![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Nytt lavmål fra American. Skal man nå forhåndsreservere sete og ønsker noe annet enn et midtsete et stykke bak i flyet må man nå begynne betale for det, eller håpe de ikke er opptatt ved innsjekk
http://www.jaunted.com/story/2011/8/...ats+in+Economy Statuskunder innen OneWorld og fullprisbilletter er unntatt He he crAAp for de som gidder fly dem og ikke har status |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jøss så teit.
Når det er sagt så er jeg egentlig overraska over at dette ikke har skjedd før. Altså ikke nødevendigvis fra AA men at det ikke har vært sånn hos alle for lenge siden. Man må jo betale for alt her i verden. Om det så er utsikt eller et armlene helt aleine. Så jeg er ikke overraska som sagt. Nesten mer overraska over at dere mener det er lavmål egentlig. Selv om jeg er helt enig med dere selvsagt.
![]() |
#4 |
Front section flyer
|
![]()
Var en snodig praksis med tanke på at det er jo ikke midt seter det er mest av på single aisle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Helt tragisk av AA. Jeg har flydd AA en gang og aldri mer!
![]() |
#6 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Men man kan også kjøpe seg et smil hos dem
For USD 125 kan de hjelpe deg til eller fra flyet, evt. med transfer: Quote:
Også en avisartikkel om saken: Quote:
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 09-09-2011 at 13:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
De har jo også bøttevis med gamle Embraer. Lurer litt på hvor de har tenkt å skvise inn midtseter der.
Har ikke noe fot for dette opplegget der billettprisen ikke lenger er en billettpris men en inngangsbillett til å kunne begynne å kjøpe fuel, seteplass, bagasjeplass, innsjekkingsløyve og rett til å betale kredittkortgebyr. Det er så mye hassle.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Widebody med kun én midtgang? | robertaas | Småprat | 52 | 30-09-2018 20:43 |
Hvilke seter mangler vindu på CRJ200? | Norge Rundt På 14 Dager | Småprat | 5 | 01-05-2012 09:32 |
Betale mer for midtgang? Og betraktninger rundt frakt | Someone | Småprat | 161 | 10-03-2012 11:53 |
Rart vindu på B707 | VC-10 | Flyteknisk forum | 2 | 15-12-2009 12:05 |