![]() |
|
![]() |
#1 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God søndag fra Bangkok.
Her ble det tidlig revelje og turen gikk direkte ned i bassenget hvor drøye 500m ble unnagjort. (Hverken så sprekt eller tidlig som sudcaravelle). Nå nytes en kaffe mens en omelett ala Thai mekkes. Så blir det tur ut, innom Amazon for den vanlige dosen ice Mocha. Så får en se hva dagen videre bringer. Ha en fantastisk dag der ute! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Satser på nok en nydelig dag på Ris…gårsdagen ble jo magisk på verandaen. Nå kaffe, forum og nyheter før det blir en tur ut til opphavet og mere kaffe og bakverk. I formiddag skal det nye Nasjonalmuseet besøkes. Bruk søndagen best mulig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Planen er å rydde og vaske, før vi setter oss i bilen og kommer oss til fjells. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra havet.
3 møter gjort på en søndagsmorgen og roen senker seg litt. Måtte spørre equinor damen om hvor påskesnopet er blitt av. Så sitter her i håpet om at det kommer et påskeegg trillende i mot meg. Ellers, blir det litt «research» for turen til Asia i oktober. Eg er i mot langtidsplanlegging men her gjør jeg et unntak. God søndag. FQTV
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God palmesøndag fra et sted det ikke er palmer, nemlig Oslo-området. Topp påskevær i dag også og fremdeles fantastisk skiføre. Tror ikke jeg kan huske at jeg har brukt tørrvoks under skiene i april noen gang. Men nå går turen ut i marka for å nyte sol og påske.
God påske med eller uten palmer!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Påskeknausen. Faktisk lettere solbrent etter noen deilige timer nede i byen og i hagen i går.
Halvveis nede i flaske rød nummer to bestemte dragen seg for at hun var så ajour med et prosjekt at vi kunne dra til Altea to dager før. Da ble det avbestillinger og ombookinger av hotell, fly og leiebiler med 1.1 i promille. (Blant annet en feilbooking med avreise 5 oktober.) Takk gud for full flex og åpent SAS kundesenter på kveldingen. Ser det ble en natt på AirPort hotell i CPH, men der syntes faktisk kidsa var kult. Nå er det tur ned til byen, afterski i solveggen på Knausen og et realt lammelår i ovnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
G’moorgen. Ingen palmer her, men palmetto’er. Teller det?
![]() Fortsatt mørkt. Nå blir det frokost for meg og gutta før jeg tar toppturen min. Dagens plikter blir å fylle opp kjøleskapet til svigerbeistet og å henge opp et bilde. Utover det bør det bli rolig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God søndag fra Oslo. Her venter en kveldsvakt på denne palmesøndagen. Noen må faktisk jobbe når folk ellers har fri fordi sykdom og elendighet ikke tar fri selv om det er røde dager. Men har lite i mot å jobbe på den måten fordi det er ok tillegg å jobbe da og helgevaktene er stort sett rolige og veldig greie å jobbe.
Ha en fin fin palmesøndag hvor hen dere er i verden! Og i morgen kommer for øvrig Viggo Valle på lufta. Det er selve definisjonen på påske for min del. De har visst fått nytt telefonnummer også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Strååålende morgen fra Boston. Her drikker vi Starbucks og myser ut over staden. Vi var litt skeptiske når vi kom til hotellet, men en studio hjørnesuite i 33 etg med panoramautsikt rundt hele fikk oss raskt i humør. Utsikt over elven, Copley Place og rundt om.
Nå blir det en skikkelig fottur i den ene eller andre retningen før det blir lunch på Legal Seafoods. Fy søren som jeg har gledet meg til denne turen med Oversmurfadoren. Ha en deiligst søndag
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
til mig, gerne i et udhulet surdejsbrød! :-) Last edited by oy-viv; 02-04-2023 at 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Da ble det en liten flyplasstur også. Litt blandet kost, men en retro-777 er aldri feil.
![]() Hold øye med et bildeforum nær deg ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |