![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er utrolig mørkt ute...og også i dag er det minusgrader. Nå bærer det avsted til et morgenmøte i sentrum før neste møte blir med en kollega av Bizflyer. På formiddagen kjører jeg til OSL og setter meg på "ei purke" til Bergen. Ha en flott torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra stjerneklare Sarpsborg. Her skal det fortsettes med studiene, bare få litt varme i leiligheten først.
Ute er det stjerneklart og 2 kuldegrader. Syns synd på de stakkarne som står og venter på bussen.
![]() |
#3 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God torsdag frå Trondheim!
Uke-revyen var flott i går, og det blei jaggu eit par ![]() ![]() No er det ein dag nærare helg, og kaffi og forum er på gang. Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Begynner såvidt å se noe lys i horisonten nå. Straks avgang i rettning jobb. I ettermiddag skal det kjøpes dress og en løpetur står også på programmet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Lilletorget! Kaffebaskinen spilte meg et vemmelig puss i dag tidlig, og påstod at den manglet bønner. Etter to-tre forsøk gikk det bra. Og arbeidsdagen kan således begynne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
Nok en go morgen fra Trondheim,nærmere bestemt fra Tunga
![]() Mildere vær idag,hektisk på jobb og første kaffe var nyyyyydelig ![]() ![]() Idag blir det nok en runde med hus- og klesvask...det må til ![]() ![]() Ha en strålende dag alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Uppsala säger god morgon även idag!
-1 grad just nu och jag tror att jag väntar ett par minuter innan jag ger mig ut. Idag blir det universitetet fram till 16 och därefter går färden in till Stockholm och en danskurs som jag påbörjar idag med en ung dam. Blir kvar i huvudstaden till i morgon då det skall avläggas ett besök på Rysslands ambassad för att söka visum. Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nydelig høstvær fremdeles! En vellykket kveld i Vinklubben igår, som ble avsluttett med litt tapas på San Leandro. Det blir en tur til Brandbu utpå dagen, og imorgen foreligger programmet for november.
Ha en fin dag.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Wien. Mens dere rapporterer fint höstvär hjemme, saa sludder det her, det blaaser og er skikkelig surt.
Naa veter jeg paa resten av Vinforeningen, som visstnok landet 09.20.... Os saa starter det offisielle programmet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus/Tananger
Her ble det gråvær idag , dog uten regn. Det blir en rolig dag på kontoret til en forandring. ABZ turen tar jeg imorgen i steden for idag. I kveld blir det fest på byen med avdelingen nemlig. Det skal bli artig. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ble nok ikke en tur til Brandbu i ettermiddag, gitt. Sitter nå i CPH og skal til ORD. På sete 0C til en forandring!
![]()
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Blir mye striper i cockpit der da?
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra BDU. Da var det klart for retur til BGO. Nok en gang gikk jeg på midtsetesmellen! Denne gang prøvde jeg å unngå det ved å stille opp på flyplassen en time før avgang, men da sto allerede køen ut døren, og når jeg endelig kom frem til automatene var det ikke lenger mulgi å endre sete. Jaja, slik går nu dagan...
Ellers er det snart helg på meg. I morgen må det gjøres noen småting, så det blir tidlig helg. Deilig! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Får håpe det er høy revenue på kjerra, da ..
![]() Husk majones til Tommy!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God kveld fra Østen. Mørket har senket seg og en spennende arbeidsdag går mot sin slutt.
Ved ettermiddagsdukkerten i bassenget traff jeg jammen på LN-PEP som har funnet fram til vår lille perle her, slik at her blir det rene Scanair treffet i noen dager framover. Hyggelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God aften fra Gardermoen!
I dag har mye gått skjeis! Skulle fra Lillestrøm til OSL med flytoget. Ble sittende fast i heisen, og det tok en time å komme ut! Kastet meg derfor i en taxi for å prøve å rekke flyet. Men trafikken bidro i negativ retning og jeg stormet inn på OSL når flyet skulle gå. Fikk booket om til 1945 avgangen, og fikk visstnok siste setet på den kjerra. Kjedelig når man har vært på reise i 4 dager og gjerne vil hjem! Så nå sitter jeg på O'Learys med en burger og solo! Noen andre som er på OSL nå?? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ja, om du går til gate 28, setter ræva mot selve gaten og teller deg fire etasjer opp i "blokka under taket" ser du beina mine..
![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Solo?
Super, eller? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |