![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Free Luigi
|
![]()
Fader så frekk jeg er som kommer her og klager på Widerøe?!
![]() Men - er jeg den eneste med Firefox og Mac som plages med å bestille billetter hos wideroe.no? Problemet er at jeg ikke får gjort noen valg på voksne-fanen (jeg vil jo gjerne ta 0 voksne og 1 ungdom) - så man må bytte fra FF til Safari-browsern for å få smørja til å fungere. ![]() See that? Ingen voksne-antall nedfellbar fane. Bare... hvit nothingness.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Legg til at man hver gang må presisere hvilken flyplass man vil ha når man skriver inn OSL, så har wideroe.no to feil...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Free Luigi
|
![]()
Men det er jo litt logisk da ILS2... Siden OSL er samme som begynnelsen av Oslo, og man skal kunne ha muligheten til å omtale både TRF og OSL som nettopp Oslo by. Ikke wideroe.no's feil at OSL heter OSL og ikke GAR eller noe
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Har aldri sett andre siter med samme feil.
![]() |
![]() |
#6 |
Free Luigi
|
![]()
Ah, da skjønner jeg! Aldri lagt merke til det. Men det er jo småting som burde være enkle å få fikset, hør ni gutar?!
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mulig jeg var litt uklar, men problemet er at det er unødvendig dobbeltarbeid. Når du skriver inn OSL i steg 1, får du opp alle alternativene. Du velger så den flyplassen du vil ha, velger destinasjon (velger ev. alternativer der også) og kjører i gang søk. Før resultatene kommer opp må man imidlertid - nok en gang - konkretisere hvilken flyplass man mente før man går videre. Synes det får holde med enten eller...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]()
Akkurat den der med at voksen-pulldown mangler i mange nettlesere har jeg nevnt til Farmer en håndfull ganger.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ingen problemer med pulldown-listene i Firefox 7.0.1 på Ubuntu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Quote:
Kanskje problemet ikke er wideroe.no/WIAS, men Firefox? Vidar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har hatt samme problem selv, men da har jeg valgt en ungdom og gått videre til neste side på bestillingen. På neste side kan man da velge en voksen, og fjerne den ungdommen man la inn først, så da går det greit. Jeg føle meg overbevist om at dette er et problem med Firefox, og ikke Widerøe sin feil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Har testet Firefox 7.0.1 (uten plugins) på WindowsXP, funker fint.
For dere som har problemer - har dere installert plugins som lager problemer? Forsøkt Firefox i safemode? http://support.mozilla.com/en-US/kb/Safe%20Mode
![]() |
#15 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Jeg kjører mange "privacy-addons" på Firefox, men har alltid vært påpasselig med å tilpasse dem de sidene jeg frekventerer. Kjørte derfor en aldri så liten test og tenkte "dette blir langtrekkelig". Fikk treff på første forsøk. Deaktiverte Adblock kun på wideroe.no og vips kom antall voksne fram. Så det er Adblock som skaper problemet. MEN - jeg synes allikevel dette er noe wideroe.no kanskje burde ta innover seg og tenke på en vei "rundt" om det er mulig. Jeg er langt fra det eneste mennesket i Norge/Europa som benytter meg av Adblock, og neppe den eneste forbrukeren som har blitt møtt av problemet.
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Onkel reisende kekker
|
![]() Quote:
Da gjenstår det for WIAS å skjønne at jeg faktisk mener OSL når jeg skriver OSL...
![]() |
![]() |
#18 |
Free Luigi
|
![]()
Men du treng jo ikke fjerne hele AdBlock
![]() ![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg har også et lite problem på wideroe.no
Når jeg søker om fly til Barbados, får jeg opp tre valg av flyplasser:Berbelos (BAZ), Barbuda (BBQ) og Barbers Point (NAX). Problemet er at ingen av disse flyplassene er på Barbados. Og det skjer det samme enten jeg da søker på fly til Barbados, Bridgetown (byen) eller BGI. Men nå når det er sagt, så blir det sikkert en feil som er midlertidig, eller hva Farmer? ![]()
![]() |
#20 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Dessverre opplever jeg at det nok er flere problemer med WIAS og at antallet øker, er selv en svært trofast og utholdene WIAS bruker - men har måttet gi opp på de fleste forsøk i sommer. Spesiellt er endringene med avansert bestilling frusterende. I våres kunne jeg lett finne SEA-OSL-SEA med enten LH eller AF - men i løpet av Mai ble noe endret slik at kun Delta kommer frem selv om jeg spesifiserer kun LH (Delta har den laveste prisen, men ofte er dette kun snakk om noen tiere) - og for en gammel Amadeus traver lukter dette dårlig håndverk på baksiden, det går absolutt an å presentere kun det brukeren ber om (en kan jo sette noen filtre på det som kommer tilbake fra Amadeus slik andre steder gjør
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Den eneste nettsiden man trenger | AirbusTrond | Reiseforum | 7 | 16-12-2009 18:17 |
Feilen kan bare bebreides SAS alene. ( Q400) | ENZV | Flyforum | 44 | 08-12-2007 23:23 |
UA aapner DEN-LHR-DEN med 777 | Tommy777 | Flyforum | 5 | 06-11-2007 10:45 |
Wideroe.no med best tilbud | Concorde | Flyforum | 13 | 30-09-2004 18:02 |