![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Asker. Ser ut som verken gress, hekk eller blomster trengs å vannes i dag. En espresso for å starte dagen. Satser på koronapausen ikke har glemt hvordan man knyter en sløyfe, så jeg får på meg smokingen og er klar for et bryllup etterpå. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Hei og hopp, det er lørdag morgen, klokken tikker mot 8 og sitter klar for å få med meg et par episoder av western, nemlig Bonanza på Tv2.
Etter et Thai restaurant besøk i går kveld, så blir det bare en god aften med fruen og en saftig biff med noe attot. Ha en god helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra knausen.. helt stille i huset, er nok den eneste våkne så langt. Får vel liste meg ned, kverne litt kaffe og steke noen egg.
I følge Yr så drar vi på Tusenfryd i dag som jeg aldri blir lei av, og i kveld skal fem pizza calzone kokkeleres og hjemmekino med aldersgrense 7 (regner med junior tåler dette) Brått hvordan denne utagerende gressenkemannshelgen forandret seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Bergen. Vind og regnbyger er kodeordet her, men fortsatt god temperatur.
Her er det jobbhelg så andre ting blir det ikke tid til. Ha en fin fin lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra en taxi på vei til Hirtshals. Endelig på vei hjem. Rent comfortmessig er det ikke såååå fett med dagens nye maskekrav i både taxi og på fergen men det er jo sikkert lurt. Siden jeg hverken har med jakke eller paraply håper jeg at det kanskje ikke fossregner når jeg kommer til Larvik.
Ha en fjong dag.
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lørdag fra bussen til OSL. Står Vy på bussen, og det er de jeg skal reise med videre fra OSL også. Ble visst en liten helgetur.
Quote:
Skal forbi Larvik med toget. Skal prøve å ikke gjøre for mange mattestykker mens toget står der. (Alle som kan etternavnet mitt, kan enten le av vitsen, evt. besøke trommelyd.no) Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() ![]() Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God for,isdag fra Ris. Huset er vasket, blomster (31 grønne planter) er vannet, alenetid i heimen...så da kan jeg lese dokumentene til morgendagens årsmøte i Klubb Alfa Romeo Norge - har fått ordnet standsmessig parkering på et av hotellene utenfor byen. I kveld blir det Oslos beste pasta før kino. Nyt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag fra Oslo. Om en liten stund blir jeg plukket opp av foreldra mine for en lunchvisitt til bestefar på snart 99 på Ris faktisk. Han bryr seg ialllefall ikke så mye om corona kan man si - men er vel gjerne sånn når man har overlevd krigen så blir alt annet bagateller. Så blir det bursdagsfeiring hos en venninne i kveld med Høies festvettregler - står iallefall godt under 20 på attending så da blir det vel greit.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. Straks lunsj før en Oslo tur starter. Hotell til i morgen.
![]() Uansett booket i dag en tur til BGO om to uker i SAS Plus med en Neo igjen. ![]() ![]() ![]() Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Tja .. god ‘drittmorgen’...? Eller hva kaller man det når både svigerbeistet må hjelpes med bleieskift og gamlebikkja må spyles bak ...
Velvel .. ser ut til å bli en fin dag. Allerede i gang med de neste dagers hundemiddager og har planlagt en spesialdiett for pasienten. Ikke noe spesielt annet på plakaten. Mulig tomatplantene må vannes .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Stønn fra det Sørlandske!
Slo opp en gammel alkoholskade i går, så i dag er det dagen for selvmedlidenhet. Mulig jeg må starte med noe medisinering for å gjøre dagen bedre. Eneste plan for dagen: Ut og handle. Men den sitter langt inne...... Trøster meg med at avholdsfolket har det værre. Tenk å våkne dårlig om morgenen uten å vite at det blir bedre.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Asker | Someone | Flyforum | 17 | 08-07-2020 12:53 |
God tirsdag fra Asker | Someone | Flyforum | 26 | 17-06-2020 16:02 |
God lørdag fra Asker | Someone | Flyforum | 14 | 10-11-2019 00:47 |
God morgen, fra Asker Øst | Someone | Flyforum | 6 | 04-07-2019 07:39 |