Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 27-08-2024, 03:24   #1
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Default Morgen i fra vest….

…ikke helt god, kunden min er fremdeles under Cyberattack, boardingpass og bagtags maa skrives for haand (noen LN-MOW og jeg kan allt om - ferdig snakka), vaar lille øy var uten Internett hele weekenden, takk til Right Wing Fuckers som for 3dje gang kuttet Fiber Kablen til øya (we hate the Governor) - det blir en høst vi neppe glemmer - en uke i November er bestillt paa Salt Spring Island
Old 27-08-2024, 03:53   #2
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Default Morgen i fra vest….

Tror det blir lugnere enn du tror. Flere og flere som hopper av det løpske toget.

Men god aften er det ihvertfall her noe lenger øst. Her har man vært nede på brygga og dratt opp tre catfish som skal i koker’n og bli stuing for bikkjene. De lever livet her borte ..

Nå feirer jeg med en dugelig klunk brunt ildvann.

Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 27-08-2024, 06:30   #3
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Re: Morgen i fra vest….

Glad fritirsdag fra Ris. Snart en tur ut til opphavet og en kaffekopp eller to til. Skal se dagen også kan brukes til litt indretjeneste. Skal lede et styremøte i ettermiddag/kveld og snart var vi midtveis i denne uken:-)
EB is offline   Reply With Quote
Old 27-08-2024, 07:42   #4
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Morgen fra Rondane. Ekstremt nydelig morgen her i dag, perfekt vær og ingen vind. Dessverre skal jeg jobbe. Nei jeg får heller ikke sendt et bilde som jeg nok hadde gjort pga i går klarte jeg å kjøre en sofa over mobilen (ble ødelagt , den falt nedi et kinkig sted hvor jeg ikke så helt hvor den lå) og å forsøke og vinkle pcen og webkameraet gidder jeg ikke.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 27-08-2024, 08:17   #5
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra Ørneredet. Nesten alle er sendt ut og jeg sitter med barnslig glede over at jeg fikk hentet Espro press-kannen min i går.. Litt kaffe-elskerenes Porsche spør du meg. Nå er det litt booking og PC-kos før det bærer ut på en lang-tur. Ligger på rundt 20.000 skritt om dagen nå som kjennes på skrotten (og at det ble ei halv Senilhac til Dexter i går kveld.)

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 27-08-2024, 09:24   #6
Polaris
Free Luigi

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
God morgen fra Ørneredet. Nesten alle er sendt ut og jeg sitter med barnslig glede over at jeg fikk hentet Espro press-kannen min i går.. Litt kaffe-elskerenes Porsche spør du meg. Nå er det litt booking og PC-kos før det bærer ut på en lang-tur. Ligger på rundt 20.000 skritt om dagen nå som kjennes på skrotten (og at det ble ei halv Senilhac til Dexter i går kveld.)

Så "slow drip" er ikke greia lenger? Hva er spesielt med Espro? Spørsmålene er stilt i all seriøsitet, da en ny kaffe"kanne" står på bursdagsønskelista mi, men jeg ikke er helt landet på nøyaktig hva. Synes det alltid smaker uovertruffent med slow drip fra den lokale kaffesjappa.
Old 27-08-2024, 12:35   #7
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
Så "slow drip" er ikke greia lenger? Hva er spesielt med Espro? Spørsmålene er stilt i all seriøsitet, da en ny kaffe"kanne" står på bursdagsønskelista mi, men jeg ikke er helt landet på nøyaktig hva. Synes det alltid smaker uovertruffent med slow drip fra den lokale kaffesjappa.
Det er jo mine preferanser, men jeg foretrekker presskanne og denne holder veldig godt på en stabil temperatur så femte koppen er like god som den første, samt at den har meget bra dobbelt mikrofilter så den tar bort det meste fettet i bønnene. Sinnsyk kvalitet (selv om jeg klarte å herpe den gamle)

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 27-08-2024, 08:15   #8
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra kontoret, hvor det rett og slett skal kontoreres. Et glimt av sol, men veldig sommerlig er temperaturen ikke. Ha en fin dag.
Old 27-08-2024, 08:39   #9
SK384
ScanFlyer Dusty

