![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hei, jeg så en spotter som stod og tok bilder ved 01R idag. Bilen så ut til å være en sølvfarget Passat? Satt i cockpit på OS 336 til Wien i ettermiddag og gav styrmannen beskjed om at han værsågod fikk åpne vinduet for å vinke
![]() Tenkte kanskje det var noen fra forumet som var ute en tur? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hey Hey, har herren flyttet seg over i venstresetet Clamert?
![]() Grattis!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og Passatføreren så vel denne?
![]()
![]() |
#4 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Clamer satt vel på klappsetet i en Fokker fikk jeg på øret, så ikke venstresetet enda... -ellers hadde jeg bedt om klapp for lenge siden
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
KGL, det er korrekt! Seilfly ditto. Var en tur innom Oxford for min siste proficiency check på Dash. Mandag begynner omskolingen til Fokker, men fortsatt i høyresetet desverre
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei!
Helt ny her på forumet! Det var nok meg, Fredik fra Askim, du så i går. Takk for hilsen fra cockpit. Et minneverdig øyeblikk for en spotter! ![]() Og beskrivelsen om bilen var helt korrekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jammen det er jo flott at vi fikk lokket en ny spotter til å bli aktiv på forumet
![]() Om du fikk noen gode bilder vet jeg om et par kollegaer som sikkert hadde satt pris på et bilde der vi takset ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Får prøve å være litt aktiv her på forumet fremover! Fikk et flott bilde av den vinkende pilot og en del andre fine bilder. Skal prøve å legge de ut om ikke altfor mange dager.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen få fra 01R Oslo Lufthavn Gardermoen | ENGM 911 | Bilder & foto | 7 | 03-07-2011 22:07 |
OSL-spottere ved 19R i går ettermiddag? | Novair | Bilder & foto | 4 | 29-04-2011 23:51 |
Fin ettermiddag ved 01R | findus | Bilder & foto | 9 | 22-12-2010 21:20 |
Variert fra en flott ettermiddag ved 01R/01L | findus | Bilder & foto | 10 | 07-11-2010 21:39 |
Halv drift ved Røyken fra i ettermiddag | DY | Flyforum | 37 | 09-10-2004 10:21 |