![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for å åpne opp hjemmekontoret - første avtale er med Nespresso. Så blir det et par kundemøter i byen i formiddag. Kvelden byr som alltid på en mandag - trening. Ha en bra start på uken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Noen er skikkelig morgenfugl.
Uansett, morn morn fra havet. Atter en nattevakt går mot slutten. Solen er på vei opp. Jeg og øynene er på vei ned. Blir en ellers rolig dag. Ha en fin mandag. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Norges deltaby Lillestrøm. Da er det jobb igjen!
![]() ![]() Ha en fin ny uke! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Helt ok tilstander på vær-fronten på denne kanten. Her skal man straks renne ut dørene og avsted til tannlegen. Et stk visdomstann skal trekkes. Den siste i rekken for min del, så om man man blir dummere heretter gjenstår å se... Med den ene av familiens 2 biler på verksted blir det innom Toyota Bilia etterpå for å se hvordan den gamle sliteren har det. Satser på å få den i kjørbar stand i alle fall, så får man ta resten etter hvert. En god en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Dagen ble startet med å gå til jobb langs Akerselva sammen med kona. I kveld blir det sykkeltur med en kamerat, så når det kommer til trim blir det en bra dag. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Nøtterøy. Dagen i dag blir rolig. I morgen er det første av 4 dagsturer med Widerøes Norge Rundt-billett, så jeg får vel pakke en lite bag meg kamera og diverse andre ting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
G’moorgen! Mandag og fridag .. Under 20 grader for første gang på lenge. Deilig. Blir vel en treningsøkt her og på ett eller annet tidspunkt i løpet av dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra hytta i skjærgården!
Her slapper man av i dag etter å ha hatt besøk et par dager. Ungene er sendt hjem en tur så nå er det virkelig fredelig og rolig her. Deilig med en dag uten å gjøre annet enn å åpne en flaske Champagne! Det er jo ikke rart jeg drikker, som kjent! Ha en super dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 13 | 08-04-2019 16:32 |
Endelig mandag:-) | EB | Flyforum | 15 | 23-07-2018 17:28 |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 20 | 16-01-2017 17:50 |
Endelig mandag:-) | EB | Flyforum | 21 | 09-01-2017 20:47 |