![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Sjekker snart inn på F TG til BKK .. Deretter to dager på TG 's regning der...
Glad påsk... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God påske
Her står hjemreise også på planen - kantineklasse med pendlerflyet mitt hjem til Seattle. En kombinasjon av hjemmepåske på Bainbridge og påskefeiring med familie i Portland. Avsluttes med en liten tur til Vancouver. Ha en flott påske.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Østlandet. Deilig å være der som egentlig er hjemme, og snart kommer farmor og henter dattern min så far kan sove videre. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. På plass på jobb for en siste innsats før jeg returnerer til fjellet og fortsetter påskeferien. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Amatør
|
![]()
God morgen, solen skinner og alt er perfekt! Not..man er på jobb mens resten av landet ligger og sover.
Ble tidlig kveld i går, og sikkert det motsatte i dag men når vekkerklokken allerede er stilt til å ringe 06 i morgen får jeg passe på tøylene! Ha en bedre dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Straks går turen atter til BGO for 4 dager i England. Et par dager på sørkysten og et par dager i London. BA757 blir igjen avgangen som skal ta meg dit. Ser det blir en A320 nå, etter at BA optimistisk satte opp en A321 på avgangen, og den er nesten på rute fra LHR, så dette blir bra.
Ha en strålende påske hvor enn dere alle er! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra WIAS provinskontor veldig Øst...
Her går det mot påskeferie og hjemreise, som skal besørges av TG sin 777 direkte til Oslo i natt. Utrolig hvor fort en måned i varmen går gitt.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske.
Nok en dag med strålende sol! Hvorfor kunne vi ikke heller få slikt vær i juli? Da med 25 grader minst? Av og til er været urettferdig! Ble en øl på meg i går kveld, ene og alene på grunn av provokasjonen om at noen idioter mente at man ikke skulle servere alkohol på fly. Så der kan de bare se hva det stuntet førte til! Nettopp: Mer drikking!! Og det er kun deres feil!! Ja, jeg ble så provosert at jeg sannelig skal fortsette drikkingen i kveld! Forhåpentligvis for å feire hundreognoenogåtti millioner i vikinglotto. ![]() Glad påsk! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God onsdag fra Berger.
Passe fornøyd med starten på dagen. Ingen BORI-medlemmer ville ha leiligheten min, så da er den min ![]() En god og billigere onsdag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Her er man tilbake i Lillestrøm etter et raid med NSB Lillestrøm-Trondheim-Bodø. Dels for at elefanten skulle få kjøre første klasse suite, dels fordi jeg aldri har kjørt Nordlandsbanen, og dels for et lite ATC&Rødvinstreff i Bodø. Det kan konkluderes at 18 timer tog er langt. Så var det SAS hjem fra Bodø igår, der jeg satt ved siden av en Pandion. "I am like soooooo not worthy..." Ha en fin dag, skrotinger.
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Grattis Martin !!!
Hva er lengst? 18 timer på fly eller i SQ suite? ![]() G'morgen fra WIAS Provinskontor på motsatt side av jordkloden. Her skin sola, men temperaturen er fortsatt såvidt på det blå. Mao. perfekt påskevær. ![]() Ser ut som det gradvis skal bedre seg de neste dagene og at den globale oppvarmingen nærmer seg Nord-Georgia også. Her fortsetter arbeidsuken med uforminsket styrke. Regner med at aktivitetsnivået synker noe, men jeg tøffer videre akkompagnert av verdens tøffeste 'tog kjører (nesten) over negerdame'-video. The The, selvfølgelig. ![]() http://www.myspace.com/video/v/the-t...o-dawn/3130991 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() (Bare spør Geir Schau! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Vi kaller den ikke SQ suite, men JBV GoPlus-Ultra. Fin som Emirates den
![]()
![]() |
#14 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Hyatt Regency i Chicago. At minstemann sover til 0530 er vel ok tatt i betraktning at set tilsvarer 1130 hjemme. Dagen går med til turistaktiviteter.
Kan også nevne at UA i Biz er flotte greier. Vi storkoset oss i 8 timer og 55 min fra FRA til ORD. Legger ved en teaser. Ps. Bakoversetene hos UA var dritbra! SAS har lang vei å gå med setecomfort. ![]() Last edited by fluxie; 27-03-2013 at 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Austre Åmøy.
Må si det er ganske godt å være på hytta, gullfint vær, dog noe kaldt på morgenene, men ellers ganske godt og varmt i sola. Blir vel en tur til sjøen i dag og tenker jeg. En fin dag ønskes dere alle. ![]()
![]() |
#16 |
Browncoat
|
![]()
God dag fra LIS
Her ser det ut til å være opphold akkurat nå, uansett så er det vesentlig varmere enn hjemme ![]() Planen for dagen er å ikke gjøre noen ting, med ett unntak, HRC. Dessverre så blir det hjemreise i morgen ![]() Ble oppgradert til suite da jeg ankom på mandag, så jeg kan ikke klage på rommet ![]() Har sjekket inn på første leg (allerede i går ![]() ![]() Grattis med leiligheten Martin, en vakker dag så vil det dukke opp en liten rød og hvit bil utenfor ![]() Ha en fin dag forumister, hva man nå enn driver med ![]()
![]() |
#17 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Takk takk
![]() Quote:
![]() Quote:
![]() (Har fått vite at han har nøyaktig samme rom som jeg hadde da jeg bodde på samme hotell i 2009 ![]() En skal nok ikke utelukke at det dukker opp små, røde biler utenfor nei. Det kan tenkes at noen som bor der ha rød bil, eller at noen får besøk av noen som har det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Front section flyer
|
![]()
God formiddag fra Sarpsborg.
Etter 3 uker i Norge har kroppen begynt å bli vant til dette klimaet igjen. Avkommet er her på påskeferie så blir ikke noen sprell i påska, men får ta det igjen senere. En god dag ønskes alle ![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Gratulerer som godseier, Martin.
God formiddag, her var det strååålende påskevær i dag så det var bare å brekke seg ut tidlige før alt ble bløtt. Funket greit nok, men skiføret i lavlandet er definitivt på hell, til tross for at 90% av løypa funket med BlåExtra under midten. Hjem fra skitur så fikk jeg testet noen meter av E16 også (med bil). Er glad jeg ikke skal ut på ekspedisjon langs den i dag, der var påskehysteriet i gang. Ha en flott påske!
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det var omtrent som en vanlig fredag, kanskje litt mindre kø til og med
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God påske fra Osl | putzmeister | Bilder & foto | 11 | 04-04-2010 21:51 |
ARN-SYD 19.200 SEK / OSL-SYD 17700 NOK i C-klasse | Discus | Reiseforum | 2 | 30-12-2009 11:11 |
God påske! | imm | Flyforum | 0 | 19-03-2008 22:40 |
God torsdag morgen fra langt syd | dc-8-63 | Flyforum | 18 | 29-11-2007 20:00 |
GOD PÅSKE | ln-pep | Flyforum | 1 | 31-03-2007 00:31 |