![]() |
|
|
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
God kveld fra PHX.
Her har det ikke blitt natt enda og klokka er (hvis jeg har stillt den rett...) 1957. Og jeg har satt meg ned mellom gate A12 og A14. Det har blitt for mørkt til å ta bilder, men utsikten er bra alikevel. Flyet videre har gått om 2 timer (håper jeg virkelig...), så dere får bare følge med og se hvor jeg dukker opp igjen ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Stavanger, jeg har brukt litt av vakta på å leke med Flight Memory. En bra måte å holde styr på flyginger jeg har gjort...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her skinner solen, jeg er ca i rute og det er på tide å komme seg på jobb. Siden gårsdagen planlagte Satstur utgikk blir det å prøve å komme seg dit ikveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden! Gårsdagens arbeider med forumet tok sin tid og vi var nede 2-3 timer mer enn først antatt. Men nå skal alt være på plass og forhåpentligvis betyr det som ble gjort igår en mer stabil og forutsigbar forum-hverdag
![]() ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag, god dag! Skyfri himmel over Vaterland i dag. Da passet det utmerket at en utepilsseanse ble planlagt allerede i forrige uke.
![]() Disse svikefulle gudene som har med været å gjøre. Det regner nå. Da blir det Lompa, tenker jeg. Nøgne Ø og greier. Last edited by AirbusTrond; 22-07-2009 at 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus! Hmmmm.... var sen på jobb i dag, "forsov" meg i dag. Men hey, jeg har jo flexi tid
![]() Så får vi se om det blir en liten tur på Gladmaten i dag kanskje. Ha en fin en.... ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God onsdag! Sola skinner over hovedstaden, men det skal visstnok ikke vare evig.... Full fart på kontoret idag, så får vi se hva ettermiddagen bringer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Her i Krsand regnet det da jeg gikk på jobben. Ifølge meteorolygene skal det visst regne i 3 dager nå. Men lørdag og søndag skal visst bli fin! Satser på hyttetur og båtliv da. Så får man heller jobbe på regnværsdagene.
Ingen andre planer for denne dagen heller! Det blir vel sofaen og Tv ruta i kveld tenker jeg! Have a nice one! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
En riktig god morgen fra Gothia Tower hotell i Gøteborg.
Kom ned i går ettermiddag og her er det skikkelig barnas hotell om dagen. Stinn brakke og full fres. Men det går helt greit. De ansatte har god oversikt og håndeterer mengdene på en god måte, Nå blir det å tusle over veien til Liseberg slik at pappa og den unge damen kan ha det litt morro med karuseller og slikt. Fruen som er rimelig godt gravid har meldt seg som fotograf og jakkepasser. Et stort irritasjonsmoment må jeg komme med. Forsøkte å parkere i går, men det var ikke så lett. Automaten måtte ha mynt - aksepterte kun AmericanExpress og Preem bensinkort. Ikke mulig med hverken Visa el MasterCard. Fantastisk. Så jeg måtte raide ispengene til snuppa for å bli kvitt bilen...... Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Lilleaker,
Her skrider dagen frem med flere småmøter. Satser på å bli ferdig i god tid før returen over fjellet til SVG med SK4045 senere idag. Med buss for tog løsninger for tiden til sentralstasjonen må ekstra tid beregnes. Ha en fortsatt fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta. Melder omtrent det samme som i går. Pent vær/behagelig temperatur/jobb jobb jobb ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Chicago. Overskyet og varmt her i Chicago. Paa vei for aa ta en lunch med FBUFOREVER.
Takk til alle som jobbet i gaar kveld/natt med aa oppdatere forumet |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 11 | 21-08-2013 21:33 |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-04-2010 14:50 |
God onsdag morgen! | AirbusTrond | Flyforum | 20 | 13-06-2007 13:08 |