![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Har dagen alt vart i flere timer, så frokost og alt slikt er unnagjort. Jeg har også fått somlet meg til å redde over 43.000 Avios, som British Airways truet med å helle ned i sluket på grunn av manglende aktivitet på kontoen. Luksuslivet som midlertidig et-barns foreldre varer noen timer til, før både eldstemann og middagsgjester dukker opp i ettermiddag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Mjøndalen. Her er luksuslivet som 0-barnforeldre ganske digg. Eldstemann kommer med WF445 til TRF i dag, så vi får vel hente ham i 1615-tiden på TRF. Ellers lite på programmet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen .. Her er det bare bikkjer og svigerbeist, men de er alle nådeløse på sine faste tidspunkter. Som starter i god tid før 6.
Mye å gjøre i dag. Traktoren fusket i går, og innen jeg fikk liv i den var det mørkt. Får håpe fix’en fortsatt funker. Kunne godt tenkt meg en tur ned på lokalaerodromen .. vi får se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God eftan fra Stavanger. Strålende sol dog med kjølig vind. Formiddagen gikk med til klesvask og indretjeneste. En liten times trim tur er akkurat omme og det kan slappes av på sofaen.
Litt senere var tanken å kikke litt etter bonus billetter på Awardfares for å få benyttet siste CT som går ut ved slutten av måneden. Ha en bra søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Asker | Someone | Flyforum | 4 | 24-01-2021 18:12 |
God lørdag fra Asker | Someone | Flyforum | 6 | 09-01-2021 18:25 |
God søndag fra Asker | Someone | Flyforum | 5 | 06-12-2020 15:23 |
God søndag fra Asker | Someone | Flyforum | 12 | 02-11-2020 14:09 |