![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Fin tur hjem med KLM i går og så ble det endelig helg. Nå stille og rolig morgenstund her hjemme - før det blir besøk hos opphavet om en liten stund. Ha en rolig og bra søndag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. En espresso i koppen før jeg begynner på frokosten til resten av gjengen. Begynner dagen med slalomkurs for eldstemann før det blir en tur til Nesodden. Sistnevnte kunne jeg gjerne sluppet, men sånn er nå livet i blant. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Scandic på Sola.
![]() Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra hula i Bergen. Morgen rutiner er krysset ut av sjekklista, kaffen er klar, så nå er det bare å legge stolen noe bakover å "nyte søndagsvakten"
![]() Utover det, nada planer, da det faktisk ikke er noe tid igjen til andre gjøremål enn jobb, men logger T-7 i dag da. Ha en nydelig søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra Fawlty Towers i verdens hovedstad for Pokemon Go, Derby. En "perle" som man på forumet blir tipset om å besøke. Har akkkurat fått høre en test av brannalarmen på hotellet og resepsjonen hadde enda ikke funnet ut om hvorfor det ringte.
Har booket sent tog til flyplassen for å gi meg tid til oppsamlingsheat av severdigheter i byen, men er ikke helt overbevist om at jeg trenger det. Ha en god en alle som har bedre rådgivere for hvor man skal reise.
![]() |
#6 |
Free Luigi
|
![]()
Oi, jeg innså nettopp at jeg ikke har lagt inn flightene mine for 1 uke siden (!!) i flightdiary. Før var det førstepri nesten når jeg hadde fritid hjemme. Merker at jeg bryr meg mindre og mindre. Rart hvordan voksenlivet sakte men sikkert glir over en, uten at man legger direkte merke til det
![]() Er det forresten innafor med en løs liten Bose-høyttaler i bil? Verkstedet føkka opp en rutineservice og nå må jeg kjøre en raillsjå av en gammel golf "variant" 2010 modell med FM-radio og 5 dører som nevneverdig utstyr å slå i bordet med. For sikkerhets skyld skal jeg på regionsmøte med naturvernsmyndigheten i mårra og må kjøre 400km med den bedritne kassa. Musikk må man jo ha....
![]() |
#7 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Mann, 58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Bose er ikke innafor noe som helst sted.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Phew…. da slapp jeg si det. Bos er alltid uttafor. Ikke innafor.
God ettermiddag fra Lillestrøm. Har sittet og sjekket kjappe turer til Moskva for en liten guttetur med Nøffju. Egentlig vil vi jo ha SQ fra ARN-DME og en SU A330 fra SVO-ARN. Men det blir relativt mye kuk. Men BA flyr jo daglig med 787-9 med F, det er bare nær sagt umulig å finne Avios seter. #thestruggle Ha en fin en
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 13-01-2019 at 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Javel, ja. Mann 47. Fører registreringer både elektronisk og på papir. Det sklir ikke over hos enkelte...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Jeg og en kompis ser for oss rullestoler med plass til vindunker i kurv på den ene siden og glassholder på andre siden. Så skal vi rulle rundt på glassverandaen på gamlehjemmet og juge om gamle bravader. Med gradvis sviktende hukommelse er jo flightmemory og lignende glitrende. Alle jeg har møtt her på forumet er velkommen. Men ta med egen vin og rullestol. Fritt "sitert" av Jokke & Valentinerne: "De aller beste flightene var dem som bare var jug"
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Ris... | EB | Flyforum | 6 | 01-09-2019 13:10 |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 4 | 26-05-2019 08:35 |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 20 | 11-03-2018 23:47 |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 7 | 13-08-2017 17:44 |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 22 | 02-07-2017 22:05 |