![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Vurderer å ta en uke på Gili Trawangan i begynnelsen av juli, så kan f.eks starte med å spørre om hvilket hotell du/dere eventuelt bodde på?
http://wikitravel.org/en/Gili_Trawangan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Gili har ikke surfebølger!
Ellers er det fantastiske øyer, fine dykkemuligheter og natur. Anbefaler speedbåt fra nusa dua for å komme seg dit. Jeg var der bare i tre dager og storkoste meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Var der i fjor og gjorde endel notater til tripreport jeg enda ikke har fått ut.
Bodde på "Vila Ombak" som var helt grei. Dette er den mest animerte av de 3 øyene og flere par som var med på samme båt bestemte seg straks til å dra videre når de så hvor overfyllt det var på strendene her. Det er altså begrenset med områder som er brukbare strender og selv der er det mye søppel som flyter. Dette er de ikke så flinke med i Indonesia som på Filipinene. Også i Kuta og Nussa Dua fløt søppelet på stranden. Joda jeg dykket der, men ikke noe spesielt i forhold til mange andre destinasjoner i regionen. Middels sikt og døde koraller. Det var like greit å bare snorkle. Flere skillpadder holdt til rundt øyen.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
bodde på http://lucedalmaresort.com/ ifjor juli. Veldig fornøyd med det. alle rom har direkte adgang til basseng, kan sikkert hoppe i bassenget fra sengen
![]()
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Bodde på Villa Ombak for et par år siden. Veldig bra, og den gangen det beste hotellet på Trawangan.
Når man besøker Gili Island er dykking et must. Jeg tok selv Padi dykkerlappen på Ombak sitt dykkersenter. Bra opplegg med en Dansk instruktør.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen som har vært i Montenegro? | LN-RTP | Reiseforum | 14 | 18-10-2016 17:12 |
Noen fra forumet som har vært i Sopot, Polen? | Speedman | Reiseforum | 12 | 02-09-2013 09:22 |
Noen som har vært på Flesland i dag? (23/8/13) | Utflyttet | Bilder & foto | 4 | 23-08-2013 20:36 |
Noen som har vært i Bremen/Hamburg? | Harald Oanes | Reiseforum | 11 | 15-04-2010 21:19 |
London City spotting, noen som har vært der ? | TigerBlack | Flyforum | 5 | 08-04-2008 10:36 |