![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ak og ve, nu går turen til Delhi med AI333 og derfra hjem til lille CPH med AI157, kunne denne uge ikke vare lidt længere :-).
Igår gik turen med 747 fra HKT - BKK med HS-TGG :-), dejlig maskine forresten.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God torsdag fra Ris. Ble en fantastisk dag ute på Tøyen og Grønland i går...men når MNA starter tidlig så blir formen dagen derpå også bra. Nå åpnes hjemmekontoret og med selskap av NRK P1 skal nok timene fly....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L1. Støl etter både trening og hagearbeid i går. Godt å få kommet seg på jobb for å slappe av litt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Prærien. Ferdig trent og barna på skolen. Nå skal skiboksheis forhåpentligvis monteres før turen går til byggevaren for å få pris på ny dør. Det er også pakke som skal plukkes opp på Bunnpris.
Google og flyprat har forresten funnet ut noe om meg jeg ikke var klar over selv. Det reklameres med Gay cruise nederst på siden her. Regner med at «Do you cruise?» kan ha flere betydninger. Last edited by Chriscross; 02-05-2019 at 08:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra uttabys.. Her var det god plass i garasjen i dag.. Her må man få i land noen kontrakter og bestemme seg for hvordan man legger opp neste uke med tanke på streiken.
Dragen har fødselsdag, så da blir det tre timer på kjøkkenet og diske opp hennes favoritt mat (?!) - "Taco". En av gavene var en langhelg på Jumeirah Al Qasr med en av arvingene og LH Biz t/r og dette falt i smak virket det som. SC |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God torsdag herfra. Nok å gjøre. Heldigvis snart helg. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() Nå er det propeller som er ‘hot’ etter at en kollega (på messenger) spurte meg om hva slikt kostet her borte. Apropos hot - ser ut til å bli 30 og vel så det i dag. Mulig torden i kveld. Vi er inne i sommermønsteret. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Festlig med en torsdag som kjennes som en mandag! Prøver å fortelle meg selv at det faktisk er fredag i morgen og ikke tirsdag. Ikke rart man er forvirret.
Nuvel! Her skal det jobbes. Travle dager. Først jobb så handling og forberedelser til dugnaden på lørdag. Skal vel heller være glad når vi skriver lørdag ettermiddag og jeg endelig kan jekke meg en velfortjent en. Setter forøvrig pris på om vi kan unngå fotballprat her i dag............. Det er jo som kjent ikke rart at jeg drikker. God mandag, eh jeg mener torsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Gastrokirurgisk sengepost på Bærum Sykehus. Merkelig hvordan kroppen søker seg til et sykehus, bare det er en rød dag. Neste røde dag i kalenderen er 17 mai, så får se hva man havner på sykehus for da. Jeg har fått et anfall av gallestein og med de mageproblemene jeg hadde i påsken var det ikke så vanskelig å ta en tur for en sjekk. I dag skal det foretas mer undersøkelser og forhåpentlig en liten operasjon, så jeg får verken lov å ta til meg vått eller tørt. Håper de er ferdige til kveldsmaten kl 17, så jeg ikke går glipp av alle de 4 måltidene de serverer per døgn. Håper dere har en mer meningsfylt dag en meg.
@Chrisscross. Jeg får reklame for at jeg bør selge villeaen. Er jeg sykere en jeg er klar over? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skjønner forvirringen, ikke lett å holde styr på dager når man plutselig har fri midt i uken.
Skal på korttur i helgen, hele veien til Trondheim... skal introdusere samboeren til "norges beste frokost" på Nidelven, og da kan man like greit overnatte på hotellet først og ikke bare kjøpe frokost. Og når man først er på bytur blir det nok en god middag en plass i morgen kveld også. Litt artig å være turist i egen by. Ha en flott dag! @reklame: "Jeg gikk fra å være konk til - å tjene 6-sifrede beløp hver' og alt jeg gjorde var å bruke dette. [URL]" Hver hva står ikke der... kanskje hver desennium? Og jeg har aldri vært konk, dog jobber riktignok med konkursprediksjon iblant. Og nei, har ikke klikket på lenken for å finne ut av detaljer. Last edited by FlyingDutchman; 02-05-2019 at 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Go torsdag fra Oslo - her må det jobbes litt. Apropos reklame - det beste er nok å bruke adblock så slipepr man sånt tull. Adblock gjør internett bedre.
![]() Last edited by Hypern; 02-05-2019 at 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Oslo lufthavn!
Stille før stormen? Selv skal jeg opptre som førstereis til både Rotterdam og Haag denne helgen. Tips, triks og gode restaurantråd mottas med takk ![]() Solgul torsdag ønskes! ![]()
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
I den Haag ville jeg valgt å dra til en av mange beachclubs i Scheveningen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Tusen takk for inside(?) info ![]() Jeg tar for meg og nyter, enten det er pils med sidevogn på Under Broa på Grønland eller smaksmeny hos Stiansen. Men det må være gjennomført i forhold til kategori.
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Haagse Bluf har et bra ølutvalg, enkel men god mat og musikkstilen er variert. Vil påstå at begge er veldig gjennomført i forhold til kategori ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Firma Pickles i Markthal i Rotterdam har gode burgere. De finnes flere steder i landet, sikkert i Haag også. Anbefales ikke hvis man er redd for sylteagurk. Last edited by Martin; 02-05-2019 at 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg er glad i syltede agurker, men burgere holder jeg meg unna. Jeg kan virkelig elske kjøttet og toppingen, men straks det kommer brød til, er det full stopp her. Byens beste, verdens beste; Jeg blir alltid skuffet.
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Delhi | SQ 777 | Flyforum | 23 | 28-03-2016 19:44 |
God torsdag fra Bangkok | Peppep | Flyforum | 16 | 09-05-2013 18:49 |
Bangkok Airways Trat-Bangkok og hotell i Bangkok | SNSK | TripReports | 11 | 19-02-2011 17:17 |
Billigst fra Kristiansand -> Delhi -> Brisbane | krs-per | Reiseforum | 3 | 10-12-2010 10:52 |
SK27xx BGO-CPH torsdag? | Utflyttet | TripReports | 18 | 28-10-2008 09:40 |