![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Endelig fredag - endelig 4 ukers ferie... Skal bare ha unnagjort de site oppgavene så blir det optimist som jeg er Norgesferie - heldigvis ligger Italia og Dubai og venter til høsten for akkurat nå ser ikke været så bra ut.
Ha en bedre fredag... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
|
![]()
God ferie, Eivind.
G'morgen fra Mosjoen .. her skinner solen, men det ser kaldt ut. Her skal helgen brukes til aa lade batteriene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god fredag morgen.
Frøkna bestemte seg for å starte dagen tidig, så her sitter vi med hver vår skjerm - jeg med laptopen og hun med Disney Channel (NRK Super sender ikke før 07.00). Nok en dag på hjemmekontoret, men i dag ser det ut til at det blir en våt dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Fikk utnyttet den fine dagen i går til det siste - nå vått og trist og egentlig en grei dag å jobbe på. Stille på jobb er det også, så morgenkaffen kan nytes sammen med forumet uten alt for dårlig samvittighet. Ha en fin dag og en super helg!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God Morgen, men æsj, så alt for alt for tidlig og starte dagen på osl
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Regntung dag og 15,5 grader for øyeblikket. Snart helg. Det skal bli godt. I ettermiddag blir det komlemiddag hos ei dame som fort kan ende opp med min svigermor i løpet av et år eller to. Så høyt elsker jeg dama mi!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Sorry, kunne ikke DY meg. Er i koffeinrus. God morgen fra Lilletorget, forresten! Overskyet her, og det er helt greit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Da er det å finne en bag, pakke noen klær og div verktøy og så settes kursen mot sørlandet og hyttebygging i 10 dager.
Ha en fin dag alle sammen ![]()
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Krsand!
Her er det grått og det har regnet. Metrolygene lover bedre vær utover ettermiddagen, og det hadde passet fint siden vi er invitert på grillfest i aften. Nå sitter jeg bare å lurer på hvordan jeg skal klare å slutte litt tidligere på jobben idag, hehe! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Riktig god morgen fra solskinnet midt i Norge. Her jobbes det noe timer til, og unge herr MOW er i gang med oppgaver han nok ikke drømte om for noen dager siden;-) Eller hva Andreas ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen forumister!
Gårsdagen var topp med bortimot 20 mil i cab'en, besøk hos Brandbudronningen,etc., etc. I dag blir det stort sett indretjeneste, noe utevær ser det ikke ut til å bli nemlig. Klesvask og skjortestryking trenger seg på og kan ikke unngås. Tror det blir Insalata Caprese til middag. Med jordbær i balsamicoeddikk til dessert. Supert. Eller et glass vin santo med mandelkaker til å dyppe i vinen? Fin kveld blir det uansett. Ha en fin dag.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Treffer vi den omflakkende Bæringen nå på chatten?? (eller har du satt ham til å flytte høyballer ute på Farmen?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Good mooorning wooorld!
Solen skiner idag och efter ett gryningspass på ARN skall jag nu sova en timme eller två innan jag går ut i finvädret. Ha en riktigt fin dag, nästa vecka kan bli intressant för denne unge mannen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
hm.., de fleste arbeidskontrakter har vel et siste punkt om "andre forefallende oppgaver", men hva kan dette være tro ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra hjemmekontoret i Chicago. Martin og Marius har forlatt aastedet og er paa vei til ORD for aa tilbringe hele dagen med aa reise med CO ORD-IAD-SFO... Stein Kaptein har rett: De skulle valgt SAS og Star. Hadde de tatt 10 flighten direkte med UA hadde de spart 5 timer denne dagen ogsaa.. Ja, de poenga, ja de poenga...
Fruen og jeg har begge halv dag, hun har dratt paa jobben og droppet de reisende forumistene paa ORD som ligger rett ved kontoret hennes. Kl. 12 tar man ferie og naermere kl 1800 lokal tid sitter man og drikker Champagne paa en direkte flight til MUC fulgt av en kort flight til Verona. Ankomst allerede kl 1245, noe som betyr at man sitter ved bassenget paa Hotel Sirmione og drikker Prosecco kl 1315. Saa Stein dersom du tar LH neste gang du skal til Gardasjoen slipper du 3 timer i koe fra MXP ;-) Ha en fin helg alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Har vært i Sirmione to ganger hittil i år. SK truer med tvangsutlegging av ferie til høsten. Kanskje det blir en tredje tur? "Chi vivra, verra!"
![]() |
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Her i sør har solen tittet frem, så jeg tror aftenens grillparty er reddet!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Her skal huset fylles med nordmenn, amerikanere og australere til middag - og nå skinner solen og vi kan se nesten til Drøbak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God Fredag Morgen :) | FlyboyKarsten | Flyforum | 17 | 11-05-2012 19:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God Fredag Morgen | Twin Otter | Flyforum | 30 | 25-10-2008 08:31 |
God fredag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 21-04-2006 23:32 |