![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
…ikke helt god, kunden min er fremdeles under Cyberattack, boardingpass og bagtags maa skrives for haand
![]()
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tror det blir lugnere enn du tror. Flere og flere som hopper av det løpske toget.
Men god aften er det ihvertfall her noe lenger øst. Her har man vært nede på brygga og dratt opp tre catfish som skal i koker’n og bli stuing for bikkjene. De lever livet her borte .. ![]() Nå feirer jeg med en dugelig klunk brunt ildvann. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad fritirsdag fra Ris. Snart en tur ut til opphavet og en kaffekopp eller to til. Skal se dagen også kan brukes til litt indretjeneste. Skal lede et styremøte i ettermiddag/kveld og snart var vi midtveis i denne uken:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Morgen fra Rondane. Ekstremt nydelig morgen her i dag, perfekt vær og ingen vind. Dessverre skal jeg jobbe. Nei jeg får heller ikke sendt et bilde som jeg nok hadde gjort pga i går klarte jeg å kjøre en sofa over mobilen (ble ødelagt , den falt nedi et kinkig sted hvor jeg ikke så helt hvor den lå) og å forsøke og vinkle pcen og webkameraet gidder jeg ikke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Ørneredet. Nesten alle er sendt ut og jeg sitter med barnslig glede over at jeg fikk hentet Espro press-kannen min i går.. Litt kaffe-elskerenes Porsche spør du meg. Nå er det litt booking og PC-kos før det bærer ut på en lang-tur. Ligger på rundt 20.000 skritt om dagen nå som kjennes på skrotten (og at det ble ei halv Senilhac til Dexter i går kveld.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Så "slow drip" er ikke greia lenger? Hva er spesielt med Espro? Spørsmålene er stilt i all seriøsitet, da en ny kaffe"kanne" står på bursdagsønskelista mi, men jeg ikke er helt landet på nøyaktig hva. Synes det alltid smaker uovertruffent med slow drip fra den lokale kaffesjappa.
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra kontoret, hvor det rett og slett skal kontoreres. Et glimt av sol, men veldig sommerlig er temperaturen ikke. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Her har jeg elektriker på besøk i dag så da blir det pent å jobbe hjemmefra. Det blir nok ikke helt billig dette, men det er helt nødvendig for å få satt i stand hybelleiligheten for utleie. Før var det kjellerstue der nede, men en av de tidligere eierne bygget det om til hybel. Det vil si de gjorde ikke noe med det elektriske, så jeg oppdaget at vaskemaskin, varmekabler, kokeplater, kjøleskap og en stekeovn alle var på en 10 ampers kurs! Ikke bra. Nå har vi fått en 25 Amp til komfyr og to 16 Amp til resten så jeg tror det skal bli bra. Hele det gamle kjøkkenet har nå fått sitt hvilested på lokale søppelfyllingen og nytt kommer på slutten av uken. Planen er (med hjelp av to svorgere) å få satt det opp i helgen.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Split, der det tok ordentlig fyr oppi lia her etter et forrykende tordenvær i går kveld. Det har slukket på denne siden, men ser ut til å ha gått verre bak åsen da vi våknet til to stk Canadair CL-415 som har flydd i en to-treminutters intervall med fyll og dropp ute i fjorden siden soloppgang. Fint show til frokostkaffen, men håper de får styr på det snart.
Ha en mindre røykfylt dag der du er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her blir det straks en liten runde golf. Etter 3 uker med jobbreiser og/eller forfluensvid blir det deilig å ut å gjøre noe aktivt og gøy.
Fortsatt ikke i perleform, men grei nok. Ha en best tirsdag
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Parkveien. Svært effektive og flinke pakkefolk rykket inn på Majorstuen i går. Det går unna, og de regner med å bli ferdige i ettermiddag. Da kjøres 40% av livet på lager og resten forsegles i container for eksport. Så får vi se hvor mange måneder det går før vi kan åpne den i Santiago. Siden sengen er borte våknet vi i dag opp på et hyggelig jordbærhotell på Frogner - som til og med har ordnet et møterom til våre 10 store kolli.... Kjenner jeg har hodet litt flere steder, men må forsøke å kontorere litt nå. Ha en bra dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Her er begge de to små syke så da er man hjemmeværende så mor slipper å holde styr på sirkuset på egenhånd. Satser på å sende eldstemann i barnehagen igjen i morgen og meg selv på jobb. Planen var å sykle innover
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bruker du sikkerhetsbelte på femte koppen? Da rister det godt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hva har skjedd med verdens beste kaffemaskin: Keurig?????
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God kveld! Her er arbeidsdagen for lengst over. Konemor hadde kokkelert thaimat til middag. Ungene er på trening og om litt skal jeg også få kjørt meg på tennisbanen. Konemor tok forøverig foreldremøte noe jeg ikke er så begeistret for. Juhu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God kveld fra Sandnes. Sitter her med en øl (eller kanskje to) etter å klokket inn 23000 skritt på jobb i dag. Kjekt å jobbe i kulissene på en noe omtalt hagefest. Nå blir det to dager fri og det skal bli nydelig. Regner med å sovne som en liten baby når hodet treffer puta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Torsdag fra oss i vest ! | dc-8-63 | Flyforum | 18 | 20-10-2022 16:04 |
God morgen fra beste vest | Bergern | Flyforum | 17 | 26-10-2014 18:11 |
God Tirsdags Morgen, Vest-Afrika neste | LN-REF | Flyforum | 20 | 12-03-2013 20:47 |
Våt og grå dag både i øst og vest, men mest i vest | Fellowship | Bilder & foto | 11 | 10-10-2010 22:16 |
God mandag morgen i fra veldig vest | dc-8-63 | Flyforum | 25 | 13-10-2008 23:45 |