![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Ny dag på bryggekontoret før det blir et par møter ute hos kunder. Ettermiddagen tilbringes i "min barndoms dal" - Kolbotn. Ha en flott onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Radisson Blu Plaza i Bangkok. Deilig med 3 ukers ferie nå
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Stasjonen. Blir krisekysten i dag fremfor Bgo. Med gate 11 rekker jeg en kaffe i loungen også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
God morgen fra 3,5 grader pluss og, desverre, en vinter i full oppløsning her på "Schødarn". Det blir litt reisepøanlegging i dag, en del byer som skal besøkes innen vi skriver april. Mye rart å se innen flybillettprising, blir mer og mer sikker på at SAS+ i Europa gir mye igjen for pengene! Ha flott januardag alle forumister.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - hele 4 plussgrader -mye av snøen er borte etter kveldens regnbyger og fønavind. herlig start på en tidlig vår.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
For første gang, god morgen ! Og for første gang står Første klasse med Lufthansa på programmet. Jeg har fløyet første klasse før, men har store forhåpninger for LH! Gleder meg som om det skulle være første gang. ;-)
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Etter å ha lagt seg på en mer normal tid enn man pleier, så klarte man å komme seg ut av sengen uten for mye sukking og stønning ![]() Blir interessant å se om jeg klarer det samme i morgen også, da skal man opp en liten time tidligere. Her i Tananger er det en blanding mellom yr og regn, og en ca +6°C. Noe som er ganske normalt. Ettermiddagen blir tilbrakt i selskap med en drøss andre i lik uniform. Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Hjemme med sykt barn, så blir og sture hjemme frem til legetimen etterpå. Grått er det også. Dagens dilemma er om vi skal gå for vaffel eller kanelbolle? Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Dilemma? Det er da ikke tvil om at kanelbolle er best! Hva slags rollemodell er det du egentlig ønsker å være???????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Mindre gris med vaffel. Men handler mest om hvor vi skal ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Her er det ufrivillig brygging på eit eller anna grums, så det vart litt seinere start enn planen på onsdagane. I morgon er det tors-fredag, heldigvis. Have fun!
![]() |
#12 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra D85530 på vei mot SVG. Dagen startet mye for tidlig, men slapper nå av på 3A med ledig midtsete. Strategien ved å booke A og C ga uttelling
![]() Salg av mat er over så maten er fortært. Nå nytes kaffe mens vi humper avsted i 38000ft. Bortsett fra at en her må betale for mat og drikke, så er dette ganske greit og BLOKKING av midtseter i PLUS er absolutt noe SAS burde hatt. Slikt utgjør MYE. Ha en glimmers dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra det hjemsøkte hotellet i Winston Salem. Kort oppsummert, om du er i området er det på Brookstown Inn du skal bo. Makan til flott hotell. Det er som å bo på et museum.
Gutta er ekstremt skuffet over at de ikke så et eneste spøkelse. De har sittet oppe i hele natt og ventet. Et lite øyeblikk kunne det virke som om det kom et, men det var bare Helge som hadde laget en smyger. Den fikk taklampa til å blinke, men spøkelse kom det ikke. ![]() Videre til toppmøte i Atlanta i kveld. Ha en fin en
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er onsdag på Berger også.
Klar for en ny innsats. Først lurer jeg på hvor jeg kan finne han som designet den feilmeldingen i Outlook som varsler at IMAP-innboksen er full. Det holde med at den popper opp en gang, ikke hundre. Fingrene krysses for at Hamar trekker riktige tall i kveld, og at Springsteen får ut fingeren og lanserer flere Europadatoer. Et rykte sa Oslo i Juli, så jeg krysser fingre for det. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Som Martin sier, det har blitt Onsdag nedi dumpa på Berger også
Var litt vanskelig å komme meg opp gangveien til bilen i dag. Var rimelig speil glatt i bakken. Litt spent på om skitreningen til jr blir definert som vannski trening i dag. eller om det er nok snø i løypa til at de skal greie å leke litt. Nok saker på pulten i dag, så masse å ta tak i. Men først blir det lunch, uten mat og drikke etc.... Ønsker alle en trivelig dag! S |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo! Her holdes sykesofaen varm. En liten sjekk på kalenderen viser at det er 1,5 år igjen til man er et halvt århundre gammel (grøss og gru!!!), til trøst er det samtidig bare 0,5 år igjen til man setter seg om bord en DY-maskin med kurs for Varna. Ha en fin dag, både de over og under 50!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag fra Tåkeheimen!
Amok bookingfinger inatt; denne gangen på hotellfronten, så nå må det plutselig ordnes med transport. En nattvakt til nå, og så bærer det til fjells. Skal visst blåse så fælt til helgen, at det kun er tilrådelig med meget tynne kremskikt på irishen. Ha en snasen onsdag ![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Melhus, ble en tur inn til Værnes for å ta bilder av Globemastern som overnattet. Dro ca 09:50 noe jeg rakk akkurat i stede for med en times margin takket være NSB, ikke bare i Oslo de blir forsinka. Takk for at Nettbuss kjører i rute både som lokalbuss og flybuss hvis ikke så hadde jeg mista muligheten til bildene :-( Kommer en ny en i kveld som drar i morgen men tar pause til mandag med å ta bilder nå, Omni air kommer med 767 da og 777 senere i uka :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Snillfjordens vidder!
![]() Joda, vinteren regner bort her også, som hos mange andre. Med andre ord er stikkordet vått, vått og fortsatt vått denne dagen, og en temp på ca 5+. Her sløver man litt, men skal nok få satt i verk noen gjøremål utover ettermiddagen. Ellers stikker naboene avgårde til TOS og omegn for resten av uka, er vel Ski-NM eller'no sånt der oppe. Det betyr at denne forumisten og naboens firbeinte familiemedlem styrer showet alene. Kjentfolk i lufta betyr en aldri så liten date med FR24, så da har en planer for kvelden også. Ha en tørrere dag, om det lar seg gjøre! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen! Grått og trist ute, men solen har lovet å titte frem etterhvert.
Klart for toppmøte på Rennaissance i kveld. Blir å hive seg i BBJ'en etter arbeidstid med Elg og Kanada-Kåre for det Første Store Interkontinentale Toppmøtet på atlantisk jord. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag! | Hypern | Flyforum | 16 | 23-05-2018 17:08 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | Ståle | Flyforum | 13 | 03-07-2013 22:15 |
God Onsdag | learjet | Flyforum | 18 | 07-07-2011 05:10 |
God onsdag! | seilfly | Flyforum | 22 | 15-10-2008 22:11 |