![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
<mod>
Dette er del 3 av USAirways-trådene. For at det ikke skal bli fullstendig uoversiktlig, men heller være til hjelp for andre, ber vi om at:
Før du spør, så les gjennom litt historikk: </mod>
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Etter det jeg har forstått så er det ikke noe problem at det fortsatt står CNTRL under status på Swiss-flights på confirmation mailen jeg fikk i dag?
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Det stod CNTRL på begge mine turer med Asiana i år. Gikk fint det. Tror ikke det er noe å bekymre seg for. God tur! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Jeg har også fått enda en slik. Hvorfor skal de ha folk til å ringe inn for 5 min endring og hva skjer om man ikke ringer?
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er vel egentlig en generisk varslingsmail de sender ut. Om schedule changen er mye mer dramatisk enn som så så bør man klart ringe inn for å få booket om avgangen. Tror ikke det skjer noe om du ikke ringer inn fordi det er justert 5 minutter hit eller dit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flysitter
|
![]()
13 dager til avreise. Får man e-billetter? Har bare en reisebekreftelse som jeg fikk ved bestilling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nei, men du finner billettnummeret på usairways.com (hvis du greier å plukke opp reservasjonen), evt. på lufthansa.no dersom du skal fly med dem. (Det var på checkmytrip før de fikk nytt design også, usikker nå)
![]() |
#8 | |
*A Gold/OW Emerald
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hva er det lengste folk har ventet før noen har fått bekreftelsesmailen?
Gått over 48 timer nå, still nothing. Men ser at poengene er trukket, samt pengene for taxes, så skulle tro bookingen har gått i orden…
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Det kan gå noe tid, men bruk US ref'en og titt på den før du får mailen.. Stusselig mail også...
Print ut derfra... Sjekk I og O, seter etc. Mangler du seter ring de respektive selskap... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]()
Helt enig. Hater at de ikke sender billetten som et PDF vedlegg! Blir så rotete og uoversiktlig med slike mail. I tillegg er det stygt :@
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Lær av LH som sender ny PDF.. Har nylig fått 6 slike grunnet en fem minuters
t/r MUC neste år , fleste kun connecting videre. (Morgenbussen ut går nå 0750 neste sommer ut , og kveldsbussen hjem 1935 ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Uendelig, men gadd ikke mase da jeg fikk slått opp bookingen på nettet.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har ikke fått mailen til min neste tur heller. Men får opp bestillingene på flyselskapenes egne ref, så gidder ikke bry meg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
6 uker etter booking fikk jeg en bekreftelse, etterfulgt av mail om at jeg måtte ringe de. Jeg fikk mailen fordi en av flightene var flyttet 5 min og en annen 10 min. Jeg fikk mao aldri opprinnelig bekreftelse pr mail. Som andre så stresset jeg ikke med det da jeg kunne se bookingen på mine US-sider med riktige I'er og O'er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vel, problemet mitt er at jeg glemte å spørre om ref., så har i grunn ingenting. Får ringe og mase i morgen.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Husk alltid å spørre om ref, også til evt. SK/LX/LH-flighter for det er andre referanser!
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg ringte i går for å rebooke reservasjonen som det står R på. hun sjekket, men kunne forsikre meg om at det fremdeles var 1.klasse. Det er imidlertid feil, ingen 1.klasse på 777 hos Asiana. Jeg fikk allikevel lov til å ombooke uten å betal 150usd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hm det virker som om Lufthansas flighter via FRA nå er umulige å få på F. Driver random søk via KVS tool på "vanlige" destinasjoner fra FRA som feks ICN og PVG hvor det brukte å være bra med tilgjengelighet, men ikke er det nå lengre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Råd om valg av bonusprogram i Star Alliance | Entusiasten | Reiseforum | 61 | 12-11-2023 11:11 |
USAirways bonusprogram - OneWorld (del 4) | janarne101 | Reiseforum | 176 | 16-02-2015 16:31 |
USAirways på vei ut av Star Alliance? | EB | Flyforum | 19 | 26-07-2009 07:08 |
Star Alliance named as world's best airline alliance | TG923 | Flyforum | 5 | 16-06-2005 18:52 |