![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God onsdag fra PEK. Bryter mine prinsipper og er på Starbucks i stedet for lokale steder for å komme meg på nett og oppdatere meg litt på mail- og nyhetsfronten. Kan konstatere at Optiontown foreløpig ikke har bekreftet oppgradering på PEK-CPH i morgen, så det lover ikke bra.
Straks venter Den forbudte by, etterfulgt av Lama Temple. Ha en strålende dag!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Narvik. Snart tid for å komme seg på jobb, og her er det en ny dag og nye muligheter. Hadde nå bare snøen snat sluppet taket, så hadde det blitt bra. Hjemreise i morgen er litt usikker, enten via TOS eller den vanlige EVE-OSL-BGO.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Trøtt som bare det i dag, ble dessverre litt senere enn det burde bli, men sånn går nu dagan'. PS! Windows 8 er, hvordan skal man si det pent?, noe forbanna D****! ![]() Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra hovedstaden. Merker det ble både senere og hyggeligere i går enn en vanlig tirsdag, men sånn er det vel på matkurs
Dagen i dag er avsatt til jobb, og sånn er fet med den saken |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Huff da, så kjedelig... Fikk du grevling? Jeg og elefanten ser på bildet og vrir oss i en blanding av sympati og forferdelse. Jeg hadde vurdert å klage.
God morgen fra Lillestrøm. Bedre form i dag enn de siste dagene kan det virke som. Fint er også det. Det ble booket en plutseligtur til det som elefanten også kaller "skulle-ønske-det-var-hjemmekontoret" imorgen for et morramøte. Og da blir det desto travlere idag med forberedelser etc. Ein fin dag ynskjast til både kvisleis og håppas!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra dagens frokost hjemme i Oslo. Drømte at United hadde satt inn Thais gamle business-stoler i Economy Plus... i 4+2-konfigurasjon i deres 757. Var litt trangt!
Lykke til, Peppep, det er fortsatt håp. Husk at de som tar avgjørelsen sannsynligvis ikke har kommet seg på jobb ennå i dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra verdens navle! (Skaun....
![]() Endelig en som er enig med meg i at Windows 8 er noe d****! Takk sirpjalle, verste kjøpet jeg har gjort dessverre... Apper er noe for nettbrett og telefoner, ikke for vanlige pc`er.. Ellers går dagen til vennebesøk, skraping av is på frontrute, etc... Ha en flott dag! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Sola. Strålende dag her i dag også. Første timen på jobb er effektivt utnyttet, og nå bærer det av sted mot lunch rom og mer morgen kaffe. For øvrig er alt bare vell.
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Og forskjellen mellom en app og et program er...?
![]() Ikke sagt at jeg er noen stor fan av W8 av den grunn. Tjohei morn fra Oslo, straks på vei til skolebenken, som alltid på onsdager blir det nok en dag med fikling med elektronikk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
G'morn fra Trondheim
Strålende sol fra skyfri himmel her, bare synd en har små sjuklinger hjemme som må være inne.... ![]() Kiropraktor straks, venter bare på barnevaktene så far iallefall får komme seg litt ut etter en innestengt tilværelse i tre dager. Ha en strålende dag folks :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra redaksjonen på Nernett i Volda! Forsikringssvindel i sauebruk og kjempeøkning i trafikken på Ørsta-Volda Hovden står på journalistblokka for dagen i det klokka slår 10:01 og innsynsdokumenter fra Ørsta kommune er gjennomlest. God lille-lørdag!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra ett Microsoftfritt miljoe i Chicago. Vel, ikke helt sant, bruker fortsatt word og excel paa Mac'en, men OS og ikke minst Outlook er pensjonert for alltid.
Graatt i dag, noen snakker om en kaldfront. Lurer paa hvor vaaren egentlig blir av?? Kjapp NY tur i morra er eneste reise denne uken foer ett Europamaraton starter mandag |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra det Sørlandske.
Her er man vel hjemme igjen etter et drøyt døgn i Oslo. Fulle SAS fly både ut og hjem. Må være gode dager på ruten KRS-OSL om dagen. Alle de 4 rundturene jeg har gjort siste måned har vært fulle. Laaaaang kø i sikkerhetskontrollen i ettermiddag. Og alle sluser var åpne for en gangs skyld. Hadde ellers en heftig krangel med security i KRS på vei ut da de ville ha laderen til pc ut av sekken også. De påstod at det var ny regel. Jeg på min side hevdet at neida, dette er tull og tøys. Dette har de verken på OSL, BGO eller SVG og jeg tror da strengt tatt ikke dere har lov til å lage deres egne rutiner. De er bestemt av Avinor sentralt. Høna i tyttebærpolitiet hevdet at joda, det hadde de. Jeg trykket demonstrativt på det røde sure fjeset på maskinen hvor de ber om tilbakemelding på hvordan man opplevde sikkerhetskontrollen. Overnattet for første gang på Comfort Grand Central hotel som ligger i Østbanebygningen. Fikk tydeligvis rom i en ny fløy, men det er det minste dobbeltrommet jeg noensinne har bodd på. Det var nesten klaustrofobisk. Og til nesten 1400 kr var det i drøyeste laget. Koreansk kunst på veggene. Lurte på om det var nord-koreansk, da det var koreanske tegn på veggen, og en rød dame med løftet knyttet neve. Kunst my-ass. Helt latterlig egentlig. I tillegg bestod kunsten av avrevne biter av tapet som var klistret opp her og der, i tillegg til noe malte greier, som mest minnet om tagging. Spiste i hotellets restaurant; Bella Bambina. Kvaliltetsmessig ok, men drøyt dyrt. Spesielt vinen, som lå på minst 4x polpris. Og så synes jeg at 55 kr for 5 biter foccacia med aioli er temmelig drøyt. Selv om det var med en liten skål med oliven også. Deretter en øl på Churchills Public House hvor man så Kebab United slå Real Madritt, deretter en nightcap på Kristiania Pub og Cafe i Østbanehallen. Et imponerende lokale for en pub. Godt øl hadde de også. Men nå er man hjemme igjen. Fått hentet bilen på verkstedet i brukbar stand igjen etter at jeg trodde den hadde avgått ved døden. Eneste som svei var kostnaden. Men den kunne jo blitt adskillig verre. Akk ja! Er det rart jeg drikker? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Yeahyeah ... her sør-for-Tommy skin sola og jeg preparerer for min egen Europe-turne. Jeg skal vel imidlertid antagelig være litt mer stasjonær enn ham siden jeg bare skal til Mosjøen.
Nå trenger jeg imidlertid mer kaffe, kjenner jeg ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Beijing | Hypern | Flyforum | 13 | 18-04-2017 15:43 |
God morgen fra Beijing | VirreVapp | Flyforum | 15 | 10-12-2013 14:04 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
En riktig god morgen fra Beijing! | SAS-Steward | Flyforum | 18 | 01-01-2011 19:36 |