![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God feriemandag (for de som har det). Sitter på BGO og venter på flyet til OSL og EVE. Skulle leie bil der i et par dager for en tur til Svolvær og deretter Flakstadvåg på Senja, for retur i morgen kveld. Det var selvsagt lettere sagt enn gjort ettersom samtlige leiebilselvskaper var utsolgt allerede på fredag! Dermed blir det flybussen til Harstad, og leie bil der i stedet. Yikes!
Ha en fin-fin mandag alle sammen.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad mandag fra Italia. Snart ned paa Piazzaen i Vasanello for aa handle inn broed til frokost. Har hatt en fantastisk ferie saa langt - ikke en dag med skyer eller tempraturer paa under 35 grader...herlig. I formiddag gaar ferden videre over fjellene til Adriaterhavskysten. Ha en fin fin mandag!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God regnmandag frå Trondheim!
Då har regnet komme seg hit også, så no sleppe me vanning ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Fina veret og beine veien! Da var det atter en gang mandag! På tapetet i dag står det et par møter, noen vrange brukere som ikke har den enkleste forståelse av IT ![]() Men foruten dette, ingen planer enn div ad hoc arbeid. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen og gjeeeeesp. Her hadde man glemt å stille om på alarmen hvilket gjorde den jævla mobilen begynte å pipe kl. 5. Da var det bare å legge seg igjen, og med den konsekvens at man pådro seg en liten forsovelse. Vel, snart bærer det ut i drittværet for å komme seg på jobb. Nesten så det er fristende å spille en viss Boom Town Rats sang......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God mandag! Ja, så var det på kontoret igjen etter en snau ukes ferie. Kjenner at den ferien var noe for kort.....
Vel, det er sikkert nok å ta tak i her også ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra jobben. To uker med jobbing før neste ferie, men det er ikke verre enn at det kan avspaseres halve dager om været er for godt til å sitte inne. Men akkurat nå er det lite som tyder på det. Jaggu har man blitt blek også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Her er det første dag av 2 ukers ferie. Og regnet høljer ned for øyeblikket. I dag blir det å sette kursen mot Østfold, nærmere bestemt Saltnes for de lokalkjente. I morgen fortsetter vi mot Gøteborg og et par dager med hygge der. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus/Tananger,
En frisk og fin mandags morgen her i sørvest. Morgenmøte er ferdig og det blir tid til å saksbehandle forskjellige ting. Morgendagen byr på morgenflighten SK4004 over fjellet til OSL og Lilleaker kontoret. En dag eller to tilbringes på prosjektkontoret før retur til hjembygda. Prosjektet kan studeres på baksiden av SAS Norge magasinet som abonnerer plass på utover. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Sørlandet kan meldes om en slett ikke så værst dag. Det meldes ganske så godt vær her! Og jeg sitter på kontoret! Godt jeg ikke har vindu ut! Er imidlertid glad for at jeg ikke har 35 grader hver dag her sånn som EB. Det er alt for varmt, gitt!
Akk ja! Det er bare å kaste seg over arbeidsoppgavene her. De gjør seg dessverre ikke selv! Det er nok derfor jeg drikker! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
www.lch78.net
|
![]()
God mandag fra Manchester også. Ute så skinner sola, i motsetning til i helga hvor det bøtta ned regn til tider
![]() ![]()
![]() |
#12 |
RC-tilhenger :-)
|
![]()
God mandag fra Bodø. Nydelig solskinn og +14. Ferien fortsetter, Stavanger venter på fredag og Færøyene på søndag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo, 19 grader og regn er det meldt på yr, greit å jobbe da.
Upcoming flights: APR ARN-OSL DY 738, OSL-GVA LX 223, GVA-WAW LO E75, WAW-WRO E952, WRO-WAW E70 MAI ARN-OSL SK 32N, OSL-ARN SK 32N JUL BRU-ARN SK 32N Last edited by jb1; 20-07-2009 at 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo. Da er min kollega ute på ferie noen uker, hvilket gjør at man får nærmest dobbelt opp med oppgaver. I tillegg er det planlegging for harde livet før det braker løs med jobb opp etter øra senere i uka
![]() Ferie? Ikke her nei ![]() Ha en flott dag, alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Heliport grill midt i Europa. Nå nytes en is mens US, CO og AA står klar i baneenden for avgang. Kanonvær her og fotoapparat er klart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Heldigvis ikke noe 35 grader her på Nærsnes, nei. Det er alt for varmt for denne kroppen!
Sirkelsag og stikksag er funnet frem. Etter lunsj åpnes parkettpakken og jobben med siste rest av garderobeprosjektet påbegynnes. Problemet består i å kappe og tilpasse parketten rundt et stort ventilasjonsrør som kommer opp fra 1. etg., gjør en 90-graders vri og forsvinner inn i veggen mot et toalett. Så skal en uniformsskjorte strykes, baggen pakkes og alt gjøres klart til en ny EWR-tur. Forøvrig, så er det 40 år siden jeg lå på sofaen og prøvde å holde meg våken mens to amerikanere tråkket i støvet på månen. Var de der i det hele tatt? Ja, det er jeg helt sikker på. Gå inn på Airliners.net på romfartsforumet. Der er det nye bilder som viser den nederste delen av månelanderne på flere landingssteder. På Apollo 14-bildet kan man også se fotsporene etter astronautene. Snart skal Lunar Orbiter, eller hva den heter, ned i lavere bane, og da blir det bedre bilder. Enjoy!
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen alle sammen!
FBU 4EVER: Har du en direkte link til bildene?
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Og da ble det ORD istedenfor EWR imorgen. Production ringte og spurte om det var o.k. Kommer senere hjem, men til gjengjeld får jeg fri søndag. Bra! Da blir det Honker Ale på Elephant & Castle imorgen kveld.
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Huff Stein! Det ser ut til at du havner i dårlig selskap!
![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Blåmandag fra SIN | petter380 | Flyforum | 16 | 31-10-2016 22:23 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God kveld , god ? 18., fra United Club SFO | SQ 777 | Flyforum | 12 | 18-05-2016 14:56 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |