![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for en dag på stand sammen med gode kollegaer fra De Historiske Hoteller og Spisesteder. I ettermiddag er det ut å gå med en tidligere kunde og samarbeidspartner....som også er opptatt av å holde seg i form. Ha en herlig onsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet, nå på feltet langt vest av Bømlo.
Vært frisk vind siste døgn. Minsker muligheten for tåke og det er bra for morgendagens hjemreise. Fikk booket og brukt CT til BKK i C for meg og en kompis i august. Da blir vi totalt 4 stk på en ukes heisatur. Han som flyr med meg er en voksen kar som for det meste flyr øko med KLM så håper han finner Thai i C som en grei billett til 2700.- Hilsen fra bøljane blå. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra Yantai, Kina!
Solen skinner, jeg svetter, utstyret krangler og Google Translate for kjørt seg som tolk. Så alt er som det pleier her verftet.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Skillebekk. Her skal dagen tilbringes på et hotell på Prærien. Sliter fortsatte en forkjølelse, så ligger neppe an til noe trening i kveld heller. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
Hei og hopp fra det nederlandske. Herlig båttur i går kveld med fri bevertning, og nå venter nok en dag med konferansiering. Hjem i kveld med en lang 777, så det blir en lang dag. Men med egen seng i vente, får man tåle såpass.
Tuddelidu! ![]() Last edited by LN-MOW; 06-06-2018 at 08:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. I dag kan det se ut til å bli Fly&Kake på kontoret. Så jeg og Pellefanten har kjøpt inn de magiske Garcon Blåbærmuffins.
Fnate har som mål å spise sin egen vekt i muffins. I kveld er det middag hos svigers... er det rart vi drikker? For å sitere Bizflyer. Ha en fin en
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Oslo. Arbeidsgiver kjører seminar og det i LO sine lokaler 😱
Tema er bla omstilling og medbestemmelse. En sitter trangt og j@vlig. Turen går tilbake til SVG på eftan Ha en fin en 😀 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra bgo. Havet venter i to uker, så sommeren kan godt ta en pause nå. Ser forøvrig at sas nok antagelig også har begynt å gjøre noe med prisene sine på langdistanse pga oljepris, uansett hva de sier om hedging. B-klasse ble plutselig ca 2700kr dyrere pr vei til Kina for reiser i oktober. Greit å ha bestilt t/r til 6500kr tidligere da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Stavanger. Femten dager siden jeg kom hjem fra sykehus i Bergen og fortsatt er man sykmeldt. Skal nok uansett klare å fylle dagen med ett eller annet innhold. Ha en fin dag folkens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Gledens onsdag fra SKetellerannet fra HAU til Galemoen, ny friperiode på gang. SK Irland videre til Heathrow hvor man må helt ut før siste etappe med BA hjem.
Skal bli godt å komme hjem etter 6 uker med all inclusive. Ha en finfin onsdag forumister:-) Sent fra min SM-G960F via Tapatalk ![]()
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Da satt man ombord i den lange blå. Ingen oransje tupp denne gang.
Next stop Hjemme. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God kveld fra Oslo. Sitter stadig og følger med på VR.fi (finske NSB) om jeg må dele kupe med noen eller ikke på toget til Moskva om under to uker. Mye annet er jo tatt, men i min kupe er jeg foreløpig den eneste.Jaja skulle jeg ende opp med en kupe for meg selv så er jeg den siste som klager.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
G'onsdag! | Savipix | Flyforum | 26 | 02-04-2008 20:20 |
G'onsdag | CK | Flyforum | 13 | 12-03-2008 19:08 |
Go-o-o-onsdag! | LN-MOW | Flyforum | 8 | 06-09-2006 12:21 |