![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Ha en fjong dag, der - eeehrm!
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Å jøje meg nå gleder jeg meg til 0700. Holder på å stryke med av sult, har glemt maten hjemme. Noen få timer igjen så er lufthavnn overlatt til noen andre - heldigvis. To nattvakter igjen, la denne helgen gå rasende fort.
Ha en fortreffelig helg smukkaser.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her gleder man seg også til klokken 0700. Her har man mat så det holder. Så det er nok drømmeland jeg har i tankene. Rolig natt på Forus. Håper resten av helga blir likedan....
Ha en fjong lørdag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra flytoget. Setter snart snuten i retning LHR i jakt på Gullkort fra SAS. Men først en tur innom å sjekke loungen. Må jo se på hva jeg har i vente når gullet er på plass
![]() Ha en forteffelig dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. På tide å diske opp frokost til dronningen. Etterhvert går turen til Farris Bad. Bryllupsdag i morgen, så greit å feire litt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hmfr, opp for tidlig i dag for å skrape is av vinduene på bilen til dessa, vi ønsker jo alle at de er freshe og fit for flight..., utrolig deilig å sove 3 timer igjen etter den jobben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra solrike Palma de Mallorca - det var pluss 20 grader denne morgen - og det hjemreise til Oslo Lufthavn Gardermoen med LN-TUF med ankomst kl 17;00.
Ha en god weekend folkens. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mornings fra Hardanger.
Litt tungt å komme i gang etter en sen kveld i går, men det skal nok gå seg til. Blir muligens en tur på fjorden for litt fiske. Kjenner vi oss selv rett blir det nok mer øl enn fiske. Etterpå blir det nok tv fotball og videre sponsing av bryggerinæringen. (Og litt anger for at eg ikkje ble med over fjellet for Fleetwood Mac konsert) Anyways, ha en kanon fin lørdag samtlige her ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Lørdag fra Dubai nå skal det sjekkes inn på nytt hotell Radisson Royal så får vi se om servicen er like upåklagelig her som på Radisson BLU deira creek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
![]() Ellers god formiddag. Utrolig seig og treig i gang i dag, og endelig er de indre motorene begynte å rulle slik at man får noe "fornuftig" ut av dagen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Ble oppgradert selv om jeg bestilte med poeng. Når skal du hit? Last edited by Glean EBG; 19-10-2013 at 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Good morning fra bondelandet i Wales. Her skal man hjelpe broderen med noen småting før ferden går videre mot Paddington, Heathrow og Gardermoen i morgen. Der går jeg ut på arbeidstid, så da blir det overnatting før siste strekket til Mosjøen.
Det regner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]()
God morgen fra kantinen på OSL. Venter på LH til FRA før 1H venter på LH404 til JFK.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Ettermiddag fra det Sørlandske!
Her har det vært en natt med soving i omganger. Dvs mange våkeperioder da jeg ikke er vant til å sove på ryggen hele natta. Heldigvis ikke så mye smerter når jeg ligger nede. Men jammen kjenner jeg det når jeg beveger meg. Synes ikke disse tralalalala dropsene hjalp noe særlig. Burde nok vært noen flere lalala på det produktet skulle det gjort noe vei i vellinga. Skulle egentlig vært på kino med minsten for barnebursdag og Airplane filmen. Hadde gledet meg til det, men det måtte droppes. Er nok lurt å være litt forsiktig de første dagene. Håper bare jeg er ok nok til å reise til NCE på fredag. Men er foreløpig skeptisk. Ha en bedre lørdag enn meg. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Kvaliteten på nevnte lørdag kan diskuteres da IKEA står på programmet, men da får jeg kanskje endelig gardiner på rommet. Har jo bare bodd der 5 mnd nå...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God kveld fra Le Meridien i Siem Reap, Kambodsja. Ble en tidlig dag med avgang med Air Asia fra KUL kl 0650, og litt ekstra stress siden vår forhåndsbestilte taxi ikke møtte opp så vi rakk akkurat bag drop før den stengte. Ellers kan det nevnes at Air Asia var et hyggelig bekjentskap. Dagen i dag har blitt tilbragt i byen, i morgen står Angkor på planen.
Fortsatt god lørdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Her var det en del negative lørdager. Får forsøke å veie opp med en fantastisk lørdag, live fra et fly nær deg. Hvis du er midt i mellom Tyskland og India, riktignok. 747-8 er ganske snasent.
Alle mine bekymringer mht. transit i India var grunnløse, LH fikset gjennomgående bagasje uten spørsmål (som "hvorfor flyr du ikke FRA-KUL direkte i stedet for tre flighter og 20 timer?" ![]() Ønsker alle en fortsatt strålende (eller kjip ![]()
![]() |
#18 |
Amatør
|
![]()
God ettermiddag fra Bislett, her har man nylig kommet hjem etter nok en fin tur med Stena Saga som ble alt annet enn rolig. Drikking i hele dag har det også blitt mye av, og jeg fortsetter!
Ha en fin kveld videre! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
Elever på/fra Sola Vgs avd Flyfag | Roxman | Flyteknisk forum | 20 | 28-11-2010 13:06 |
God fredagsmorgen fra avd. Langt Vest | FBU 4EVER | Flyforum | 33 | 13-10-2008 09:43 |
Möte mellan Avd. MJF och Avd. ARN | Savipix | Flyforum | 7 | 17-09-2006 20:39 |
God torsdagsmorgen fra avd. Orienten | FBU 4EVER | Flyforum | 18 | 16-03-2006 21:08 |