![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Det er onsdag, det er blikkstille hav. Solen lyser opp i horisonten, ingen er skadet, trøbbelet er løst og jeg skal hjem! Hva mer kan en ønske seg? Jo kone og barn som gleder seg til at en kommer.
Håper at alle får en like god dag som jeg har planer om. PS Hva får forresten russen om de døgner? Ser ut til at jeg går for 31 timer. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Spennende onsdag her...sender mannen min på Rikshospitalet for å få fikset hjertet sitt. Utrolig glad vi lever i dette landet med dette helsevesenet. Håper du også får en flott onsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God onsdag fra Gaustad. Vanlig dose av diverse ymse å gjøre. Ikke noe storprosjekter. Langhelg venter, så det er fint. Ha en fin en
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God onsdag fra en av Ruters røde på vei til Oslo. Deilig med en fredag på onsdag!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God morgen fra GA-terminalen på Shiphol.
Venter på en oransjehalet gris skal ta oss til SLZ via LPA. Heldigvis er vi ikke så mange, så det er god plass ombord. Skal bli godt å komme på jobb igjen etter noen dagers hotelisolasjon + 8 ukers lockdown hjemme. Fikk nesten sjokk på lørdag da jeg fikk vandre fritt en halv dag. Ha en finfin onsdag folkens ![]() Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Her på Hvalstad venter vi på at barnehagen skal åpne. Mellom hjemmekontoreringen er det også planlagt en tur til Asker for et par ærend, i kludret litt kanelbollespising. Lykke til EB. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra hjemme kontoret her i Groruddalen, åpnet med frokost og en kopp med Evergood i traktet form.
Ha en flott digital dag, dette sparer meg for mange km med bil og mange møter hos kunder/leverandører - her går mye digitalt. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen og god bedring til EBs bedre halvdel.
I dag er det full aupair til de grader her.. Matpakker, masse tøyvask, ned på Sten og Strøm og hente noen antrekk til Dragen, kiropraktor, fikse noe på bilen på Bryn, hente unger og kokkelere en nydelig bacalao til gjester i kveld. Blir nesten vanskelig å får jobbet innimellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Her er man i gang med ukens arbeidsdag. Ser ut til at bedriften her legger opp til å åpne for mer aktivitet på kontoret fra midten av juni av. Så det lover godt for litt flere arbeidsoppgaver.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God formiddag fra Bygdøy. Multitasker med Kaffe, Flyprat og Flypodden, bra start på dagen!
![]() Billige flybilletter hos Apollo forsvant kjapt etter nyheten om full stopp fram til 20/8 i går, men Sas er ennå rimelig til Athen i september. En god dag ønskes alle, og ikke minst dere, EB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen ... såvidt begynt å lysne. Skal bli en grå, våt og kjølig dag, men det er helt greit. Hjemmekontoret er varmt, tørt og har kaffe.
Ligger en side med ribs klar i kjøleskapet. Den skal etter hvert bearbeides med lokal krydderbanding, mørnes i trykkokeren og ferdigstekes i ovnen. Det blir nok en passe digg middag, tenker jeg. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger ,
Hjemmekontor , Teams og Skype møter med våre leverandører til Prosjektet i Malaysia og Brasil. Onsdag er en typisk fast møtedag. Utfordrende med slik møter når man helst skulle ha vært på lokasjonene of fulgt opp engineering og fabrikasjon. Nå ser det ut til at det løsner igjen i Malaysia så første oversjøiske tur blir nok ned dit. I mellomtiden blir det turer opp til SSJ i de neste ukene. Jammen ikke lett å komme seg opp dit via luftveiene i øyeblikket. Mulig jeg må konsultere noen kjente her på Forumet. Ha en fin dag og god bedring til EB's bedre halvdel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Free Luigi
|
![]()
...håper det går/gikk bra med mannen til EB og at han får en rask bedring!
![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Pasienten er våken (og kvalm) men alt har godt kjempebra. Fantastiske Rikshospitalet!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |