![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Riktignok juks og fanteri siden det fortsatt er lørdag på Lower Manhattan.
Fått unna litt av byen i dag. Det trues med regn, så da blir det nok shopping i dag. Hvor mye betaler en fooresten i tips til hun som vasker rommet? 6 dollar var tydeligvis ikkegodt nok fordi vi filk ikke ny sjampo etc i dag. Kaffen ble ikke fyllt på og vi fikk heller ikke nye pappkrus. Livet er hardt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du skal ikke tipse før du sjekker ut, så hun var nok bare sløv.
Begynner å bli mørkt her litt lenger sør. Ruller noen tordenbyger rundt her, men ingen direkte treff hittil. Blir nok mye av det samme søndag. Nå er det kindle, Camel (bandet altså) og litt gammel skotsk i glasset som gjelder. Trallala-bom! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Lørdags kveld i Florida også.
Tipser sjelden noe for hotel rommet, men av og til tømmer lommene for små penger og legger igjen på nattbordet. En gang i Paris etter at jeg hadde vært borte derfra i flere år, fant ut at ingen sjapper som tar Franc lenger etter at Euro var godt innkjørt og ikke fikk man vekslet i vanlige banker lenger, kun en nasjonal bank eller noe sånt. La igjen 50-60 Franc til stuepiken isteden for å prøve å finne rette bank. Håper hun satte pris på det.
![]() |
#4 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
God søndag fra en solfykt tiggerstad. Skal ta en svømme tur før det er familiemiddag. Har i flere dager sloss med en PC som ikke vil installere siste windowsoppdatering. Hadde den i det minste kommet med en feilmelding før eller etter at den tar rollback så hadde jeg visst hvor jeg skulle lete. Ha en god en alle som slipper være PC-support for seg selv.
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Comfort Hotel Bergen Airport. Her skinner sola og man har akkurat spist frokost. Ingen E2 denne gangen men SAS på første rad hjemover om litt. Ha en fin dag alle sammen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Solen skinner og espressoen er i koppen. Dog en liten forkjølelse er også på plass. Vask og sist finpuss på leiligheten i dag, før vi flytter inn hos de gamle for noen uker. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad søndag fra gamlelandet. Solen skinner og jeg kjenner at det nok blir et bad eller to i dag. Men først skal vi på en lengre tur i Nordmarka....og et av badene blir nok i et av vannene der. Ha en forfriskende søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra solfylte Groruddalen - frokost og 2 kaffe er inntakt sammen med 2 episoder med beste western på TV2-.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Kjempegod sommermorgen fra Stavanger. Her har en vert oppe en stund og indretjeneste utført. Ute passerer nå temperaturen 26*C, her er vindstille. Helt fantastisk. Slikt vær, over en så lang periode tror jeg jaggu ikke jeg har opplevd på disse kanter siden slutten av 1990-tallet. Nada planer for dagen, så det blir å nyte dagen med å dasse rundt her. Herlig.
Ha super søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Bon jour fra Nice!
Snart braker det løs i Monaco. Kun en ørliten kinalunch unna faktisk ![]() Fartsfylt ukeslutt ønskes! ![]()
![]() |
#11 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
(Man kunne veksle overalt 1 år etter Euro ble innført og 3 år etter på Den Franske «hovedbanken». Ikke monopol penger nei.
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God kveld fra Bergen der en har sett en enkel seier på TV. Skulle selvsagt ha tatt turen nordover i dag, men men. Ble litt temperatur innimellom, men det skal de ha Rosenborg, de prøvde i hvert fall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God natt frå Trondheim. Etter å ha jobba både seint i går kveld, og eit par timar i dag tidleg måtte eg gi opp i ettermiddag. Leiiii no, håpar det blir ferdig snart.
Rakk elles den snasne opplevinga av white trasch; var først i køa, før opningstid, på burger King i dag. Juhu! Så kan ein elles konstantere at sirkus har endra seg sidan sist. Men dei hadde i det minste ein "dirrrrekte fra Afrikaaaaa!!!". Får sjå om dette blir fire- eller femdagarsveke. Håpar eg kan ha samvit til fire.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag! | Henshaw | Flyforum | 16 | 23-07-2012 08:23 |
God søndag | Discus | Flyforum | 14 | 05-06-2011 21:52 |
God søndag | Someone | Flyforum | 23 | 20-03-2011 23:36 |
God søndag! | FBU 4EVER | Flyforum | 13 | 13-03-2011 12:09 |
God søndag | ENGM 911 | Flyforum | 20 | 11-01-2009 21:08 |