![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En riktig god morgen alle sammen!
Har allerede vært våken en time og sitter her og koser meg med kaffe og flyforum! God start på dagen det ![]() MJF melder om ni, ja dere leser korrekt! 9 varmegrader lørdag 14. oktober. . . Her om dagen skrapet jeg is av bilen, i dag måtte jeg kneppe opp jakken. . . Måtte det fortsette til langt utti desember!! Egil
![]() |
#2 |
at your service!
|
![]()
God morgon frå Ørsta/Volda lufthamn Hovden! Her er det no 12 grader, og reine vårsteminga!!
![]() ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God natt fra Chicago. Nå er det leggetid...
Ha en fin dag alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen akurat passe Oslo-grått i dag. Bare to uker til høstturen til Praha. Men i dag gjester på Limousine-entrecote og så håper jeg at bernaisen blir vellykket...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra et Nærsnes badet i tåke.Men det er tegn til oppbrudd og kanskje det blir et gløtt av sol. 10 grader og i blomsterkassene rundt omkring skyter pelargonier og spanske margheritter knopper og blomstrer i midten av oktober! Jeg tok global oppvarming til etterretning for seks år siden og kjøpte cabriolet!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag. Da har jeg sovet bort det verste av Jetlag og hatt mange timer ute allerede med rydding av ulike løse elementer på Farmen. Det blir nok snart vinter slik at det er best å få alt inn i hus og uthus. Var lysvåken allerede kl 0400 i dag og etter en kjapp frokost før alle våknet var jeg i full sving med å rydde i garasjen slik at vi nå får inn alle bilene. Merkelig det der hvor fort det fylles opp med ulike saker der bilen egentlig skal stå
![]() Nå er det snart å hive seg i bilen for en ettermiddag i bassenget med familien. Grei og hyggelig måte å tilbringe Laugardagen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
To grader her i Alpharetta .. brrr ... saa fort frokosten er innabords, baerer det ned til bilverksted og jernvarehandel.
I ettermiddag blir det 'fair' med guttungen. Lovet masse morro! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Det er vel litt sent på dagen å henge seg på denne god morgen hilsenen men jeg kunn eikke DY meg.
Her i Brisbane er det varmt-CA 30 grader i dag- og vi hører fra Sydney at de har bortimot 40 grader. Levlige tempraturer med andre ord men fra Tirsdag så blir det gamlelandet og boblejakke igjen.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ai Ai - Norsk kjøttfe Limousin er bra kjøtt! Og bernaise selvlaget er bra. Mest fornøyd var jeg dog med epleterte med iskrem: Livet ,er fly og mat og .... går på byen nå!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen Norge | dc-8-63 | Flyforum | 7 | 26-04-2018 08:43 |
God morgen Norge | SQ 777 | Flyforum | 11 | 20-04-2016 13:49 |
God morgen derpå , Norge | SQ 777 | Flyforum | 21 | 19-05-2014 01:12 |