![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Kaffe, forum og NRK P2 gir en behagelig start på uken. Hjemmekontoret åpnes om en times tid og så går vel dagen slag i slag før det blir trening i kveld. Glad start!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Da er det tid for nok en D-sjekk igjen. Om et par timer bærer det inn til Oslo og nok et opphold på Riksen. Jeg regner med å bli der hele uken denne gang da er det litt forskjellig småtterier større ting de skal gjøre.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Gjeeesp fra Knausen. Nå er det litt sent ut til svømmehallen og deretter bortekontoret for å klargjøre til morgendagens lille jobbtur.
Dragen skal sporte med tennisgjengen i kveld så da blir det middagskos med de tre arvingene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
De 2 tingene som er possitive er at dritten er borte, så jeg slipper å bekymre meg, den har heldigvis hvert verken i veien eller smertefull. En annen ting er at Norse starter en ukes salg i dag. 16700,- for 2, T/R til LAX i Premium i Oktober (sete reservasjon og ekstra bagasje, ikke inkludert) er levelig etter min mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God kveld fra Oslo. Her har man jobbet som valgmedarbeider og trent i dag + faktisk stått på stand for SV. Vært en produktiv mandag med andre ord. Burde egentlig blitt stemmestyreleder eller tilsvarende, honoraret deres på de to valgdagene er ca 20k. Vi menige valgarbeidere er avspist med 7k i honorar tilsammen for de to valgdagene. Timelønna på forhåndsstemmemottakingen er dog grei ca 250 kroner i timen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() Quote:
ØY. Er du klar over hvor langt det kan være til kaffemaskinen. Kan jo ta 5 min t/r. Da er det jo bedre å ligge i senga og kjede seg, mens man venter. Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God høstmorgen. Første dag da det faktisk er mørkt når jeg står opp, så da er det vare å glede seg til mars. Styrke unnagjort så nå skal det kontoreres frem i ettermiddag. Håper å kunne teste båtmotoren og konstatere at det bare var batteri i nøkkel som måtte byttes. Fly til Trondheim i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Flytoget. På vei til Stavanger og da er jo sånne langt ut på formiddagen-avganger å foretrekke. Så får man se hvordan rom han jordbærfyren tilbyr denne gangen. Sist var det såpass kjipt at jeg kjøpte meg opp en kategori da jeg booket. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Bra start på dagen i prosjektet , uken blir travel med jobb prosjekter og valgkamp. Litt lettere når det er så bra vær som i dag. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra R14. På vei inn til bortekontoret. Gud bedre for et vær. Om dette holder seg lurer jeg på om jeg skal ta meg sommerferie i morgen.
Men i dag altså, bortekontor. Ha en best mandag
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra hjemmekontoret hvor man myser på skjermen med høstsol gjennom vinduet. Da er det praktiskt at det straks dukker opp en kar for å montere diverse solskjerming, så man faktisk kan se hva man driver på med av arbeid. Et par kjappe pauser innimellom for å kappe platting, og så satser man på en 5-6 mil på sykkelsetet i ettermiddag i nydelig sensommer-sol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Mårnings fra det Sørlandske!
Ny uke, mer jobb, og nå kommer visst sommervarmen tilbake. Er det rart jeg drikker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra BKK
Tannlege til en hyggelig pris er unnagjort. Nå litt fot-behandling før det blir lunsj og middag i samme måltid. To kvelder igjen før det blir retur til hjem. Nå er reiseruten hjem via CPH FRA OSL men jeg skal jo til BGO så tenker jeg hopper av i CPH og tar direkte til BGO på en egen booking. FQTV
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Her kjøres det vaskemaskin siden strømmen er gratis i dag (bortsett fra nettleie osv)
Ser ut som det ligger an til en svømmetur i skauen i dag også, ingen grunn til å avslutte badesesongen ennå ser det ut til
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen .. Her er det arbeidets dag, så de fleste har fri. Stille på veien på morran. Valpen er mosjonert, jeg også, så nå er det kaffe, forum og Little Steven’s Underground Garage her på terrassen. Diverse deiligheter ligger i kjøleskapet og skal på grillen etterhvert. Det er en slik dag i dag ….
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig mandag:-) | EB | Flyforum | 15 | 28-08-2023 19:44 |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 15 | 10-09-2019 01:44 |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 11 | 17-09-2018 17:48 |