![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,443
|
![]()
En gang var Nortwest of senere Delta største utenlandske operatør på Narita, med en mengde flighter videre til asiatiske destinasjoner.
Til sommeren er det ingen igjen. https://onemileatatime.com/delta-end...edium=facebook Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,020
|
![]()
Hvor stort var NW sitt rutenettverk på NRT på sitt største?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
|
![]()
De var rimelig store, bare JAL var større internasjonalt.
Skjønner godt at NRT er på vei ut, HND er utrolig mye bedre. https://www.airliners.net/forum/viewtopic.php?t=332071 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,443
|
![]()
Stort. de hadde 3-4 A320'er stasjonert der på begynnelsen av 2000-tallet, i tillegg til rutene som var forlenget med widebodies som startet i USA. 320'ene ble vel etterhvert erstattet med 757'er. De betjente vel en 12-15 byer på det meste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
Location: Litt overalt
Posts: 1,992
|
![]()
Klarer virkelig HND å ta all NRT trafikken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,020
|
![]() Hvilken trafikk? Det lille som Delta har igjen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,443
|
![]() DL har 12 slots etter siste loddtrekning, tror jeg. Asia-trafikken ble sakte men sikkert eliminert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
|
![]()
NRT sin rolle som hub for NW og UA er eliminert av teknologisk utvikling. Tidligere fløy de mange 742, 744 og DC-10 inn til NRT daglig, med gode forbindelser videre. I dag flyr de primært O&D trafikk til HND og de andre destinasjonene i Asia med mindre fly som 787, 350,777 og 330. Økning i rekkevidde for fly i 200-300 seters-klassen gjør at dette er mulig.
Last edited by Dag Viking; 02-08-2019 at 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,390
|
![]()
Spørsmålet blir jo fort om japanske luftfartsmyndigheters hensikt med å øke antallet USA-slot'er på Haneda var å flytte eksisterende trafikk fra Narita til Haneda?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bjørn Kjos trekker seg | kekker | Flyforum | 5 | 11-07-2019 11:35 |
United trekker seg helt ut fra JFK | Discus | Flyforum | 2 | 17-06-2015 18:42 |
Red Arrows første kvinnelige pilot trekker seg | AggTouchdown | Småprat | 1 | 04-03-2012 18:47 |
CAU-lederen trekker seg | FlightDeck | Flyforum | 5 | 02-06-2010 16:15 |
Airbus trekker seg fra tanker-anbudet | Trety | Flyforum | 13 | 09-03-2010 23:11 |