![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg hadde påskeferie fra 15. April, til 2. påskedag, og i den tiden var det mye fint innom Osl. Jeg lar bildene selv fortelle, god fornøyelse.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Osl by stein380, on Flickr ![]() ![]() HS-TGO Take off from 19L by stein380, on Flickr ![]() SE-RFT by stein380, on Flickr ![]() G-MONK by stein380, on Flickr Det var en liten smakebit på påsketrafikken, håper bildene faller i smak. PS.noe varmedis var det jo.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fantastisk mektig bilde av både Thai og UA! Nydelig.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grattis som den første som har postet bilde av TUIfly Nordic si nye -800 maskin, som jeg har fått med meg ihvertfall
![]() Jettime bilde var lækkert ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
whoah! Dæsjken, nesten så jeg følte jeg gikk glipp av litt action da jeg dro til AMS.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Meget flott serie,Stein!
Personlig likte jeg avgangen til Tyrkern veldig godt,med kraften fra motorene som "oser" varme og kraft. Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Ser man det, her var der mye fint, eneste jeg syns var litt feil var cropping av G-PWNS, kunne likt at se hele flyet, men det er bare min personlige mening, bildet er jo av veldig fin kvalitet, men generellt en knall serie
![]() Åssen går det med bunnpannen på Transitten, fortsatt hel??? ![]() MVH Torben |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() ******* Stein, du skuffer ikke denne gangen heller. Øya bader i gledestårer, dette er lekkert.
![]() |
![]() |
#8 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
En DIGER MB ML med digre lastebilhjul turte ikke å kjøre over en 7 centimeter høy snøkant.....
![]() |
#10 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Han skal ikke få høre det? Neida
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL-FRA-IAH-PHX-PAE-SEA-FRA-OSL + SMDII + Roadtrip Washington og omegn | LNv22 | TripReports | 19 | 12-08-2011 19:24 |
OSL-FRA-SFO-LAS-JFK-FRA-OSL – Guttetur til Vegas og New York. | Utpaatur | TripReports | 22 | 26-05-2011 23:23 |
BA på OSL (Splittet fra tråden: *RYKTE* AA på OSL fra 2011) | OEH | Flyforum | 7 | 11-08-2010 11:48 |
Gutta på tur igjen, nå flyr vi: OSL-FRA-ICN-(DMZ)-FRA-OSL | Speedbird | TripReports | 41 | 06-03-2009 23:46 |
BMI kansellerer i påska | LN-GBM | Flyforum | 0 | 01-04-2007 11:33 |