![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Off topic,
Litt av en uttalelse. Det hadde vært interessant hvis du kunne fortelle oss nærmere om dine drikkevaner?
![]() |
#2 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg snakker jo selvsagt om "D" de Devaux champisen som en eller annen gjøk hos LH har fått et kjempetilbud på for noen år tilbake. Alt annet som LH har servert av F champis de siste årene har vært bedre en denne. FCT har til sammenligning 3 ganske bra champiser og en jeg vil karakterisere som både spennende og god - Mandois bdb 2004. Av de andre NV i FCT foretrekker jeg Bollinger.
Men i luften synes jeg det er flaut å servere det skvipet som Devaux er, og det står ikke i stil med noen andre første klasser jeg kjenner til. Ellers er LH F meget bra saker. De banker Thai ned i støvlene på det aller meste, men på champis bommer de fullstendig. Thai sin Dom 2000 for tiden er langt bedre enn Devaux. Prismessig er det nok også en betydelig differanse, selv om pris ikke nødvendigvis er indikator på kvalitet. Søsterselskapet Swiss har en glimrende Laurent Perrier Grand Siecle i F, den er ikke vintage en gang. Veldig god. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
*A Gold/OW Emerald
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg sjekket kjapt et par vinbutikker på nett i UK, ser jo ut som LH har klart å finne seg noe som må kalles en billig champis i F nok en gang. Selges ut fra vinbutikker online for £30-32 flasken, kun litt over standard LP som ligger på £25. LP Grand Siecle fra ca £89.
Men jeg skal ikke kalle den skvip hvertfall, har som sagt sansen for de andre produktene fra LP jeg kjenner, inkludert standard cuvee'en deres. Grand Siecle hadde derimot vært langt mer passende i F, til caviar'en og annet godt LH byr på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Beste Kabinkoffert? | Radiv | Reiseforum | 315 | 30-11-2024 17:42 |
Minimum connection i SIN? (splittet USAir-tråden) | tamtamm | Reiseforum | 2 | 08-11-2011 17:47 |
SIN-DPS med hvem? (splittet) | ex_trd | Reiseforum | 12 | 02-11-2010 13:02 |
Luftfartsavtale NO-SIN undertegnet (Splittet fra TG-tråden) | Utflyttet | Flyforum | 19 | 11-06-2009 08:01 |