlig opp - tidlig på jobb og forhåpentligvis tidlig hjem. Ha en bedre vinterdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Godere morgen...det er ennaa soendag her borte i vest, jobber litt paa kvelden, etter 16+ timer bak rattet siden Onsdag.....
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Imponerende hvilke distanser amerikanske...(...og litt norske) familier legger ut på i løpet av Thanxgiving. Godt at dere kom velberget hjem...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og da ønskes mandagen velkommen herfra også..
Først et par timer på skolen, før det avsluttes med en time spinning, og deretter bærer hjem for mer skolearbeid..... Kjedelig. Ser ut som det har kommet litt rim på bilene her nå, så nå er det kanskje ikke så lenge til før jeg får prøvd sykkelpiggdekkene... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God mandag morgen fra Rome(r)riket.
Alt for mye snø, alt for kaldt, alt for mørkt... ellers har jeg det bra. ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad morgen! Minus 8 ute i provinsen, og uten min metertykke parkass med fleecefor hadde jeg dødd i dag! Hvordan skal det gå når det blir minus 20??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Glad Morgen fra Lysaker.
Fantastisk vær i oslo idag, sola skinner vakkert ute Det var ikke avskrekkende kjølig da jeg dro idag heller... Ellers alt ok ![]()
![]() |
#8 |
Newcomer
|
![]()
Snø, huffda....Vi venter på våren i Bergen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Solen skinner - på tide å få byttet til vinterdekk...
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kokt egg og rista loff slukt på høykant.. snart er det slutt på idyllen. Senvakt på jobb har sine baksider.. ihvertfall hvis TAF'en for OSL stemmer når den sier FZFG
![]() Litt lysere blir dagen hvis billettene til Sør Afrika i Feb. har kommet til KLM desken! ![]() -8.3°C for augeblinket, ready for en varm dusj.. Ciao!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ikke en glad mandagsmorgen.
Upptäckte att någon hade gett sig på min stackars Renault i natt. Börjar bli en vana nu. Har ett stort hål som går från underredet in i bagageluckan plus lackskador på stötfångaren etc. ARGH!!!! ![]() Annars så regnar det och blåser som bara den. Hoppas att ni andra får en bättre start på veckan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mandag er bekreftet på Nærsnes også.
Eggerøre og pancetta (italiensk bacon) til frokost lover en bra start på dagen. ![]()
![]() |
#13 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
God morgen fra Oslo sentrum også!
Nettopp kommet hjem fra nok en uforglemmelig date i Paris med rypa fra New York ![]() Neste date er i London eller NY i Januar! Elsker dette livet jeg ![]() FBU4EVER: det lukter bacon på oppstart på 737..... (innbilte en medpassasjer det og hun sa fra til kapteinen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Da var langhelgen over ... tungt aa staa opp paa morran, men med Starbucks' julekaffe i trakteren er det litt enklere! Skal man tro reklamen. Noooot ....... Oh well, godt smaker'n iallefall ....... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Da var morgenen vel unnagjort og jeg hilser fra et regnfullt Lisboa hvor det er knappe 13 grader.. Lurer på hvorfor jeg tok med badebukse ..
![]() Morgenen i dag ble tilbrakt med nydelig service og frokost på LH fra OSL til FRA i morges, etterfulgt av en like bra flytur fra FRA til LIS. LH kan Businessklasse, det er sikkert som banken!! Så må jeg innrømme at A320 er et meget behagelig fly å fraktes i på slike mellomlange hopp ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Merkelig det der med business class og LH.
Jeg synes faktisk servicen (og maten!) var bedre på den lille CRJ-100 fra Munchen til Oslo enn på 340-600 Bangkok-Munchen. Ikke direkte noe å klage på der heller, men glimtet i øyet og det lille ekstra manglet. Dog var plassen på Airbussen langt bedre selvsagt, også bedre enn på 747 med gammel business class. Ellers finnes det vel svømmebasseng i Lisboa?
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Good Morning!
Hadde en heller lat helg, saa naa er det paan igjen... Utenom at Transport Canada klarte aa ringe fredag ettermiddag for aa fortelle oss at registreringsbeviset paa primaermsakinen vaar var utgaatt, for 6 maander siden ![]() Skal spise Pasta og drikke San Pellegrino til middag i dag, og det blir raagodt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | |||
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Det er raskere aa kjoere enn aa staa i TSA koe i Thanksgiving helg.....og med et stk. Beagle blir det Range Rover i stedenfor Dash 8 uansett..... ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 11-05-2009 20:49 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 20-09-2005 10:47 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 24 | 12-09-2005 19:47 |
God mandag morgen | Farmer | Flyforum | 9 | 15-08-2005 11:40 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 11 | 24-01-2005 18:44 |