![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk!
Første arbeidag etter påskeferie og planleggingsdag i barnehagen. Her er det bare å brette opp armene, og komme i gang. Mer enn nok på tapetet iallefall...... Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra sete 2A på SK205. LN-RCN som tar meg til KRS idag. Litt stressende start på dagen da jeg forsov meg, men heldigvis var UP andre steder enn på E6 imorgen. At det derimot var 5 ganger så lang kø i security i forhold til hva det pleier gjorde at det ble litt ekstra stressende og jeg fikk meg en liten løpetur......gate closing stod det da jeg kom ombord. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Kobenhavn, hvor man har satt kursen mot CPH for dagens tur til Oslo. Tilbake i kveld, foer det blir 14-timersdager paa lesesalen neste maaneden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen herfra - for øyeblikket Snap Drive Jessheim. Var såpass lat at jeg overlot "skoskifte" til dem denne gangen - så får vi se om Passaten kler 18". Har tro på det
![]() God onsdag ønskes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen #2 fra Forus. Arbeidsdagen er godt i gang allerede. Bare 2t15min til lunsj. (Må ha noe å se frem til).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
![]() Stressende start på jobb etter påske, men det holder på å gå seg til.Blir rolige dager på hjemmefronten,bare avbrutt av litt indretjeneste. Får vel forsøke å få til en liten treningsrunde også... Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Hjemmekontor her på farmen, god vårstemning og glade dager.
Her i landbrukshjørnet kan vi melde om blåst toppakning på ponnien hjemme på godset, så den har fått seg tur til dyrlegen, mens vi fikk låne en annen ponni med større potensiale så lenge. Som FBU 4EVER ville sagt det om stjernemotorer, så sier jeg at ponnier med 6 sylindre er MYE grommere enn ponnier med 4... De av dere som ikke skjønner alt dette ponnie pratet, så er det snakk om traktorer.. Ha en fortreffelig dag godt folk.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Kun 2 dager igjen i varmen, før en spennende hjemreise starter.
Har venteliste på alle fly til Skandinavia natt til lørdag, og der ser det ikke så lystig ut. ( Noe som jo er meget bra for flyselskapene da ! ) Plan B er via Tokyo og Frankfurt Plan C er via Cairo og London .. Kan bli en morsom reise dette her om jeg ikke får plass direkte . Herlig ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra HEL. Light load med A319 til EU i dag, var vel bare rundt 20 pax. Møtte også en annen forumist på OSL som tok tak i en konvolutt som skal til ville vesten med CO (Dag, you have new mail - soon).
Quote:
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Jeg var der rundt 7:15 og da begynte køen 25m utenfor der "sikk-sakken" begynner
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Borgland Dolphin i Norske Havet,
Her går livet sin vante gang. Fint vær her ute på fjorden idag. Ferdigstillelse av produksjonsbrønn nr 2 har startet. So far - so good. Ha en fin dag Forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God formiddag fra solfylt Oslo. Intet er bedre enn å bli vekket til nytraktet kaffe og frokost av en smørblid kone. Siste kveldsvakt står for tur så er det endelig langfri i 9 dager
![]()
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta igjen, denne tredje arbeidsdagen etter paaske ..
![]() Satser paa en fredelig dag - og at mine spanske kunder holder fred i ettermiddag. Og det skulle vel vaere en god sjanse for det, med Barca-Real paa plakaten. Kvelden bringer ogsaa skikkelig ruskevaer. Stor fare for tornadoer og hagl. Vel - slik er det her i syd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
I dag ble det hjemmedag med sykt barn. Ettersom bjørketrærne har poppet fra null til hundre på 2 døgn, gikk det rett i fletta på jr som har hostet og harket i 2 døgn nå. Null søvn i natt på han, og straks bærer det avsted til legen for sterkere lut, dvs medisin.
Så får vi se hva neste natt vil bringe!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God aften fra ytre Romsdal. Utflytting avsluttet i dag. Nå gjenstår bare å pakke ut ting og tang.... Nydelig vær, og et par høytflyvere fra Ethiad og liknende! :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Godmorgen fra Starbucks i Playa del Carmen.
Tid for lidt mail-tjek og en frappucino inden dagens massage. God dag til alle ![]()
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 10 | 11-11-2013 11:10 |
God morgen fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 8 | 09-04-2013 17:53 |
God morgen fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 20 | 13-11-2012 12:40 |
God morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 04-05-2011 08:47 |