![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
En dag for ettertanke for oss, skal i en begravelse for en tidligere kollega fra Fornebu som forlot oss alltfor tidlig. Så langt en rolig morgen foran peisen med god kaffe og begrenset utsikt - ser ut til at det kommer en ny kraftig snebyge, i går var det til og med torden i en av de kraftigere bygene - noe som er sjelden. Ha en fin fredag
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra flytoget. Etter et par ekstremt travle uker er jeg omsider på årets siste flytur.
Gleder meg veldig til helg nå, og jeg kan love at den i hovedsak skal tilbringes i sofaen. Ha en flott fredag alle sammen! Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Narvik. Her er det en rolig formiddag, før man skal være tour-guide for noen besøkende fra det store utland. Har ellers fortsatt ikke kommet i gang med jobben her oppe, ettersom det offentlige fortsatt ikke har klart å somle seg til en avklaring. Klarer de å drøye en uke til, så har de trenert prosjektet i 5 måneder. Ikke dårlig!
Jaja, i ettermiddag er det omsider retur sørover med WF og SK. Kjenner det skal bli godt med helg nå. Neste uke blir en temmelig redusert uke, med julebord midt i, så da blir det nok fort et par dager i Oslo på meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
Go morn fra barteland og sykesenga. Sliter med en elendig rygg,får ikke gjort så veldig mye for tida.MR er bestillt så får man se om det er noe galt fatt.Håper på rask bedring
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo. Opp 05.00 for å måke snø, samt måke frem bilen i dag. God start men er trøtt som en sokk nå. Lurer på når jeg skal lære meg å drikke kaffe.
Hektiske dager på jobb, så planen om å ta litt avspassering i dag går nok i vasken. Så da får det bli helg når det blir helg. Ha en fin fredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra et noe vått og slapsete Oslo. Kun en dag igjen til vi flytter inn i den nye leiligheten nå....så lange ting går sånn halvveis etter planen. Men først skal det jobbes litt. Ha en fin dag og TFIF
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Amatør
|
![]()
God morgen, gud så godt at det er fredag etter en natt med altfor lite søvn. Julebord tærer på
![]() Ingen andre planer enn å utforske grandiosafryseren hos Rimi etter jobb og få i seg et eksemplar foran TV-en ikveld. Er spent på om Color Viking går imorgen tidlig med det været som er meldt! Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Free Luigi
|
![]()
Mye folk på gardis i dag, vi "sees"! Hjemlige trakter må man tilbake til før eller senere, dessverre på en dag med mye vind og uggen-vær. Veldig spent på turen over halve dammen, men mannebeinet har lovet meg det blir lite turbulens. Medvind har vi også.
Sitter iallefall helt framst (og evt periodevis på js om jeg får for noia for været og turbulens), så det skal nå ikke merkes. Kose meg med varmmat ![]() Ha en fiiiin dag, gleder meg til å komme "hjem" til Sandvika etter et par netter på ei hard hotellseng. Har sine negative sider å være lett...hmpf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Det ble morgen her også etterhvert. Midt i julematkjøret, så greit så strekke seg litt ekstra i dag. Dessverre veldig vått og sølete ute, men håper at den våte snøen kan gi et godt underlag for resten og dermed bra skiføre etter hvert.
Ser ut som WF slet/sliter. Mye delaykoder i går og i dag. Og i dag stod jaggu pendler-flyet til MOW oppsatt Mosjøen-Oslo, var vel en uke eller to for sent den direkteruta der. Må ut å vasse i slapset i løpet av dagen også, kjedelig. Nå en kopp med Pikes Place ![]()
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 09-12-2011 at 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Såvidt over null her i Cumming. Plank og grus leveres i dag som Del 1 av Prosjekt Badestamp. Del 2 leveres neste uke. Jobbhelg er det også, så ingen fritidsproblemer.. Happy Fridays, alle sammen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God dag fra Funchal ! Glad å høre at Tap har stoppet streiken. Ellers dårlig med alternativ fra her på søndag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra Maura. Straks klar for å fyre i gang Passaten og komme seg på jobb - må bare måke fram oppkjørselen først.
Ser ellers fram til helg. Uka har vært preget av sene kvelder. Har fått sjekket inn på morgendagens flight, og er klar for en liten London-tur. God fredag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God etter lunsj fra Krsand!
Her blåser og regner det i dag. Superspeed har avlyst alle sine avganger i dag, og mange julebordsgjester er nok skuffet over at de ikke får julebordet sitt ombord, men glade for at de slipper å nyte det i 8-10 meters bølger. Her er man på jobb, og man skal jobbe i kveld igjen også. Så sånn går no dagan! God helg! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God ettermiddag fra slapseføret på Romerike.
Her på Kløfta blir det langdag i dag, før det blir family overkill i løpet av helga. Så da kan man ikke annet enn klage.. Epostboksen min vokser farlig fort nå og jeg er ikke helt trygg på at jeg får den ned dit jeg vil før jula kommer og tar oss.. Menmen, livet går videre.. :-D En god dag til dere alle!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra DY815, som er en time forsinket grunnet været i Oslo.
w |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Giddy up fra Chicago. Kom litt snoe paa morran idag, men det var ikke rare greiene. Veiene er selvsagt saltet ihjel allerede.
Var ute paa nybiljakt med damen i gaar kveld etter en jobbedagstur til Minneapolis. Var ikke hjemme foer halv ti og fruen var mer ubestemt enn da vi startet. Slikt tar paa humoeret.... ![]() I dag skal man paa tur til en ukjent destinasjon. Har rund dag i helga, saa damen har kokt ihop ett eller annet aa bedt meg moete paa Ohare foer kl 1800... Oh, well. God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God Fredag Morgen :) | FlyboyKarsten | Flyforum | 17 | 11-05-2012 19:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God Fredag Morgen | Twin Otter | Flyforum | 30 | 25-10-2008 08:31 |
God fredag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 21-04-2006 23:32 |