Flyprat

Go Back   Flyprat > Reiseforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 26-10-2017, 21:56   #1
Pandion
Newcomer

United Bra av United

Har hatt noen reiser med United den siste uken, og ville bare gi en liten positiv info om en "dårlig" opplevelse.

Skulle fly fra LAX til EWR med deres 757. Flyet som vi skulle ha fikk noen tekniske problem som gjorde at vi ble halvannen time forsinket inn til EWR. Samtidig fikk vi et fly uten IFE eller internett...

Jeg hadde min Ipod og fikk servert mine GT's, så var relativt fornøyd med de 5 timene til tross for at vi ble forsinket og ikke kunne sende Snap til familie og venner.

Så til det som overrasket meg veldig. Når jeg kom på nett igjen, så var det en mail fra United hvor de beklaget at jeg hadde hatt en dårlig opplevelse med de, og en link til et skjema knyttet til denne spesifikke avgangen. Jeg fylte inn nødvendig info (Er ikke medlem i United Pluss programmet som de ønsket å vite om jeg var eller ikke). Jeg antok at det kom til å ta år og dag før jeg fikk en voucher på noen skarve dollar for bruk på United... NEIDA, umiddelbart hadde jeg en voucher på 125 dollar til bruk på United.com.

Ekstremt positivt overrasket over hvor enkelt alt var...

Er det noen andre som har opplevd lignende på United? Andre flyselskap?
Pandion is offline   Reply With Quote
Old 26-10-2017, 22:18   #2
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Default Re: Bra av United

Har tidligere flere ganger raskt fått voucher av United ved forsinkelse. Det kom raskt og uten diskusjoner, men kan ikke huske at jeg har klart bruke noen av dem. Regner med at det er slik for mange voucher.

Engang det var noe krøll med kanselering av flyet jeg skulle tatt Atlanta - New York så jeg lå ann til å ikke rekke dagens fly tilbake til Oslo. Jeg droppet formiddagssightseeing og møtte opp tidlig på flyplassen i håp om å komme på et tidligere fly, men det var kaos der også. De sjekket meg inn med Delta.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2017, 09:19   #3
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club

SQ 777's Avatar

Joda, UA sender uoppfordet noe ved forsinkelser, som for eks lande Goose Bay for fuel .
SQ 777 is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2017, 09:31   #4
matsbg
ScanFlyer Blue

matsbg's Avatar

SIA imponerte meg. På flytur fra Christchurch til Singapore var det problemer med toalettene så det ble lange køer selv i biz. Når vi landet i Singapore stod de klare i brua og delte ut en gavepakke (te) og ett beklagelsesbrev. Ikke penger, men skal ikke så mye mer til og rette opp inntrykket

Sent from my iPad using Tapatalk
matsbg is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2017, 09:38   #5
Savipix
ScanFlyer Rusty

Savipix's Avatar

Fick faktiskt detta för icke fungerande IFE mellan SFO och HNL. Det var en trevlig surprise.

Last edited by Savipix; 27-10-2017 at 09:42.
Savipix is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules