![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var det mandag i Europa, og dagens arbeidsdag er unnagjort. Den varte noeyaktig to timer!
![]() Saa var det ut aa lete etter paaskemiddag og endte opp med en diger paaskeburrito! Saa naa sitter jeg her god og mett, hoerer paa Nattradio paa NRK og surfer dovent rundt paa nettet .... Men er det flere enn meg som synes at 757'ene blir stoerre og stoerre ... ???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Good morning from the sky
![]() Nå sitter jeg bekvemt og uthvilt i mitt nye sete på Sk973 på vei til Bangkok. Har fått en god natts søvn i en meget behagelig stol. Selv om den kanskje er 2-3 cm for kort for meg var dette en enorm forbedring fra de gamle biz stolene. Meget bra det her SAS !!! Nå er en lett frokost inntatt, og jeg ser at vi i skrivende øyeblikk passerer Calcutta, som igjen betyr at landing kommer om halvannen time. Ahh, det skal bli godt med 35 graders fuktig varme igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Strålende sol og blå himmel i hovedstaden...jippi. Blir en helt rolig og avslappende dag - - kanskje vaske bil ut og innvendig. Morsomt å lese om de nye stolene på SAS sine langruter. Ha en bedre avslutning på påsken og start på uken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God Morgen fra Oslo. Idag skal biler vaskes og dekk skiftes før planen er å gå på fotballkamp å se skiklubben mot bydelslaget fra indre øst
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vet ikke om 757en blir større og større, men den blir penere og penere. Noe av det vakreste som finnes er en 757-300 i ATAs andre livery!
![]() I ettermiddag/kveld blir det å benke seg foran TVn og se MÅÅÅÅÅÅÅÅLDE knuse ODD! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Siste dagen fri for denne gangen, men hva gjør vel det når dagen er en knalldag og småen er frisk igjen. Skulle vært ute på båten en tur, men fruen skal se på en bil og da tar vi turen i byen i stedet.
Farmer: Kos deg i varmen, ditt luksusdyr. ![]() Og gratulerer så mye med dagen B737! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Vi har allerede gått byen på kryss og tvers...for blant annet å se på biler...Nå blir det vafler på terrassen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag ja
![]() ![]() Idag blir det en rolig dag, men gleder meg selvfølgelig til Odd - Molde (!), nå skal vi ta revansj i Skien ![]() Ha en strålende dag. Hilsen en forvirret Jærbu (med tanke på at jeg heier med Molde ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
www.lch78.net
|
![]()
God ettellerannet ja
![]() ![]() Ingen planer for denne uka egentlig så man skal ikke se bort i fra at man kanskje tar seg en tur til Tromsø for å spise pizza ![]()
![]() |
#10 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Greit det - bare skaff en kunde saa skal jeg sette deg i forbindelse med charter-Pam! :smokin |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Du stiller i gaten på Årø du? EDIT: Hvor lang rullebane må du ha for en 753? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Tja .. Skal den til LAS med kun en mellomlanding, kommer'n til aa bli tung .. 2500m minst ...
Hvor lang er MOL naa? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
1640m.
2000 fra terskel til terskel når den er ferdig utvidet. Men så får vi se om de inkluderer asfaltert RESA slik at det kan startes i helt i enden på utfylling. Da blir det 2250m takeoff lengde. 250 m short da.... Se forøvrig kartet på linken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Samme som FBU ... kan kanskje gaa, men det er close ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Godere søndag morgen ! | LN-MOW | Flyforum | 10 | 22-03-2015 21:43 |
Godere torsdag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 6 | 30-11-2006 08:51 |
Godere onsdag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 5 | 31-05-2006 23:34 |