![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Eirik ble Peirik Pling
http://www.aftenposten.no/nyheter/dustoreverden/article947340.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hva skal man med fiender når man har kamerater
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
selv ble jeg innmeldt i Asker Senterparti av en kompis som mente jeg flyttet vel ut på landet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Synes avdøde Tore Tønne hadde en fin en for noen år siden; han var en stooor tilhenger og utøver av practical jokes, og den han selv mente var best, var da han avbestilte sydenferien for en kamerat og hans familie.... Morsomt
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
det gikk greit å komme seg ut av SP - har ikke hørt noe mer fra dem.
Det var nok litt hevn fro at jeg tidligere hadde bestilt veggismat (den gang det fremdeles var god varmmmat på SK) til ham på flyet CPH-BCN (smartingen hadde gitt meg PNR'koden sin), så mens hans reisefølge fikk kyllingbryst fikk han soggy brokkoli! hehe ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | ||
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() Det er forskjell på å bli innmeldt i et parti som CK ble her og det å bli satt opp på et partis kommunevalgsliste. Om man er valgbar er det i enkelte tilfeller vanskelig å komme seg ut av ei slik liste, om man da ikke melder seg inn i det partiet som er mest motsatt av det parti man blir ført opp på listen til. Som gammel kommunepolitiker vet jeg bittelitt om akkurat det ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Årets siste dag og årets siste tur | CFM | Bilder & foto | 3 | 02-01-2014 00:03 |
Gustafson er årets sjef og SAS årets flyselskap i europa | Dash | Flyforum | 25 | 31-05-2013 16:42 |
Dagens joke | Jan | Flyforum | 4 | 26-06-2008 14:16 |
IKKE 1. april joke: Fremgang i BLL på 19,9% | karsten | Flyforum | 1 | 01-04-2007 12:38 |