![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag og himmelsprettsaften. Etter et par behagelige uker med bil er det nå tilbake til Norgesbuss sine skrangle-Scaniaer og dårlige sjåfører. En amputert dag venter før det blir å sette retningen mot Roma. Via ARN i C og har fått hotellet til å fikse sjåfør fra FCO.
![]() Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Amatør
|
![]()
God solskinnsdag fra hovedstaden, i dag er det jo også veterandagen så da får man ha bestefar&co i bakhodet til vi skriver midnatt.
Kontoret er inntatt for lengst og koffeinbalansen i blodet er i ferd med å rette seg opp, i dag må jeg gå før 18 for å rekke Oslo`s eneste Happy Hour som involerer prosenter. ![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hotellet tok €3 mindre enn fastpris på taxi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Puh.. Nå er Sud småsliten etter noen laaange dager. I morgen drar jeg fra kontoret til ”norsk tid” og da bærer det til Abu Dhabi hvor helgen skal tilbringes. Dreit meg ut med å bruke Hotwire for første gang og endte opp med et meget bra hotell, men ikke utpreget barnevennlig langt fra sjøen. Men jeg skal ikke syte – 1750 NOK for 2x36 kvm for en hel helg på fem stjerner (UAE standard) er levelig. Det er vel ett enkeltrom paa Rica en natt
![]() Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen til alle fra Gdansk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hæppi Frigjøringsdag/ Veterandag alle sammen!
Her i sør er dagen overskyet og det skal komme regn i løpet av dagen. Kontoret er inntatt og mer enn nok av oppgaver å beskjeftige seg med i dag også. I går satt jeg å lekte meg med ANA tool igjen. Klarte å få frem en reiserute på 6 legs fra CPH til MNL. 3 i F og 3 i C inkl 380 og med to hotellovernattinger underveis (under 24 timer stopover). Det er så sprøtt at det nesten hadde vært gøy å prøve!! Hyggelig med fridag i morgen. Skal bli deilig å sove lenge. Bare synd noen fant på et møte fredag formiddag, så da er det ingen unnskyldning for å bli hjemme fredagen..... BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo.
Har startet et intensivkurs i Kongsberg-dialekt, for å unngå at den nye LO-sjefen og andre må dementere det jeg faktisk skriver... ![]() ![]() http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10116369 Håper på en roligere og mindre lattervekkende dag i dag. Eller skal en Sony Xperia Z utforskes i dag.. ![]() God onsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God dag fra Haugesund. Foreløpig fint vårlig vær her med 16-16 grader men ifølge yr så skal det visst begynne å regne om en time.
Det fløy nettopp 3 F-16 i tett formasjon i relativt lav høyde rett over kontoret vår forresten, på vei nordover. Et herlig syn og ikke minst herlig lyd. Sjeldent på våre kanter dette. Mvh Fjordheim |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God dag fra Nydalen - Her sitter man nedgravd i bøker om Prosjektledelse, Attraksjonsutvikling og Forbrukeratferd, 3 eksamener på 2 dager neste uke, og etter det er det bare å hive seg over Opplevelsesøkonomi, Økonomi- og Virksomhetsstyring samt makroøkonomi så ingen ferie før 4.juni - it's hard to be a student!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Nord-Jylland hvor det tilbringes noen dager på ferie. Dagen har blitt tilbrakt med å se på Sky News en del og en del utover havet for å fordøye dagens mildt sagt krevende nyhet om at sjefen selv, tidenes manager, Sir Alex Ferguson, trekker seg etter 26,5 år i sjefsstolen på Old Trafford. Litt spesielt å tenke på hva man selv gjorde da han tiltrådte høsten 1986.
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
*Grynt*. Ingen god dag her. 'nuff said. Time to get another coffee ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Til tross for lettere kjipt vær denne dagen man er et år nærmere døden, så hjalp det godt på at lønningen som tok turen innom konto idag var 2.5k større enn forventet, og når lønnen er 4 sifret hjelper det godt på. Par øl i kjøleskapet som skal nytes i løpet av kvelden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hip Hop fra Chicago. Moetet jeg skulle paa i NYC ble heldigvis flyttet til Chicago, akkurat hjemkommet. Godt over 20 varme i dag og ikke en sky i sikte.
Akkurat jekket en pils til ettermiddagsjobbingen, flytter meg ut paa verandaen om en times tid eller noe saant. Giddy up! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
God onsdag kveld fra Scandinavian lounge i CPH, sitter her med en pils også...
![]() Venter på flyet ned til WAW. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag! | Hypern | Flyforum | 16 | 23-05-2018 17:08 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | Ståle | Flyforum | 13 | 03-07-2013 22:15 |
God Onsdag | learjet | Flyforum | 18 | 07-07-2011 05:10 |
God onsdag! | seilfly | Flyforum | 22 | 15-10-2008 22:11 |