![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Radisson Blu Plaza i Bangkok. Blir et par tre dager i city of angels før hjemreise på søndag. Bra start på oppholdet med oppgradering til junior suite. Meget standsmessig rom, men litt pussig at garderobeskap og safetyboksen er på badet... Men badet er jo stoooort da
![]() Snart ut for å treffe en kompis til brunch for planlegging av kveldens eskapader. Ellers blir det litt shopping, frisørbesøk, skjortehenting og noen andre småærender. Ha en aldeles fortreffelig fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Her er det god natt fra noe jeg sjelden velger, nemlig et boutique hotell. Currently Hotel Bonaparte ett-eller-annet. Gode omtaler på Trip Advisor. Helt greit. Videre til Ottawa imorgen. Ha en fin dag.
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() Quote:
Skal dessverre ikke til LA Fnate ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Browncoat
|
![]()
Hvis du får tid så bør du svinge innom dette stedet, Philly steak poutine er den beste jeg har smakt! Og har lyst å reise tilbake bare for den
![]() God morgen fra Tananger Her er det sol og skryfritt, og hvite bilruter på biler parkert ute. Og en fin dag å gå til jobb. Røk på en bestilling av tur til MXP igår (som fryktet i gårdagens tråd), avreise om en måned. Retur via BGO (for ekstra miles ![]() Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. En rask kikk ut vinduet tilsier dette bør bli en fin dag. Null engler her, uten at jeg har hatt Martha til og lete. Derimot en liten ramp som i full gang med bølleriene sine. Etterhvert får vi ta turen til Strøm-Larsen for litt kvalitetskjøtt. Tipo-0'n ligger klar for kveldens pizza.
![]() ![]() Ha en fin dag Last edited by Someone; 17-04-2015 at 06:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Straks klar for avreise til jobb, blir 4 hjul idag ![]() Ha en fredfull fredag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord!
![]() Her melder kan man melde om noe skyet oppholdsvær denne morgenen med 4 plussgrader. TV 2 lover bedre vær utpå dagen så da overlever man tenker jeg, også får vi kanskje stjålet litt av høytrykket som dere i sør sitter på sånn at vi får en ok helg her oppe også. ![]() Ha en strålende fredag forumister!! ![]() ![]() Last edited by ForeverSAS; 17-04-2015 at 08:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord.
Været skal være det beste for oss hovedstadborgere inntil videre ![]() Ha en fortsatt god helg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Torp.
Det er litt lengre til TRF enn til OSL, men når WF frister med doble poeng til BGO så går det fint med et ekstra kvarter på toget. Siden toget til Torp kun går en gang i timen så har jeg ganske god tid her nå. Hadde jeg visst at toget skulle være i rute og at det var FT her så hadde jeg nok tatt toget en time senere ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag.
I likhet med BSSW fikk jeg luftet bookingfingeren i går kveld/natt. Sånn går det når man får sånne kampanjer hvor SAS lokker med en haug med ekstrapoeng for bare 10 legs. Også er sølvkortet definitivt i boks i løpet av sommeren. Skulle også sjekke hva Optiontown evt. skulle ha for en oppgradering på en av turene (siden jeg kan ha fordel av å sitte langt fram på en av flightene). På SAS sine sider om Optiontown står det: Quote:
![]() Nuvel. Det er fredag, og jeg skal bare av gårde å jobbe noen timer, før det blir helg. Tror det skal bli ganske så digg. God fredag ønskes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Her går det unna på en fredag, ekstra mye småprating og tull på en fredag. Solen virker vel også inn, muligens. Selv putter jeg på øretelefonene og begir meg ut i radio- og tv-verden. Må vel nesten bare bli en øl i sola etter jobb i dag. Man er da over 18 år. God fredag!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God fredg fra gullstua på OSL. Måtte de ha et ekstra ille hjørne i helvete for de som oppfant autoccrrect.
Ha en god en alle som er uskyldige i faenskapen.
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Autocorrect og ny mail-lyden er det første jeg skrur av når jeg får ny telefon ..
![]() G'morgen fra Cumming, hvor vi har både Dick's og BJ's ... ![]() Ikke no spess på programmet i dag, men det står både Honkers og Abita i kjøleskapet i garasjen og stålsetter seg. Så da blir det vel litt øl å feire helgen med etter at vakta er slutt. Vuirderer forøvrig ny dress ... Last edited by LN-MOW; 17-04-2015 at 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Hafjell Panorama.
Her står også pizza med Tipo-0 på menyen i kveld. Et vennepar med et lite påheng er ventet hit om 4 timer så da får Sparkende Foting en å leke med i helgen. Strålende helg alle sammen!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Er bare å skaffe seg noe brukbar autocorrect/predictive spelling. Swiftkey er sjef
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Ooo business upgrade hos Austrian.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Bangkok. | Hypern | Flyforum | 11 | 15-06-2015 23:13 |
God fredag fra Bangkok | Hypern | Flyforum | 22 | 14-02-2014 19:17 |
God fredagsmorgen fra Hong Kong | Hypern | Flyforum | 30 | 02-08-2013 20:53 |
God morgen fra Bangkok | Fly med oss | Flyforum | 20 | 05-07-2012 02:38 |
God fredagsmorgen fra avd. Langt Vest | FBU 4EVER | Flyforum | 33 | 13-10-2008 09:43 |