![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Nå har jeg prøvd å bestille billetter av den billige sorten hos SAS, men det går ikke.. nå har jeg prøvd ganske lenge, men jeg får beskjed om at:
Det har dessverre oppstått en feil i vårt bestillingssystem. Bestillingen er derfor ikke registrert. Prøv igjen senere eller bestill på telefon: SAS Braathens kundesenter telefon 05400. Vær oppmerksom på at vi tar et høyere honorar på telefonbestillinger. Legg merke til den siste linje. Det er vel derfor de kan skryte av billige billetter.
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
For da støtter jeg scanair???
![]()
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jepp!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Vårt (Malev) onlinebookingsystem er desverre ikke helt stabilt heller, men om det kræsjer, så får du en feilkode. Om du oppgir den feilkoden når du ringer og booker på telefon, så får du samme servicegebyr som ved booking på internett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
A car named Ford Edsel, a Company named Enron, a boss named Randi Flesland, a plane called 767-400, an internet solution created by Scandinavian Airlines.....ikke veldig vellykket noen av dem....og det er ikke bare billigbilletter SAS sine internett loesninger har problemer med.....noe saa enkelt som aa finne ut om Sk937 er i rute er umulig med det sikkerhets nivaaet jeg har paa min PC paa jobb. Med 5 aars erfaring i system utvikling hos SAS, tviler jeg paa at det blir bedre.....saa lenge de prosjektansvarlige i SAS ikke har evne til aa lytte, forblir det tragisk....jeg husker godt et prosjekt hvor den ansvarlige konstaterte i foerste moete at vi skulle benytte oracle Database, noe som for det prosjketet best kan sammenlignes med aa kjoepe 2 747-400 og sette dem i trafikk mellom Oslo og Haugesund....ikke noe galt med Haugesund, men en 747-400 operasjon ville nok kun se imponerende ut, mens bak speilet forblir det astronomisk dyrt, og utrolig inneffektivt.....
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Heia SAS
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvorfor billigere hos Travelink enn hos SAS? | hifiman | Småprat | 14 | 20-04-2013 08:58 |
SAS, DY og billigbilletter i Sverige | Discus | Flyforum | 0 | 14-02-2011 08:43 |
Rådyre billigbilletter | Shadow | Flyforum | 0 | 22-03-2008 21:10 |
Billigbilletter mot kvalitet | TG923 | Flyforum | 2 | 13-06-2006 18:45 |
Prøv de nye Lie Flat bed hos AY | MD11 | Flyforum | 0 | 01-10-2005 19:56 |