![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Selv om man for tiden ikke er på jobb er det ikke vits å ligge og dra seg hele dagen! Best å komme seg ut av dynene og ut i verden! Hører gryntelyder fra arvingen, så det er nok på tide å få henne opp av sengen også, og avgåre til barnehagen. Ellers ikke de helt store planene for dagen, et lite møte hos Flyveselskapet, ellers kommer den lovede oppdateringen av Scanair.no i løpet av kvelden, skulle jeg tro. Ha ein framifrå mandag!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad mandag... Stor forskjell på 25 varmegrader, sol og knallblå himmel i Nice og dete været hovedstaden byr på... Blir en del møter før det absolutt er på tide med trening igjen i ettermiddag. Ha en bedre start på uken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Morn morn.. om noen få timer så bærer det ut til Værnes, for så å svippe innom Oslo på turen til Arlanda. Det merkes att det nå er høst *brrrr*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God morn fra Tromsø
Grått, kaldt og surt her oppe. Tidlig på jobb , og tidlig ferdig. Bursdagsfeiring av ei vennine i kveld, og "Troillan" som knuse Kamma i kveld = så og si seriegull ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Akurat våknet etter en liten formiddagslur noe jeg trengte siden jeg måtte stå opp 4.45 idag, noe jeg ikke er laget for og hadde en ikke spesielt behaglig flytur med Lauda fra VIE til CPH. Nå er det snart tid for å komme seg til skolen og få lest litt til eksamen som jeg skal ha neste mandag.
....og ikveld skal trip-rapport skrives. Må bare få lastet opp bildene først |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra et overskyet kristiansand!
Endelig en uke uten et eneste planlagt møte, ingen kveldsaktiviteter så dette kan bli en grei uke hvor man kan få gjort unna en del ting som har blitt liggende! Er litt lei av maten i kantina nå, så jeg tror sandelig jeg tar en liten lunsjbit ute! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Atlanta byr paa 11 grader, skyet, regn naer forestaaende og her er vi spente paa hvem som blir SAS' nye konsernsjef!
Begynner kurs i dag .. skal i loepet av to uker leaere meg SITA's DCS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Glad mandag ettermiddag. Dagens arbeidsøkt nærmer seg skummelt mye slutt, og etterpå er det prøvetime hos Nautilus Gym i Drammen - på tide å få ordnet seg slik at formen kan være passe fremover.
Ellers fikk jeg skiftet til vinterdekk i går, metrolygen lover snøvær både onsdag og torsdag og da er det greit at bilen er ferdig skodd. Og ja, jeg kjører selvsagt piggfritt! ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 11-05-2009 20:49 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 20-09-2005 10:47 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 24 | 12-09-2005 19:47 |
God mandag morgen | Farmer | Flyforum | 9 | 15-08-2005 11:40 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 11 | 24-01-2005 18:44 |