![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ny uke, ny dag!
..og sikkert noen nye nederlag ![]() Herlig med Frankrike, dritt med Island. Der har dere dualiteten i det. Ser ut til å bli en ganske sommerlig dag i hovedstaden, så det skal først soves, så løpetures og til slutt turer man ut mot midnatt etter TDF. Ha en flott en både hjemme og ute!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad mandag morgen:-) Etter en ukes prøveferie er det nå klart for noen arbeidsuker igjen. Ha en bra mandag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Oslo. Her har man vært på jobb siden 05:58. Fint å spasere gjennom byen på den tiden av døgnet. Ser ut til å bli en soldag i Oslo. Får håpe at temperaturene kommer opp etter hvert, slik at det frister enda mer med utepils. Med ønske om en fin mandag, spesielt til alle som bygger landet i sommer!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Mandager burde pelle seg vekk. Likevel kan jeg drøye den en god stund til. Har nemlig fått beskjed om å møte kl 12 i dag. Avreise på jobbreise sen ettermiddag til ukjent destinasjon. Eneste jeg vet er de bruker euro og vær ca 20 grader. Synd med Island i går men var vel forventet. Da får man satse på Wales da.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra osl. Gikk klar av signalfeil og nå benyttes loungen som kontor inntil første fly til Bergen går 0910.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen, her jeg et godt plassert på 20-bussen. Barselbesøk til en kamerat i kveld, så da passet det greit å outsource arvingen. Ingen fotballkamp i dag, så da bør det være mulig å legge seg en time tidligere. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her skinner sola og man har sommerferie en uke til. Da kan man ikke klage. 😉 Tre destinasjoner skal flys til i løpet av uka, det gir syv flightsegmenter til hos SAS, 45 totalt på fredag! 😀 Hamburg i kveld.
Ønsker alle en topp dag i lufta eller på bakken. ☺ |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Det Store Landet i vest. Her er det nasjonaldag og greier! Bikkja har kommet seg etter gårskveldens fyrverkerijævelskap, men det blir vel på'n igjen i kveld. Naturen v/Tor planlegger også å bidra. 35 grader ventes ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Snillfjord.
![]() Hvor været veksler som vanlig, men akkurat nå er det brukbart og solen skinner litt også. Lite har skjedd så langt, enda en var oppe 06.15 i morges, ikke verst. Synd med Island i går, men de er helter alle mann og har vist at penger ikke er alt i denne sporten og takk gud for det. Ser også frem til at EM nærmer seg slutten, for jeg kjenner det skal bli godt med normal døgnrytme igjen. I går var jeg skikkelig klar for en runde hagearbeid, men ikke før var en kommet i gang før Tor inviterte seg selv på besøk med kamerablitz og våte gaver. Da ble plenklipperen parkert resten av den dagen. Nå har han dratt og utpå dagen kommer modern og lillesøster en tur, så skal vi se om vi ikke får gjort unna siste rest. Tenker dagen rundes av med middag og familieråd rundt reiseplanene for sommeren og høsten. Ha en fin fin dag rundt om! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Blir din første som vaskeekte Amerikaner også dette? Gratulerer
God morgen fra Austin, hvor vi har 2 netter på Four Seasons. Kommer nok ikke til å lide noen nød. Først blir det et lite forsøk på shopping, så litt Texas BBQ, så blir det å vake litt rundt i byen før hotellet skal ha noe fyrverkerishow i kveld. Ellers var det første tur med BA 789 i går... Var ikke veldig imponert. Ganske så lys kabin når man skulle sove, og over vingene var det mye vibrasjon. Mer enn jeg kan huske fra 777 og lignende. Ha en fin en
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God et eller annet fra fjerne østen. Det er kveld, men er litt usikker på hvilken dag vi har kommet til. Tross alt ferie.
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God 4. juli fra Lillestrøm hvor nok en gang horder av Amcar overtar byem...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Turunc, Tyrkia. Her har man fått tatt fatt på ferien og i dag med båttur hvor det kun bades og slappes av. Turen ned med TUI Begynner håpløst da SGH hadde køddet til seatingen på flyet. Men vi er pragmatiske og greide oss. Tydelig at crewet satte pris på det siden det var mange nok som bitchet.
Nå er det straks tilbake til Icmeler og litt mer avslapping før en må skaffe noe middag. Forøvrig litt artig når en gikk på to kolleger i bassenget i går. Så nå kan vi straks starte opp en liten lokal avdeling for pakker og slikt ![]() Ønsker alle trivelig dag S Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() Quote:
Jo, da... Var en liten tur ute på bygda i kveld. For oss som også er interesserte i motoriserte saker & ting på hjul var det mye snadder å se på parkeringsplassen utenfor varemessa. God natt fra Oslo! Sent from my iPad using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Aiaiai! Beste dagen i uka! | Bergern | Flyforum | 11 | 16-10-2017 15:52 |
Ajajaj, det er mandag! Beste dagen i uka! | Bergern | Flyforum | 16 | 27-02-2017 22:18 |
MANDAG! Beste dagen i uka! | Bergern | Flyforum | 18 | 13-02-2017 19:06 |
Jeppers, Beste dagen i uka er her; Det er mandag! | Bergern | Flyforum | 16 | 29-08-2016 21:52 |
Mornings! Det er mandag, beste dagen i uka! | Bergern | Flyforum | 12 | 15-08-2016 15:04 |