SK384's Avatar

God morgen fra Kongsberg. Her har jeg elektriker på besøk i dag så da blir det pent å jobbe hjemmefra. Det blir nok ikke helt billig dette, men det er helt nødvendig for å få satt i stand hybelleiligheten for utleie. Før var det kjellerstue der nede, men en av de tidligere eierne bygget det om til hybel. Det vil si de gjorde ikke noe med det elektriske, så jeg oppdaget at vaskemaskin, varmekabler, kokeplater, kjøleskap og en stekeovn alle var på en 10 ampers kurs! Ikke bra. Nå har vi fått en 25 Amp til komfyr og to 16 Amp til resten så jeg tror det skal bli bra. Hele det gamle kjøkkenet har nå fått sitt hvilested på lokale søppelfyllingen og nytt kommer på slutten av uken. Planen er (med hjelp av to svorgere) å få satt det opp i helgen.
Old 27-08-2024, 08:45   #10
livinspeed
ScanFlyer Blue

God morgen fra Split, der det tok ordentlig fyr oppi lia her etter et forrykende tordenvær i går kveld. Det har slukket på denne siden, men ser ut til å ha gått verre bak åsen da vi våknet til to stk Canadair CL-415 som har flydd i en to-treminutters intervall med fyll og dropp ute i fjorden siden soloppgang. Fint show til frokostkaffen, men håper de får styr på det snart.

Ha en mindre røykfylt dag der du er.
livinspeed is offline   Reply With Quote
Old 27-08-2024, 08:45   #11
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God morgen fra Lillestrøm. Her blir det straks en liten runde golf. Etter 3 uker med jobbreiser og/eller forfluensvid blir det deilig å ut å gjøre noe aktivt og gøy.

Fortsatt ikke i perleform, men grei nok.

Ha en best tirsdag

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 27-08-2024, 09:15   #12
Ezeiza
ScanFlyer Blue

God morgen fra Parkveien. Svært effektive og flinke pakkefolk rykket inn på Majorstuen i går. Det går unna, og de regner med å bli ferdige i ettermiddag. Da kjøres 40% av livet på lager og resten forsegles i container for eksport. Så får vi se hvor mange måneder det går før vi kan åpne den i Santiago. Siden sengen er borte våknet vi i dag opp på et hyggelig jordbærhotell på Frogner - som til og med har ordnet et møterom til våre 10 store kolli.... Kjenner jeg har hodet litt flere steder, men må forsøke å kontorere litt nå. Ha en bra dag.
Ezeiza is offline   Reply With Quote
Old 27-08-2024, 10:50   #13
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra Tønsberg. Her er begge de to små syke så da er man hjemmeværende så mor slipper å holde styr på sirkuset på egenhånd. Satser på å sende eldstemann i barnehagen igjen i morgen og meg selv på jobb. Planen var å sykle innover

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 27-08-2024, 14:05   #14
Midtiblinken
ScanFlyer Gold

Bruker du sikkerhetsbelte på femte koppen? Da rister det godt.
Midtiblinken is online now   Reply With Quote
Old 27-08-2024, 14:46   #15
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Hva har skjedd med verdens beste kaffemaskin: Keurig?????

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 27-08-2024, 18:28   #16
HMWK
ScanFlyer Molded

HMWK's Avatar

God kveld! Her er arbeidsdagen for lengst over. Konemor hadde kokkelert thaimat til middag. Ungene er på trening og om litt skal jeg også få kjørt meg på tennisbanen. Konemor tok forøverig foreldremøte noe jeg ikke er så begeistret for. Juhu.
HMWK is offline   Reply With Quote
Old 27-08-2024, 23:52   #17
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

God kveld fra Sandnes. Sitter her med en øl (eller kanskje to) etter å klokket inn 23000 skritt på jobb i dag. Kjekt å jobbe i kulissene på en noe omtalt hagefest. Nå blir det to dager fri og det skal bli nydelig. Regner med å sovne som en liten baby når hodet treffer puta.
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules