![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ryanair med nytt stunt i VG i dag:
Hvilket flyselskap flyr Jens Stoltenberg med: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Free Luigi
|
![]()
Noe av det mest ironiske er jo at Jensemann ofte flyr Norwegian. Iallefall ut i fra de "ombord i fly-bildene" jeg har sett de siste gangene på vg/db etc.
Hvor de ellers får tallene sine fra må gudene vite. Trekker de vel opp av en hatt og ler rått. Oser seriøsitet. Antar at slike spekulative påstander bryter en del norske reklamelover, bør være enkel advokatmat.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Lønnsoppgangen ble omtalt i en annen tråd. De få fast ansatte pilotene fikk en lønnsoppgang på bekostning av alle kontraktsansatte som fikk frys eller nedgang i lønnen. Virkelig et selskap man vil fly med!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Det er jo flere tall å ta i, enn Ryanairs påståtte lønnsøkning. Svjv er det ikke lov å reklamere med ord, påstander eller tall som ikke er sanne.
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Morsomt stunt med mindre man er blottet for humor og ironi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Synes det der var hysterisk morsomt selv om jeg ikke alltid er enig i alt de gjør. Så venter bare på flyene
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Jeg syns reklamen i seg selv var dårlig, jeg liker ikke reklamene til FR eller forsåvidt reklamefilmene til DY, uansett kan jeg ikke skjønne at noen gidder å hisse seg opp over det der..
Såpass humor kan man nesten ha, selv om reklamen ikke helt faller i min smak, ser jeg humoren. Sjansen for at jeg er å se på en FR flight med det første er fortsatt tynn..
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Haha, sinnsykt bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Aner ikke om de er klar over den doble betydningen av å unngå Jens Stoltenberg, i disse valgtider.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Utrolig morsom var den!
Det er jo nesten slik at jeg som aldri tidligere har villet sette meg ombord i RYR får lyst til å fly med dem ![]() Last edited by Jetset; 19-04-2013 at 16:16. Reason: Skriveleif |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Jeg flirte litt da jeg så den - men prinsipielt sett er dette forsøpling. Hets av politikere og nedrakking på konkurrenter bør ikke være god tone i markedsføring.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ryanairs taktikk er å trekke andre med seg ned i gjørma, for de vet at det nede er det ingen som slår dem. Og folk går i fella igjen og igjen. Og media elsker det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Usmakelig reklame spør du meg..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er vel uansett særdeles få businessreisende som flyr Ryanair. Jens Stoltenbergs timeplan passer nok ikke Ryanairs flytider.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvilket fly bruker regjeringen/ Stoltenberg? | G-COLE | Flyforum | 35 | 27-01-2013 15:31 |
Stoltenberg tar oppgjør med klimamoralisme! | GF1 | Flyforum | 10 | 23-10-2010 11:40 |
Copter Jens | MartinL | Flyforum | 0 | 21-08-2008 10:17 |
Gratulerer jens!!! | enml | Flyforum | 9 | 15-12-2005 13:38 |