![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Nå står togtur ut til kysten og Mui Ne beach for døren. Rimelig døgnvill, så ingen soving i natt før 07.00 avgang, det får vi ta på toget
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen
![]() ![]() Omraadet kan anbefales paa det sterkeste... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra OSL. Her skjer det lite i skrivende stund, ser på radar at Air India er den neste som passerer ENGM. Ellers dødt både på forumet og ellers på lufthavnen, er vel juleribba som har tatt ekstra tak på folk?
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da slår jeg sammen de to god morgentrådene fra henholdsvis Saigon og Cairns ..
![]() Foersatt kaldt og jævlig .. i natt skal det bli under -10 her i Atlanta ... Global warming my a** !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Minus 10 i denne byen også... Nå er det ny arbeidsdag og med nesten 500 mail i innboksen etter juleferien blir man ikke arbeidsledig denne uken heller. Ha en flott tirsdag - den er allerede over 15 minutter lysere!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ja, bare et snaut halvår til, så snur sola og går gærne veien!
![]()
![]() |
#7 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Ikke vanskelig å forstå hvordan folk ble til "hedenske soltilbedere" før i tiden, det er en relativt spesiell affære å se sola igjen etter så lang tid med den mørke tia. *kremt* - ja - nevnte jeg at jeg gleder meg? ![]() Ellers hilser jeg god formiddag fra Tromsø med nordlig vind, en litt lysere hverdag og planer om å kjøpe pensumbøker i dag. Det var de pengene... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Takk for det! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus/Tananger,
Her over i sørvest er det et flott og uvanlig kaldt vintervær. Vi får satse på at det varer en stund. Årets første arbeisdauke starter pent og pynlig , ikke altfor travel. Dog legger jeg ut årets første jobbreise i morgen tidlig med SK4002 østover til mer kulde. Sete 1F er bestillt med en -400 fygemaskin i morgentimen. Godt å strekke ut beina og ta en morgenblund etter "frokost" på flighten over fjellet. Ha en fin dag alle |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra betongsøylen på OSL. Her biter 15 kalde blå godt fra seg utendørs, men heldigvis varmere innendørs...
Det kjennes på kroppen som en influensa kommer sigende, så her melder man pass på kommende natts nattevakt og drar hjem og holder dyna idag istedet... Ha en flott dag alle...
![]() |
#11 |
Browncoat
|
![]()
Hah, ser ut til at SVG slår både Oslo og Atlanta...
God morgen fra Tananger ATIS sier at det er/var -12 der borte... Enig med Andreas; global warming my a$$... Her slipper man ikke unna kulden heller, det blir innearbeid, men uten oppvarming så blir det nesten som å jobbe ute... Ja ja, slipper ihvertfall at det blåser. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Riktig god morgen fra Oslo!
Usikker på været, det er jo så mørkt! Men uansett, ha en fortsatt fin dag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
en ikke fullt så god morgen fra hovedstaden, ettersom med kun ble konsumert 1,5 time med søvn før sju nye timer på skolebenken -.- men shit happens, god morgen il dere andre
![]() ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God tisdag!
-18 när jag vaknade idag och temperaturen verkar hålla i sig under dagen. Studier och lunch med en gammal kollega står på agendan idag. Ha en riktigt flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Mørkt og kaldt og jeg er trøtt!
Lang arbeidsdag foran meg. Er det ikke helg snart? Eller ferie?? Ja jeg bare spør! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg har ferie om 15 dager
![]() G'tirsdag fra Maura. Tidlig våken for en gangs skyld, og synes egentlig det er litt ålreit. To egg har allerede blitt ofret til den store sultguden, og nå sitter man bare og sløvern litt på nettet. Trenger jo ikke å dra på jobb før om tre timer. ![]() Ferien nærmer seg også, neste ferie begynner å få flere brikker på plass, og den etter der igjen ligger og "unnfanges" baki hjernebarken et sted.. ![]() God tirsdag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Dagen begynte med en times forsovelse. Heldigvis ingen møter i dag, slik at det ikke gjorde noe. Overaskende lite i innboksen i dag, så kanskje jeg kan få hevet meg over noen saker som har blitt liggende? I kveld blir det på kino for å se Avatar. Ha en fin dag
Høres lenge ut....9 arbeidsdager og 2 fridager før jeg kan ta ferie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Kaldt på Nærsnes, også. Ikkeno' annet enn middag på Schrøder i kveld sammen med JetBlue m.fl.
Ha en fin dag.
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra hovedstaden!
Er på plass på kontoret i Vika og innkommen epost fra i går kveld og natt er gjennomgått over en kopp kaffe. Resten av dagen går med til å avslutte en forholdsvis gammel sak. I kveld er det ut å spise dim sum. Er en 7-8 stykker som gjør dette en gang i måneden, svært hyggelig opplegg. Ha en flott dag!
Next up: Mye moro! - Star Alliance Gold / One World Sapphire Last edited by LNv22; 05-01-2010 at 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Her er det fridag, og det er deilig etter at det ble nok en lang dag på jobb i går. Snuppa er tilbake i barnehagen og det var stor gjennsynsglede. Frokosten er inntatt før det blir ut på tur. Skal bla i dåpsamtale i kirken, slik at vi er forberedt til dåpen om halvannen uke. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdagsmorgen! | Bizflyer | Flyforum | 14 | 20-06-2012 01:37 |
God Tirsdagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 20 | 22-09-2010 18:40 |
God Tirsdagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 31 | 24-02-2009 20:28 |
God tirsdagsmorgen | Hickok | Flyforum | 48 | 21-10-2008 22:11 |