![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,457
|
![]()
BMI åpner daglige flighter fra London Heathrow til både Bergen og Stavanger fra 1. april. Rutene vil bli fløyet med A319
LHR-SVG BD537 08:55 11:50 1234567 SVG-LHR BD538 12:30 13:25 12345_7 SVG-LHR BD538 13:10 14:05 _____6_ (BMI vil fortsatt tilby SAS code-share på SAS sin SVG-LHR rute) LHR-BGO BD551 14:05 16:55 12345_7 LHR-BGO BD551 14:25 17:15 _____6_ BGO-LHR BD552 17:30 18:20 12345_7 BGO-LHR BD552 17:50 18:40 _____6_ http://www.flybmi.com/bmi/en-gb/spec...esflashjan2011 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]()
Er dette et resultat av ny strategi fra LH-konsernet, mon tro? Kanskje man kan forvente å se mer av dette, og jeg antar at SAS ikke er så veldig begeistret for en slik utvikling...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,457
|
![]() Quote:
BMI legger samtidig ned er rekke ruter som f.eks ruten LHR-GLA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]()
Jeg vil anta at lønnsomheten for SAS av en code share rute er vesentlig lavere enn om de selv skulle operert ruten, men jeg kan selvsagt ta feil og det kan være at SAS synes dette er en flott utvikling....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Nov 2009
Location: LHR
Posts: 900
|
![]()
På tide at BGO får en direkterute til LHR!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Trondheim
Posts: 3,551
|
![]()
Gode nyheter - betjente ikke BMI disse rutene for leeenge siden også???
PS - kom gjerne til TRD også ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2009
Location: Oslo
Posts: 399
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
|
![]()
Med de tidene tror jeg det ikke er noen hverken hos KL, SK eller DY som sover dårlig med det første. Men det kan jo bli justeringer og det er jo et bra tilbud for de som trenger de tidene, spesielt til London.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Posts: 481
|
![]() Quote:
For SVGs del utfyller BMI godt de to daglige flygningene til SAS. Men om markedet er stort nok for opptil 5 daglige flyninger mellom London og Rogaland er jeg noe skeptisk til. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,582
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kongsberg
Posts: 4,059
|
![]() Quote:
Det er sikkert noen andre som har flere detaljer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Aug 2010
Location: Hjemme
Posts: 608
|
![]()
KL har støvsugd mye av det norske markedet som holder til på vestlandet, TRD og KRS også for den saks skyld. LH har jo økt på BGO og starter TRD, og nå BMI til BGO og SVG... BMI, velkommen skal dere være!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,735
|
![]()
Spørsmålet er jo om dette blir nådestøtet for SAS sin LGW rute til BGO. Den er jo tross alt noe malplassert, slik at en codeshare på LHR-ruten burde være mye bedre for begge parter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,457
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jul 2010
Location: Nøtterøy
Posts: 2,233
|
![]()
Ouch, dette må svi for SAS. Nå kan vi vel snart vinke farvel til SKs rute BGO-LGW. Det blir hvertfall enda en måte å komme seg ut i verden på fra Vestlandet nå. Gratulerer!
Hva slags materiell vil bli brukt på rutene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,735
|
![]()
Hvis du leser post #1, så ser du det står A319 der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jul 2010
Location: Nøtterøy
Posts: 2,233
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]() Quote:
Dette er ihvertfall meget gode nyheter for vestlandet. Mye bedre muligheter til aa komme seg ut i verden uten aa dra Amsterdam og med Skyteam. BMI er generelt billige ogsaa, saa jeg tipper at KLM kjenner presset fra Lufthansa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BGO-MAN og transfer på LHR? (splittet fra BA på SVG/BGO) | LN-AFG | Reiseforum | 10 | 15-05-2012 00:33 |
BMI med salg i business BGO/SVG-LHR til 1800kr t/r | Someone | Reiseforum | 5 | 15-03-2011 00:45 |
Ny BMI Lounge paa LHR | Tommy777 | Reiseforum | 0 | 03-06-2009 08:15 |
BA åpner LHR-LAS | Martin | Reiseforum | 11 | 19-05-2009 17:52 |
BMI starter BOM og RUH fra LHR | Guest | Flyforum | 12 | 10-03-2005 17:30 |